  • 11. Data: 2008-12-14 15:22:48
    Temat: Re: Płatności kartami - AUSTRIA
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    daro pisze:

    > ok, jak kupowałem za wieksza kwotę KK mBanku to zadzwonili. Natomiast
    > nie o tym jest temat - nie udało sie zrealizowac płatności czy wypłaty z
    > bankomatu czterema róznymi kartami z czterech róznych banków. I tu mam
    > problem - po co mi te karty? Teraz już wiem że nie mam po co ich
    > zabierać, tylko gotówka. Dobrze że ją miałem bo nie wiem co byłoby
    > gdybym nie miał.

    Może zmieniałeś ostatnio numer telefonu, albo masz nieaktywny roaming?
    Dzwoniłeś do swoich banków wyjaśnić?

  • 12. Data: 2008-12-14 15:26:39
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > Może zmieniałeś ostatnio numer telefonu, albo masz nieaktywny roaming?
    > Dzwoniłeś do swoich banków wyjaśnić?

    Nie dzwoniłem jeszcze bo to było wczoraj. Ja miałem problem z bankomatem, 2
    innych kolegów z płatnościami kartą. Wszystko jest aktywne tak jak ma być,
    nie płaczę nad tym tylko chciałem się dowiedziec czy ktos miał takie
    problemy. 2 lata temu byłem również w Austri i wtedy wypłata z bankomatu na
    te same karty odbyła się bez problemu. Teraz doszedłem do wniosku że jedak
    nic nie zastapi gotówki - jak na razie.
    --
    D.

  • 13. Data: 2008-12-14 20:38:46
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2 innych kolegów z płatnościami kartą. Wszystko jest aktywne tak jak ma
    > być, nie płaczę nad tym tylko chciałem się dowiedziec czy ktos miał takie

    Tak, w Austrii miałem podobne problemy. Karty BPH MC i Maestro. W żadnym
    sklepie, w których kupowałem nie udało mi się zapłacić kartą. Z bankomatem
    jednak nie było problemów.

  • 14. Data: 2008-12-15 12:44:46
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "kashmiri" ...

    > Niektóre banki blokują podejrzane (ich zdaniem) transakcje zagraniczne,
    > jeśli klient nie uprzedzi, że wyjeżdża.

    np. HSBC (UK) tak robi.

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2008-12-15 18:08:53
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 14-gru-08 10:55:17, daro napisawszy:

    > Witam, wczoraj wracałem z Austrii i zauważyłem niepokojącą sytuację...
    mbank miał z soboty na niedzielę długą przerwę (także w autoryzacji
    kart) i potem podobno jakieś problemy
    A może były też jakieś lokalne austriackie problemy z
    łącznością/autoryzacją?

    --
    Pozdrawiam - D@niel