  • 21. Data: 2009-12-29 20:16:39
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hhdmdt$d35$1@news.interia.pl...

    > Nie eService - tutaj trwa to trochę dłużej :)

    Przeciez mamy innych aklajerow... Polcard, Elavon...

    MK

  • 22. Data: 2009-12-29 20:24:00
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-29 21:00, RobertS pisze:
    > czyli raczej szybko ludzie dostaja kase

    Ta kasa lezy na nieoprocentowanym (dla sprzedawcy) koncie Allegro.
    Dopiero trzeba kazac im przelac na konto bankowe, recznie. Wiec calkiem
    mozliwe, ze spore sumki tak sobie leza i odsetki leca do allegro.

    --
    Raf

  • 23. Data: 2009-12-29 20:43:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.12.09 21:24, Rafał pisze:

    > Ta kasa lezy na nieoprocentowanym (dla sprzedawcy) koncie Allegro.
    > Dopiero trzeba kazac im przelac na konto bankowe, recznie. Wiec calkiem
    > mozliwe, ze spore sumki tak sobie leza i odsetki leca do allegro.

    Sam sobie je przelewasz, albo automat robi to wg ustalonych przez
    użytkownika warunków (min. kwota, częstotliwość)

    --
    Pete

  • 24. Data: 2009-12-29 20:58:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hhdo3h$bv5$1@inews.gazeta.pl

    > Przeciez mamy innych aklajerow... Polcard, Elavon...

    I jeżeli miał bym wybierać spośród wszystkich obecnych na rynku aklajerow to
    pod rozwagę poszły by tylko dwa ww. podmioty :)
    eService jest przegrany w moich oczach za dwie rzeczy:
    1. jest kapitałowo powiązany ze skarbem państwa :)
    2. najdłużej rozlicza transakcje :)

    A jeżeli jesteśmy już przy temacie aklajerow to za Chiny nie mogę pojąć co
    takiego w sobie magicznego ma "produkt" Peako..., że w tylu miejscach (+
    pojawiają się nowe) jest obecny? Ktoś ma na to logiczne wytłumaczenie? Są
    najtańsi czy jak?

  • 25. Data: 2009-12-29 21:55:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 18:47:43 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A ja wczoraj płaciłem i wszystko było OK.

    Może sprecyzuję: usiłowałem przepuścić płatność *własną* kartą za
    *własną* aukcję.

    Na co dzień oczywiście korzystam z P.A. (w zasadzie wyszukuję wyłącznie
    aukcje z tym znaczkiem).

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2009-12-29 22:24:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sam sobie je przelewasz, albo automat robi to wg ustalonych przez
    > użytkownika warunków (min. kwota, częstotliwość)

    w takim razie gdzie jest haczyk?

    płacenie własną kartą na wygraną na swojej aukcji to przesada, ale
    przecież można się z kimś dogadać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2009-12-30 07:31:31
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 29 Gru, 23:24, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > w takim razie gdzie jest haczyk?

    Mogą sobie pozwolić na ew. straty na początku, z prowizji w serwisie
    mają dziennie miliony.

    Chcą po prostu przyzwyczaić użytkowników do nowego sposobu płatności i
    wprowadzić go na wszystkich platformach.
    Pół roku, góra rok i usługa z bezpłatnej zrobi się płatna, a
    rozleniwiony lud (niektórym nie chce się wypełniać formatek na
    przelewy) będzie z niej tak czy siak korzystał.
    ot. taki paypal dla trzeciego świata (kraje w których działa
    alledrogo)

  • 28. Data: 2009-12-30 08:53:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przelewy) będzie z niej tak czy siak korzystał.
    > ot. taki paypal dla trzeciego świata (kraje w których działa

    być może będzie tak jak piszesz, ale nie uważam, że alle**** jest w
    czymś gorsze od ebaya

    poza tym na ebayu PP jest już chyba obowiązkowy, mam nadzieję, że u nas
    będzie tak, że możliwy jednak będzie wybór czy wklepujemy dane do
    przelewu (opcja darmowa zarówno dla sprzedającego jak i kupującego) czy
    płacimy np. kk, której dane zostały wcześniej do systemu wprowadzone
    (żeby nie było, że coś trzeba wpisywać przy okazji każdej płatności)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 29. Data: 2009-12-30 09:33:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 09:53:08 +0100, RobertS napisał(a):

    > płacimy np.
    > kk, której dane zostały wcześniej do systemu wprowadzone (żeby nie było,
    > że coś trzeba wpisywać przy okazji każdej płatności)

    Jezus Maria, z tym to jednak poleciałeś -- dane karty na stałe w systemie
    informatycznym? I to jeszcze w Allegro??

    To może od razu na Naszej Klasie wystawić dane karty ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2009-12-30 09:44:15
    Od: Paul <e...@e...com>

    > To może od razu na Naszej Klasie wystawić dane karty ;-)

    przecież GIODO robiło inspekcję i stwierdziło, że dane są dobrze
    chronione, kłódki na serwerach mają bardzo dobre.