  • 1. Data: 2004-07-28 19:46:11
    Temat: Płatność za rachunki Idea w bankomatach BZ WBK
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    "PTK Centertel wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK uruchomiły nową usługę
    umożliwiającą proste, wygodne i tanie regulowanie rachunków sieci Idea.
    Aby opłacić rachunek wystarczy podać numer telefonu za który regulowana
    jest należność oraz opłacaną kwotę."

    http://42.pl/url/7GH (link do strony BZWBK)

    Michał

  • 2. Data: 2004-07-28 21:35:27
    Temat: Re: Płatność za rachunki Idea w bankomatach BZ WBK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
> [...]
    > umożliwiającą proste, wygodne i tanie regulowanie rachunków sieci Idea.
    > Aby opłacić rachunek wystarczy podać numer telefonu za który regulowana

    Wygodniej chyba zaplacic przelewem przez siec niz szukac bankomatu, po
    drugie prowizja docelowa 1,8zl a przelew przez siec np. 0zl.

  • 3. Data: 2004-07-28 21:40:49
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

    > Wygodniej chyba zaplacic przelewem przez siec niz szukac bankomatu, po
    > drugie prowizja docelowa 1,8zl a przelew przez siec np. 0zl.

    Ja płacę kartą (stałe zlecenie obciążania) bez dodatkowych opłat i
    zawsze na czas...

    Pozdr.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-07-28 21:42:21
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja płacę kartą (stałe zlecenie obciążania) bez dodatkowych opłat i
    > zawsze na czas...

    A dodatkowo punkty na Profit leca ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-28 21:53:30
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A dodatkowo punkty na Profit leca ;-)

    No właśnie zbieram i zbiera, ale wydje mi się, że co niektóre nagrody są
    coraz droższe;(( Mam już prawie 15k, a nadzieję dozbierać do 20-25k, ale za
    to nic ciekawego nie ma chwilowo :(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-07-28 21:55:43
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie zbieram i zbiera, ale wydje mi się, że co niektóre nagrody są
    > coraz droższe;(( Mam już prawie 15k, a nadzieję dozbierać do 20-25k, ale
    za
    > to nic ciekawego nie ma chwilowo :(

    Ja to na minuty przeznaczam ;-) A że kapitał minut nieograniczony to zawsze
    się je wykorzysta - wcześniej czy później :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-07-29 04:59:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja to na minuty przeznaczam ;-) A że kapitał minut nieograniczony to
    zawsze
    > się je wykorzysta - wcześniej czy później :)

    Nie no, ja to mam problem, żeby te 15minut w abonamencie wykorzystać ;))
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret