  • 1. Data: 2004-05-25 20:21:15
    Temat: Platnosc za Stoen -- da sie KK ??
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Czy jest jakis sposob na zaplacenie KK rachunku ze stoenu?

  • 2. Data: 2004-05-25 20:29:50
    Temat: Re: Platnosc za Stoen -- da sie KK ??
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy jest jakis sposob na zaplacenie KK rachunku ze stoenu?

    Naturalnie - jesli masz KK z Citka lub BPH

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-05-25 20:34:08
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Naturalnie - jesli masz KK z Citka lub BPH
    >
    > --
    > JaKi

    Mam BPH i wiem, ze mozna przez net - ale i tak jest prowizja :D

  • 4. Data: 2004-05-25 21:00:24
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam BPH i wiem, ze mozna przez net - ale i tak jest prowizja :D

    Taki moloch i nie pomyslal o wprowadzeniu obslugi kart platniczych w kasach
    BOK.

  • 5. Data: 2004-05-25 21:10:56
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Leon wrote:

    > Taki moloch i nie pomyslal o wprowadzeniu obslugi kart platniczych w
    > kasach BOK.

    No właśnie, moloch - dlatego nie pomyślał...

  • 6. Data: 2004-05-25 21:14:52
    Temat: Re: Re: Platnosc za Stoen -- da sie KK ??
    Od: Sunwoj <s...@W...tlen.pl>

    >No właśnie, moloch - dlatego nie pomyślał...
    Zaklad Energetyczny Koszalin jak najbardziej ma posy w BOK'ach... ale
    ja nie wiem czy to StoEn czy to co to :)

  • 7. Data: 2004-05-25 22:28:19
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote:

    > No właśnie, moloch - dlatego nie pomyślał...

    A ja myślę, że pomyślał. I nie wdraża, bo nie musi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 8. Data: 2004-05-26 07:17:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisała:

    >Taki moloch i nie pomyslal o wprowadzeniu obslugi kart platniczych w kasach
    >BOK.

    Mnie swojego czasu pani rozbawiła w BOKu, gdzy poszedłem się dowiedzieć o
    polecenie zapłaty. Pani musiała najpier się skonsultować co to jest, a
    później stwierdziła, że testowali to ale się nie sprawdziło, więc nie
    wprowadzą :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 9. Data: 2004-05-26 13:05:05
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 May 2004 00:28:19 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > A ja myślę, że pomyślał. I nie wdraża, bo nie musi.

    i chyba zbyt lubi pieniazki, zeby sie dzielic nimi z PolCardem czy innym
    dostawca uslugi. W koncu to jakis procencik trzeba oddac :(
    --
    vpw (2004-05-26 15:04:28)

  • 10. Data: 2004-05-26 16:10:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    vpw <v...@p...onet.pl> wrote:

    > i chyba zbyt lubi pieniazki, zeby sie dzielic nimi z PolCardem czy
    > innym dostawca uslugi. W koncu to jakis procencik trzeba oddac :(

    O, to to.