  • 31. Data: 2011-04-06 11:55:24
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:48:52 +0200, skippy napisał(a):

    > a dlaczego ja mam rozmawiać o OC, bo tak se wymyśliłeś?
    > :)))
    A dlaczego nie? To przymus i to przymus, tu prywatna firma i tam prywatna
    firma. Widzisz jakas roznice?

  • 32. Data: 2011-04-06 11:57:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:50:58 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > rozmawiamy o OFE nie o OC
    >
    > co do OC: oczywiście że ma znamiona podatku
    > ale mi OC pasuje, więc co mam psioczyć
    > jakby było dobrowolne, też bym płacił
    > zysk z OC jest jednoznacznie określony i mi odpowiada
    > i tyle na temat OC
    Ale ja wcale nie che gadac o OFE. Ze zacytuje sam siebie ;)

    Jedyne co chcialem okazac stosunek min. Belki do
    istniejacego prawa i do nas wszystkich. Chcialem tez pokazac, że ten
    stosunek jest prostą konsekwencją naszego wlasnego mniemania o sobie,
    o swoich prawach i naszego lenistwa - w mysl zasady ze jesli sami sie
    nie szanujesz, to nikt cie szanowal nie bedzie.

  • 33. Data: 2011-04-06 11:59:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > o swoich prawach i naszego lenistwa - w mysl zasady ze jesli sami sie
    > nie szanujesz, to nikt cie szanowal nie bedzie.

    a ja ci odpisałem co o tym myślę i że mnie nie szanowano tworząc to prawo, i
    że Węgrzy ten brak szacunku i wałek naprawili

  • 34. Data: 2011-04-06 12:00:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

  • 35. Data: 2011-04-06 12:03:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:59:44 +0200, skippy napisał(a):

    > a ja ci odpisałem co o tym myślę i że mnie nie szanowano tworząc to prawo, i
    > że Węgrzy ten brak szacunku i wałek naprawili
    Nie Wegrzy, tylko Orman - ich premier. Zabral Wegrom - obywatelom i
    naprawil. Mowie Ci skippy moglby bez problemu byc premierm nawet na 2
    etaty.

  • 36. Data: 2011-04-06 12:05:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nie Wegrzy, tylko Orman - ich premier. Zabral Wegrom - obywatelom i
    > naprawil. Mowie Ci skippy moglby bez problemu byc premierm nawet na 2
    > etaty.

    Nic nie zabrał obywatelom.
    Zabrał prowizję korporacjom i tylko tyle.

  • 37. Data: 2011-04-06 12:18:46
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 14:05:14 +0200, skippy napisał(a):

    > Nic nie zabrał obywatelom.
    > Zabrał prowizję korporacjom i tylko tyle.

    No ale oprocz prowizji zabral aktywa. Ale zgodnie z Twoja niezachwiana
    wiara to byly drobne ;).
    Proponuje Ci abys oddał dobrowalnie swoje 50 tys w OFE na rzecz SP. Napewna
    znajda jakas luke ze bedziesz to mogl zrobic.
    Wiem, wiem, Ty nie masz zadnych 50 tys w OFE, bo to tylko wydruk z
    komputera, taki Matrix 4.0. Moze nawet ten wydruk nie istnieje a istnieje
    tylko szczesliwy swiat totusa, gdzie wszystkie ludziki sa młode i
    niesmiertelne, maja gore zlota w ogrodku i nie musza sie martwic o
    kalekich, chorych lub glupich, bo Anna Dymna prowadzi fundację i wszystkim
    potrzebujacym pomaga.
    Spelnij swoj patriotyczny obowiazek, wloz wydruk w koperte i wyslij na
    Marsa. Glowa mnie boli i musze sie polozyc ;)

  • 38. Data: 2011-04-06 12:22:42
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Spelnij swoj patriotyczny obowiazek, wloz wydruk w koperte i wyslij na
    > Marsa. Glowa mnie boli i musze sie polozyc ;)

    nie mam żadnych pieniędzy w OFE

    wpłaciłem tam, ale za te pieniądze OFE wzieło obligi, więc pieniądze wróciły
    do SP
    za reszte kupili akcje, które może wzrosną a może sie zwalą w pi... czego
    nikt nie wie, ani ja ani oni

    i tyle jest tych pieniędzy w OFE
    za tę "pewność" przyszłości skroili sutą prowizję która im teraz powoli
    znika i tu jest pies pogrzebany

  • 39. Data: 2011-04-06 12:38:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 14:22:42 +0200, skippy napisał(a):

    > nie mam żadnych pieniędzy w OFE
    >
    > wpłaciłem tam, ale za te pieniądze OFE wzieło obligi, więc pieniądze wróciły
    > do SP
    A SP mowi ze nie wrocily bo maja "wyrwę"

    > za reszte kupili akcje, które może wzrosną a może sie zwalą w pi... czego
    > nikt nie wie, ani ja ani oni

    Nie no rzeczywiscie akcje nawet nie istnieja w formie papierka wiec o czym
    tu gadac ;)

    > i tyle jest tych pieniędzy w OFE

    Ufff tos sie wysilił z tym liczeniem. Tyle skladania przez 10lat a tu po
    prostu NUL. Jak to sie mogło stać?

    > za tę "pewność" przyszłości skroili sutą prowizję która im teraz powoli
    > znika i tu jest pies pogrzebany

    I tam pozostanie. Amen

  • 40. Data: 2011-04-06 12:40:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > tu gadac ;)

    > Ufff tos sie wysilił z tym liczeniem. Tyle skladania przez 10lat a tu po

    Od poczatku ku temu to dążyło.