  • 1. Data: 2010-08-07 18:56:34
    Temat: Plonkować tylko debili, czy również tych co z nimi rozmawiają?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Plonkować tylko debili, czy również tych co z nimi rozmawiają?
    Pierwsze już się sprawdziło, ale chyba czas na drugie rozwiązanie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-08-07 22:06:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Plonkować tylko debili, czy również tych co z nimi rozmawiają?
    > Pierwsze już się sprawdziło, ale chyba czas na drugie rozwiązanie?

    Chciałbym na NewConnect wprowadzić firmę zajmującą się przetwórstwem
    zimnego lecha na ciepły mocz - mam problem z wyborem branży: lepsza będzie
    branża chemiczna czy medialna?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-08-08 12:24:48
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
> [...]
    >>

    > Chciałbym na NewConnect wprowadzić firmę zajmującą się przetwórstwem
    > zimnego lecha na ciepły mocz - mam problem z wyborem branży: lepsza

    chemiczna - reklame bedziesz mial za free ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD