  • 11. Data: 2008-03-25 17:53:50
    Temat: Re: Platnosci karta termin sciagania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 18:44, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Jest coś takiego jak karta debetowa. Takowej karty ten wątek się tyczy :-)

    Rozumiem.
    Ale niepokoj odnosnie KK pozostal :))

    Co do debetowych, to mam wrazenie, ze banki zamkniecie miesiaca
    traktuja jako zamkniecie okresu i transakcje na przlomie miesiaca
    miewalem wliczone na miesiac nastepny a nie uzupelniane wstecz do
    zamknietego miesiaca.

    Rowniez w takim przypadku jest to karygodne, jesli tak wstecz,
    niezgodnie z przekazanym wyciagiem z konta ksieguja.

    Ich regulamin czyms sie rozni od regulaminow innych bankow?

  • 12. Data: 2008-03-25 18:02:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 18:43, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nic takiego sie nie dzieje. Ktos tu wprowadza dywersje. Kiedys
    > obciazanie za jakis zakup pojawilo sie po 2 miesiacach i wchodzilo w
    > biezacy GP, a nie 2 miesiace wstecz (wczesniej nie bylo ani blokady ani
    > nic innego). A KK Multibanku uzywam od wielu lat (4-5).

    Wlasnie wyjasniono mi, ze watek dotyczy transakcji kartami debetowymi
    i obciazen ekonta.

  • 13. Data: 2008-03-25 21:23:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A to paskudne.
    >
    > Zawsze wszystko splacam w GP a tutaj z czyjejs winy mam miec naliczane
    > odsetki?
    > Multibank tez tak ma?

    E-e.
    W przypadku KK interesuje Cię to co jest na wyciągu. W obu m*bankach.
    Nie odbiegają tutaj one od reszty. Period.

    KJ

  • 14. Data: 2008-03-25 22:40:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 22:23, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > E-e.
    > W przypadku KK interesuje Cię to co jest na wyciągu. W obu m*bankach.
    > Nie odbiegają tutaj one od reszty. Period.

    Jeszcze jedno "za" robieniem zakupow wylacznie KK..

  • 15. Data: 2008-03-26 14:24:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > W przypadku KK interesuje Cię to co jest na wyciągu. W obu
    > m*bankach. Nie odbiegają tutaj one od reszty. Period.

    Do "periodu" brakuje jeszcze jednej informacji - czy transakcje na
    wyciagu pojawiaja sie z data obciazenia, czy transakcji karta - to ma
    znaczenie w przypadku placenia odsetek.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-03-26 17:23:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Do "periodu" brakuje jeszcze jednej informacji - czy transakcje na

    :)
    I tu właśnie wylazło, że wszystko spłacam w GP

    KJ