  • 21. Data: 2005-08-01 10:02:40
    Temat: Re: Płatność za hostel i wątpliwości
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Mon, 01 Aug 2005 11:18:46 +0200, Audyt IT <g...@w...pl> wrote:

    >Jeszcze jedna sprawa. Upewnij się że ta strona rzeczywiście należy do
    >hotelu a nie do prywatnej osoby która kradnie numery kart.
    Bo jak do kogoś, kto kradnie numery kart,. to co się stanie?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 22. Data: 2005-08-01 12:06:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > Umowa sprzedawcy z Polcardem przy MO/TO jest taka, że właściwie niczego
    > Polcard Ci nie gwarantuje, a nawet jak Ci przeleją zapłatę, to w każdej
    > chwili mogą ją odebrać :)

    Dla klienta banku to bez znaczenia - wazniejsza jest jego umowa
    z bankiem - wydawca karty.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2005-08-01 12:25:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Dla klienta banku to bez znaczenia - wazniejsza jest jego umowa
    > z bankiem - wydawca karty.

    Ktora to umowa albo nie pisze na temat transakcji MO/IO nic
    kompletnie, albo ogranicza sie do formulki, ze "bank nie
    odpowiada...".

    MJ

  • 24. Data: 2005-08-01 12:52:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Audyt IT napisał(a):

    > Jakby to było takie proste to wystarczyłoby pójść do kawiarni
    > internetowej i kupić coś z dostawą na krewnego. Potem reklamować że
    > sprzedawczyni opublikowała numer karty i kto inny to kupił.

    Więc reklamuj. W czym problem?

    I znowu porównanie - czy wiesz, że przy pomocy noża kuchennego można
    wymusić wielkie sumy pieniędzy?

  • 25. Data: 2005-08-01 12:54:47
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    > To jest takie proste. Tylko potem zapukaja do Twych drzwi panowuie w
    > niebieskich mundurkach.

    Nie będą w stanie udowodnić że ja robiłem transakcję.
    Krewny przeje w tym czasie kiełbasę jaką dostał w prezencie od nieznanej
    osoby i pozostaje pytanie czy od krewnego można zażądać zwrotu pieniędzy?
    A zwrot się należy za reklamację.

  • 26. Data: 2005-08-01 12:55:51
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    > Bo jak do kogoś, kto kradnie numery kart,. to co się stanie?

    To samo jakbyś opublikował dane swojej karty w internecie do swobodnego
    korzystania.

  • 27. Data: 2005-08-01 17:59:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Dla klienta banku to bez znaczenia - wazniejsza jest jego umowa
    > z bankiem - wydawca karty.

    Tak, oczywiście - chciałem tylko zaznaczyć, jak mało ma do powiedzenia
    w tym całym łańcuszku sprzedawca :)

    P.

  • 28. Data: 2005-08-01 19:36:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Ktora to umowa albo nie pisze na temat transakcji MO/IO nic
    > kompletnie, albo ogranicza sie do formulki, ze "bank nie
    > odpowiada...".

    No, zwykle chyba umowa wspomina ze posiadacz karty odpowiada za
    dokonane przez siebie transakcje *O. To by sugerowalo, ze nie
    odpowiada za dokonane przez kogos innego...
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2005-08-01 19:51:38
    Temat: Re: P^(3)atno?? za hostel i w?tpliwo?ci
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    > No, zwykle chyba umowa wspomina ze posiadacz karty odpowiada za
    > dokonane przez siebie transakcje *O. To by sugerowalo, ze nie
    > odpowiada za dokonane przez kogos innego...

    Jest napisane w ulotce z banku inteligo że odpowiada ale nie ma że "przez
    siebie" czyli wynika stąd że odpowiada za wszystkie. A nie wiem jak się to
    ma do ogólnych przepisów prawa bankowego.

  • 30. Data: 2005-08-01 22:16:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Audyt IT napisał(a):

    > Jest napisane w ulotce z banku inteligo że odpowiada ale nie ma że
    > "przez siebie" czyli wynika stąd że odpowiada za wszystkie. A nie wiem
    > jak się to ma do ogólnych przepisów prawa bankowego.

    Gdzie jest napisane?