  • 1. Data: 2010-08-12 20:42:01
    Temat: Po co poszedł do kościoła skoro spał podczas liturgii, pytam po co ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.fakt.pl/Komorowski-przysypia-na-mszy-Nie-
    on-jeden-,artykuly,79595,1.html

  • 2. Data: 2010-08-13 08:06:25
    Temat: Re: Po co poszedl do kosciola skoro spal podczas liturgii, pytam po co ?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://www.fakt.pl/Komorowski-przysypia-na-mszy-Nie-
    on-jeden-,artykuly,79595,1.html

    Charlie a od kiedy to ty katolik sie zrobiles, co ?.
    Powiem ci, ze po waszych durnowatych (z kolega Maniana) wypowiedziach typu
    "buhahahaha, panienka" albo buraczanych kawalach odnosnie malzonki
    Komorowskiego:

    "[...] jaka wypornosc ma ma kaszalot plawiony na niebieskim zawiesiu
    (smyczy) w bajorze obok ruskiej budy? [...]".

    to wygladacie mi raczej (nie obraz sie) na zgraje przytepawych chamów z
    piwskiem w reku, a nie kulturalnych bogobojnych katolików.
    Charlie buraku powiedz no kiedy to ostatnio byles u spowiedzi ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-13 08:34:40
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > wygladacie mi raczej (nie obraz sie) na zgraje przytepawych chamów z
    > piwskiem w reku, a nie kulturalnych bogobojnych katolików.
    > Charlie buraku powiedz no kiedy to ostatnio byles u spowiedzi ?.

    Takich wlasnie ludzi plci obojga pokazuja wszystkie telewizje i publikuja
    ich wypowiedzi w sprawie krzyza. Wczoraj PiS po wypowiedzi abp. Nycza wydal
    oswiadczenie, w ktorym probuje studzic emocje, ale po tym jak co mialo
    miejsce 3 sierpnia to nie bedzie latwe bo ci ludzie poczuli sie bezkarni.

    Leszek.

  • 4. Data: 2010-08-13 08:52:00
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Takich wlasnie ludzi plci obojga pokazuja wszystkie telewizje i publikuja
    > ich wypowiedzi w sprawie krzyza. (...)
    > Leszek.

    Bo jest to wlasnie robione po to, aby pokazac oszolomstwo. Zwykly trick
    propagandowy, na ktory sam sie zlapales.

    DJ

  • 5. Data: 2010-08-13 09:06:57
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Bo jest to wlasnie robione po to, aby pokazac oszolomstwo. Zwykly trick
    > propagandowy, na ktory sam sie zlapales.

    To wedlug ciebie przepedzenie ksiezy, ktorzy przyszli po krzyz i
    przepychanki ze straza miejska to tez manipulacja spreparowana przez
    telewizje.

    Leszek

  • 6. Data: 2010-08-13 09:35:04
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > To wedlug ciebie przepedzenie ksiezy, ktorzy przyszli po krzyz i
    > przepychanki ze straza miejska to tez manipulacja spreparowana przez
    > telewizje.
    >
    > Leszek

    Nie, to emocjonalna odpowiedź zwykłych ludzi na lata manipulacji.

  • 7. Data: 2010-08-13 12:42:36
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    DJ (Dominik) wrote:

    > Nie, to emocjonalna odpowiedź zwykłych ludzi na lata manipulacji.

    To całe 17 osób w tym kraju było zmanipulowanych? W sumie dobry wynik.

  • 8. Data: 2010-08-13 13:12:18
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > To wedlug ciebie przepedzenie ksiezy, ktorzy przyszli po krzyz i
    > przepychanki ze straza miejska to tez manipulacja spreparowana przez
    > telewizje.

    chłopinko ruski... gdzie widziałeś przepędzenie księży? czterej judasze sami
    przyszli i sami poszli, choć naprawdę przydało by się judaszy przepędzić
    Krakowskim Przedmieściem poganiając batem. Przyjdzie ich pewnie wiecej - bo
    nycz wziął grubą kasę za wyrwanie smoleńskiego Krzyża i schetyna już wczoraj
    powiedział w TVP, że: "nycz musi wywiązać się z umowy" - przyjdą i też nie
    dadzą rady wyrwać TEGO Krzyża. Jedynego krzyża w Polsce który przeszkadza.

  • 9. Data: 2010-08-13 15:52:34
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Sie, 10:06, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:
> [...]
    > piwskiem w reku, a nie kulturalnych bogobojnych katolików.
    > Charlie buraku powiedz no kiedy to ostatnio byles u spowiedzi ?.

    synek

    przypomnij sobie jak swołocza nazywała Prezydenta Lecha Kaczyńskiego

    boli teraz ?

    słusznie ma boleć !

    urzędnik z namiestnikowskiego jest dla mnie nikim

  • 10. Data: 2010-08-14 04:49:08
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > wczoraj powiedział w TVP, że: "nycz musi wywiązać się z umowy" - przyjdą i
    > też nie dadzą rady wyrwać TEGO Krzyża. Jedynego krzyża w Polsce który

    A co mieli dac sie pobic tym awanturnikom?

    Leszek