  • 21. Data: 2011-04-06 09:59:52
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: root <m...@y...com>

    On 6 Kwi, 10:37, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > To podatek od nieruchomości to tez nie jest podatek. I VAT to też nie jest
    > podatek jak również cło i akcyza to nie podatki. Czy podatek drogowy, który
    > jest celowy to nie podatek. Przypomnę Ci, ze złe założenia mimo logicznego
    > dowodu prowadzą do błędnych wniosków.

    Nie zauwazylem, zeby ktos zmienial cel podatku drogowego. Ale jesli to
    robi, to jest to niezgodne z prawe.
    A OC to tez podatek, przeciez jest obowiazkowe? Jakim prawem wprowadza
    sie obowiazkowe OC wplacane do prywatych firm?! Ze zacytuje skippiego.

  • 22. Data: 2011-04-06 10:43:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości

[...]

    ====

    nie widzę sensu wnikania w OC, choć możemy
    ani trochę to nie usprawiedliwia wałka o którym mówimy

  • 23. Data: 2011-04-06 10:45:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    On 6 Kwi, 10:41, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie szanuję praw? Skąd pomysł, ze nie
    > szanuje własnych pieniędzy? Moim zdaniem posługujesz się błędną definicją
    > własności i błędną definicja podatków. te dwa błędy prowadzą Cie do
    > błędnych
    > wniosków. Mim zdaniem.

    Na takiej podstawie, ze jesli 1999r przyjeto ustawe o OFE, z 7.5%
    skladką w celu stworzenia II filaru emerytalnego, to dzisiaj
    tlumaczysz ze mozna bez zadnych objekcji przeznaczyc te pieniadze na
    cokolwiek innego w ramach latania tzw. wyrwy w budzecie. I nie pisze
    tu NA RAZIE o Polsce tylko o Wegrzech gdzie takiego zamachu dokonano w
    rzeczywistosci (u nas rzad jeszcze zachowal sie w miare przyzwoicie).
    Nie rozumiem co ma do tego definicja wlasnosci, bo w ogole w tym watku
    o tym nie pisalem. Jedyne co chcialem okazac stosunek min. Belki do
    istniejacego prawa i do nas wszystkich. Chcialem tez pokazac, że ten
    stosunek jest prostą konsekwencją naszego wlasnego mniemania o sobie,
    o swoich prawach i naszego lenistwa - w mysl zasady ze jesli sami sie
    nie szanujesz, to nikt cie szanowal nie bedzie.

    ========

    w myśl poszanowania własności AWS z Balcerowiczem nakazał mi płacić pryatnej
    firmie, ta bierze prowizje i gra na giełdzi i nie ma żadnej
    odpowiedzialności za ew. wtopy oraz nie gwarantuje żadnego zwrotu kapitału
    podobnie na Węgrzech
    po prostu naprawili ten przekręt

  • 24. Data: 2011-04-06 11:10:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 12:45:39 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > firmie, ta bierze prowizje i gra na giełdzi i nie ma żadnej
    > odpowiedzialności za ew. wtopy oraz nie gwarantuje żadnego zwrotu kapitału

    Na jakiej podstawie od zarania dziejow placisz na podstawie panstwowego
    przymusu skladki OC prywatnej firmie ubezpieczeniowej?

  • 25. Data: 2011-04-06 11:11:54
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Na jakiej podstawie od zarania dziejow placisz na podstawie panstwowego
    > przymusu skladki OC prywatnej firmie ubezpieczeniowej?

    co to ma niby usprawiedliwić?

  • 26. Data: 2011-04-06 11:19:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:11:54 +0200, skippy napisał(a):

    > co to ma niby usprawiedliwić?

    Usprawiedliwiac? Nic. Raczej pokazac Ci ze Twoje argumenty sa dość
    dziecinne ;)

  • 27. Data: 2011-04-06 11:32:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:11:54 +0200, skippy napisał(a):
    >

    > Usprawiedliwiac? Nic. Raczej pokazac Ci ze Twoje argumenty sa dość
    > dziecinne ;)

    Dlaczego niby?

  • 28. Data: 2011-04-06 11:45:46
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:32:19 +0200, skippy napisał(a):

    > Dlaczego niby?
    Czy ja musze ci wszystko lopata do laba wkladac. Dlatego ze moje pytanie o
    OC jest takie samo jak Twoje, tylko OC w prywatnej firmie zastepuje OFE
    prowadzone przez prywatna firmę.
    Dlaczego zatem nie psioczysz na ubezpieczenia OC?

  • 29. Data: 2011-04-06 11:48:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > prowadzone przez prywatna firmę.
    > Dlaczego zatem nie psioczysz na ubezpieczenia OC?

    a dlaczego ja mam rozmawiać o OC, bo tak se wymyśliłeś?
    :)))

  • 30. Data: 2011-04-06 11:50:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > a dlaczego ja mam rozmawiać o OC, bo tak se wymyśliłeś?
    > :)))

    rozmawiamy o OFE nie o OC

    co do OC: oczywiście że ma znamiona podatku
    ale mi OC pasuje, więc co mam psioczyć
    jakby było dobrowolne, też bym płacił
    zysk z OC jest jednoznacznie określony i mi odpowiada
    i tyle na temat OC