  • 11. Data: 2011-03-14 20:04:01
    Temat: Re: Płyty tektoniczne....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > może zaskoczyłeś nas tak chłodnym podejściem do sprawy:)

    Faktem jest, że Urbaś wiedział o tym wybuchu już 9 marca, oraz o tym, że
    wybuch na słońcu miał o wiele większa siłę niż te "zwyczajne" które miały
    miejsce parę razy w tym roku.

    P.S. Ciekawy jestem tylko czy gdyby fala elektromagnetyczna przybyła do
    ziemi o 12 godzin później (obrót ziemi o jakiś kąt), to czy kataklizm
    zamiast w Japonii mielibyśmy w np. we Włoszech ....?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-03-14 20:10:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > P.S.
    > Fajna jest ta książka Ritchi i ktoś tam? Daj jakieś namiary bo księgarnii
    > nie ma.

    Nie wiem czy fajna, bo trzeba by było ją przeczytać :). Póki co leży na
    półce. Mam z pięć knig do przeczytania o tematyce giełdowej i jakoś nie mogę
    się zebrać. Może na przyszłą zimę będzie trochę więcej czasu.

    http://allegro.pl/analiza-fundamentalna-john-c-ritch
    ie-wys-w-24h-i1503704974.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-03-14 20:17:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > półce. Mam z pięć knig do przeczytania o tematyce giełdowej i jakoś nie
    > mogę się zebrać. Może na przyszłą zimę będzie trochę więcej czasu.

    Kuźwa - po spisie treści widzę - żeby kupić akcje jakiejś spółki wedle tej
    knigi to trza by pewnie z tydzień czytać jej raport kwartalny ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-03-14 20:35:36
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    ie-wys-w-24h-i1503704974.html

    > Kuźwa - po spisie treści widzę - żeby kupić akcje jakiejś spółki wedle tej
    > knigi to trza by pewnie z tydzień czytać jej raport kwartalny ....

    a skąd teraz będziesz znał korekty raportu które się pojawią w przyszłości?

  • 15. Data: 2011-03-14 21:26:25
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Bez znaczenia. Oddziaływanie na magnetyzm Ziemi ma charakter globalny.
    Trzęsienie mogło nastąpić w dowolnym rejonie aktywnym sejsmicznie. Padło na
    Japonię, ale mogła być Kalifornia albo Jawa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2011-03-14 22:24:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message

> [...]
    > ziemi o 12 godzin później (obrót ziemi o jakiś kąt), to czy kataklizm
    > zamiast w Japonii mielibyśmy w np. we Włoszech ....?.

    pewnie zależy od lokalnego chwilowego "napiecia" terenu.
    Nie sądzie zeby taka flara "przesuwala" płyty tektoniczne..
    Nie wykluczam jednak np sytuacji gdzie w danym rejonie rośnie od jakiegos
    czasu ciśnienie tektoniczne i przychodzi taki impuls i dochodzi to
    "spuszczenia pary" ... jak w fukushima... przez dach razem z dachem

    Kropla która przepełnila czarę...

    george

    P.S. ring of fire to dość aktywny pas.

  • 17. Data: 2011-03-15 07:17:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 21:35:36 +0100, skippy napisał(a):

    > a skąd teraz będziesz znał korekty raportu które się pojawią w przyszłości?

    Nareszcie dyskusja wraca na własciwe tory.

  • 18. Data: 2011-03-22 16:25:53

    Mon, 14 Mar 2011 09:44:44 +0100, w <ilkki5$p68$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(-a):

    > "[...] a tu te jeb plyty tektoniczne... postanowily poskakac na siebie jak
    > sie popatrzy na nikkei to jest dziwne wrażenie jakby insajderzy wiedzieli
    > wczesniej [...]".
    > <http://urbas.blog.onet.pl/6790841,422801482,1,200,2
    00,87822106,423209801,8168169,300,forum.html>

    Sztuczna mgła, płyty zabłądziły i wpadły...