  • 1. Data: 2007-01-13 20:59:23
    Temat: Płatność kartą przez internet za pośrednictwem jakiego operatora???
    Od: "Andrzej" <2...@v...pl>

    Może ktoś zna dobrego usługodawce który pozwala przyjmować płatności kartą
    kredytową dla sklepu internetowego lub aukcji ??? i żeby nie był za
    pośrednictwem PolCardu (mają jakieś limity dla operacji z innych krajów ), a
    tu chodzi o opłaty kilkutysięczne jednorazowo.
    No i żeby można było się rejestrować firmą polskim i innych krajów.
    Dzięki
    Andrzej

    PS .Albo może ktoś podpowie na jakiej to grupie pytać jeżeli źle trafiłem

  • 2. Data: 2007-01-14 16:31:31
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > krajów ), a tu chodzi o opłaty kilkutysięczne jednorazowo.
    > No i żeby można było się rejestrować firmą polskim i innych krajów.

    Polecil bym Ci Platnosci.pl, albo AllPay.pl, ale oni korzystaja z Polcardu

    W dokumentacji technicznej Platnosci.pl limit na transakcje wynosi 4000zl,
    ale jest przypis, ze istnieje mozliwosc indywidualnego ustalenia limitow.
    Moze warto sprobowac??

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com

  • 3. Data: 2007-01-15 05:51:49
    Od: "Andrzej" <2...@v...pl>

> [...]
    > ale jest przypis, ze istnieje mozliwosc indywidualnego ustalenia limitow.

    Dzięki
    Negocjować faktycznie można było by ale z płatnościami jest inny problem
    Oni wypłacają pieniądze tylko na konta polskie a chodzi o firmę nie z polski
    (litwa)
    Pozdrawiam
    Andrzej
    PS.- Na Litwie niestety nie ma takich systemów do obsługi internetowej
    płatności.

  • 4. Data: 2007-01-18 01:41:50
    Od: m...@g...com

    Andrzej wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Andrzej
    > PS.- Na Litwie niestety nie ma takich systemów do obsługi internetowej

    Moneybookers, Paypal.

    p. m.