  • 1. Data: 2011-03-14 08:44:44
    Temat: Płyty tektoniczne....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    "[...] a tu te jeb plyty tektoniczne... postanowily poskakac na siebie jak
    sie popatrzy na nikkei to jest dziwne wrażenie jakby insajderzy wiedzieli
    wczesniej [...]".

    <http://urbas.blog.onet.pl/6790841,422801482,1,200,2
    00,87822106,423209801,8168169,300,forum.html>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-03-14 08:49:09
    Temat: Re: Płyty tektoniczne....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    <http://urbas.blog.onet.pl/6790841,422801482,1,200,2
    00,87822106,423209801,8168169,300,forum.html>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5a5c0d222a
    c97269.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-03-14 09:52:11
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > sie popatrzy na nikkei to jest dziwne wrażenie jakby insajderzy wiedzieli

    A to nie wiesz? Przecież to gołym okiem widać, że to sprawka służb specjalnych
    głęboko zakorzenionych w PKN i KGHM. Aby ratować czy też bardziej podbić cenę
    surowców. Wiadomo powszechnie, że po takim trzęsieniu, zwłaszcza w Japonii popyt
    na surowce bardzo wzrośnie. Trzeba jeszcze dodać, że te służby wyraźnie są
    powiązane z Rosją, która dodatkowo czerpać będzie korzyści z dostaw energii
    elektrycznej. Jestem przekonany, że gdyby takie trzęsienie nawiedziło Polskę
    tego typu teksty byś rozpowszechniał w necie, a niejaki pan M. powołałby
    specjalną komisję sejmową do spraw wykrycia spisku.

  • 4. Data: 2011-03-14 10:14:31
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 14-03-2011 o 10:52:11 <a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > tego typu teksty byś rozpowszechniał w necie, a niejaki pan M. powołałby
    > specjalną komisję sejmową do spraw wykrycia spisku.

    Endriu ma już beret nieźle zryty. Ale wracając do tematu podobno to
    Jaruzelski z Kiszczakiem napuścili te płyty na siebie.

  • 5. Data: 2011-03-14 10:31:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    insajdezry mogli wiedziec z obserwacji tektonicznych
    raczej nie z nieudanego uzycia przez usa tajnej broni

  • 6. Data: 2011-03-14 10:34:12
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 09:44:44 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > wczesniej [...]".
    >
    > <http://urbas.blog.onet.pl/6790841,422801482,1,200,2
    00,87822106,423209801,8168169,300,forum.html>

    Endriu przestań czytać głupie książki o AF.
    Toż widzisz jaką moc ma analiza techniczna. Rynek już dawno wszystko
    zdyskontował.

  • 7. Data: 2011-03-14 14:06:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Gdybyś Endrju tak jak my trzymał sztamę z ruskimi, to też byś wiedział
    wcześniej o mgle i płytach.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2011-03-14 18:18:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >Endriu ma już beret nieźle zryty. Ale wracając do tematu podobno to
    >Jaruzelski z Kiszczakiem napuścili te płyty na siebie.

    ???...

    Ech koledzy a wy ciągle politycznie, podczas gdy ja chciałem tylko
    powiedzieć, że Urbaś od czasu do czasu wstawia na blogu posty odnośnie jakiś
    tam wybuchów/plam na słońcu (które jako chyba naukowiec cały czas
    obserwuje), i czasami z takiego wybuchu (gdy już ta fala bodajże
    magnetyczno-słoneczna dotrze do ziemi) wychodzi po paru dniach niezły
    pasztet co widać na załączonym obrazku....

    Chciałem więc tylko powiedzieć, że gdy się akurat taki pasztet pojawi w
    chwili korekty, z korekty może się zrobić "fundamentalny" zaczątek bessy (w
    krajach zloaklizowanych na styku płyt tektonicznych )...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-03-14 19:20:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chwili korekty, z korekty może się zrobić "fundamentalny" zaczątek bessy
    > (w krajach zloaklizowanych na styku płyt tektonicznych )...

    może zaskoczyłeś nas tak chłodnym podejściem do sprawy:)

  • 10. Data: 2011-03-14 19:45:21
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 19:18:49 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > chwili korekty, z korekty może się zrobić "fundamentalny" zaczątek bessy (w
    > krajach zloaklizowanych na styku płyt tektonicznych )...

    Coś w tym jest kochanieńki oj coś jest.Aczkolwiek my wszyscy tutaj mamy
    lekko nierówno, bo nawet ruchy płyt interpretujemy w kontekscie cyklów
    hossa-bessa. To nie jest zdrowe.

    P.S.
    Fajna jest ta książka Ritchi i ktoś tam? Daj jakieś namiary bo księgarnii
    nie ma.