  • 1. Data: 2005-04-22 08:42:39
    Temat: Plus Konto a Konto e-direct w VW
    Od: "Sławek" <rybski@_UsunTo_friko.onet.pl>

    Czym się różni Plus Konto od Konta e-direct w VW-Banku?

    Sławek

  • 2. Data: 2005-04-22 08:49:51
    Temat: Re: Plus Konto a Konto e-direct w VW
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Sławek" <rybski@_UsunTo_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czym się różni Plus Konto od Konta e-direct w VW-Banku?

    poczytaj na www: wyzsze oprocentowanie, platny token, brak karty, pisemne
    wyciagi. Jednego czego mi zal po zamknieciu edirekt to karty z bezplatna
    wyplata z wszystkich bankomatow ;-(

    D.

  • 3. Data: 2005-04-22 09:54:07
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    Użytkownik "Sławek" <rybski@_UsunTo_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czym się różni Plus Konto od Konta e-direct w VW-Banku?

    Tym że Plus Konto polecam, a e-direct BARDZO polecam.
    Generalnie warto mieć oba. Mam też dobre doświadczenie z KK z VW.

    bE

  • 4. Data: 2005-04-22 10:04:06
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d4ahsn$4ka$1@nemesis.news.tpi.pl>, bERENICE wrote:

    > Użytkownik "Sławek" <rybski@_UsunTo_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Tym że Plus Konto polecam, a e-direct BARDZO polecam.
    > Generalnie warto mieć oba. Mam też dobre doświadczenie z KK z VW.

    Jak to dobrze, że donkiszoci wciąż chodzą po tym świecie:)

    Renata

  • 5. Data: 2005-04-22 10:20:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    bERENICE said the following On 2005-04-22 11:54:
    [...]

    > Tym że Plus Konto polecam, a e-direct BARDZO polecam.
    > Generalnie warto mieć oba. Mam też dobre doświadczenie z KK z VW.

    KK - Kartą Kredytową ??? Od kiedy VW takie wydaje ??
    KJ

  • 6. Data: 2005-04-22 10:33:18
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > KK - Kartą Kredytową ??? Od kiedy VW takie wydaje ??

    Wydaje, ja mam ale nie z Polski

  • 7. Data: 2005-04-22 10:58:46
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 10:49:51 +0200, "Dave" <d...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >wyciagi. Jednego czego mi zal po zamknieciu edirekt to karty z bezplatna

    E tam... Ostatnia transakcje w e-direkcie zanotowalem w pazdzierniku
    ub. roku., a tak caly czas uzywam Plusa do zlecen. Ta ichnia karta
    z oplata ponizej 4. setek to zadna przyjemnosc, po co mi taka kupa
    forsy ;-) w kieszeni gdy za gotowke kupuje tylko bulki i gazete? Do
    bankomatow uzywam karty eKonta.

    --
    Adek

  • 8. Data: 2005-04-22 11:00:06
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > bERENICE said the following On 2005-04-22 11:54:
    > [...]
    >

    > KK - Kartą Kredytową ??? Od kiedy VW takie wydaje ??

    Może chodziło o Kodeks Karny ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 9. Data: 2005-04-22 14:18:20
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > E tam... Ostatnia transakcje w e-direkcie zanotowalem w pazdzierniku
    > ub. roku., a tak caly czas uzywam Plusa do zlecen. Ta ichnia karta

    robie podobnie - wszystko przez plus konto. Ale milo bylo miec mozliwosc
    przelania w dowolnej chwili forsy na edirekt (nawet z budnik tel. bez
    korzystania z karty) i podejsc do dowolnego bankomatu by wyjac 400zl.
    Pamietam w zeszlym roku miejscowosci nadmorskie gdzie np. byl jeden bankomat
    (np. Pekao SA)...

    D.

  • 10. Data: 2005-04-26 15:40:24
    Od: m...@p...gazeta.pl

    Kartę kredytową wydają chyba tylko do e-direct

    Po zamknięciu edirect'a token można używac do Plus Konta jeszcze przez jaki
    czas.
    Zależy kiedy otworzyło się rachunek e-direct, bo był zwolniony z opłat za token
    przez rok.
    Teraz, kiedy minie 1 rok od założenia e-directa, będzie się płaciło 1 zł.
    Dobrze rozumuję?