  • 11. Data: 2012-11-08 22:32:23
    Temat: Re: Po płatności kartą brak transakcji - przez ile kasę trzymać na ror?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:
    > niby mam > środki,

    nie masz
    one juz nie są twoje, wydałeś

    > ale nie mogę nic z nimi zrobić, bo (a nuż) będą chcieli mi
    > ściągnąć tę nierozliczoną transakcję i wpadnę w niedozwolony debet.

    jak nie bedziesz wydawał kasy ktorej nie masz to nie wpadniesz w debet.

    uzywaj kredytowki a nie debetowej to nie bedziesz musiał potem po
    psychiatrach chodzic i paznokci obgryzac.

  • 12. Data: 2012-11-08 22:35:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:

    > Pytanie dodatkowe:
    > A co się stanie, jeśli wpadnę w ten niedozwolony debet:
    > a) na kilka minut/godzin - zauważę debet i zlecę szybki przelew z Sync,
    > tj. zadłużenie nie przejdzie przez 00:00,
    > b) na 1 dzień, ale nie więcej niż 2-3 dni - tj. debet przejdzie przez
    > 00:00?

    to zalezy od tego jaki programista pisał system bankowy.
    czy taki, ktory analizuje stan po kazdej transakcji, czy taki co patrzy
    na saldo tylko na koniec dnia
    jak wersja nr 1 to pociagną regulaminowo wg tabeli za niedozwolony debet
    i beda sie cieszyc ze bedzie na premie.

  • 13. Data: 2012-11-08 22:42:23
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 08.11.2012 o 22:32 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > uzywaj kredytowki a nie debetowej to nie bedziesz musiał potem po
    > psychiatrach chodzic i paznokci obgryzac.

    paznokci nie obgryzam, choć ciekaw jestem rozwoju sytuacji, ale za KK
    dziękuję :)

    [sas]

  • 14. Data: 2012-11-08 23:23:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:
    > paznokci nie obgryzam, choć ciekaw jestem rozwoju sytuacji, ale za KK
    > dziękuję :)

    nikt sie za bardzo nie przejmie.
    dostaniesz xxx zl w ucho za debet potem za 20 zl za znaczek na monit
    potem z 5 zl za telefon przypomniajacy ze zrobiles debet i przejda do
    nastepnego klienta.

  • 15. Data: 2012-11-09 07:03:48
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 08.11.2012 o 23:23 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > nikt sie za bardzo nie przejmie.
    > dostaniesz xxx zl w ucho za debet potem za 20 zl za znaczek na monit
    > potem z 5 zl za telefon przypomniajacy ze zrobiles debet i przejda do
    > nastepnego klienta.

    Ja to doskonale rozumiem, ale KK nie jest panaceum na wszystkie
    dolegliwości.

    Płaciłem debetówką, żeby załapać się na premię:
    "Wykonywać transakcje bezgotówkowe debetową kartą płatniczą wydaną do tego
    konta na łączną kwotę min. 300 zł"

    [sas]

  • 16. Data: 2012-11-09 07:09:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:

> [...]
    >
    > Płaciłem debetówką, żeby załapać się na premię:
    > "Wykonywać transakcje bezgotówkowe debetową kartą płatniczą wydaną do

    zmien bank na taki, ktory nie stawia kretynskich wymagan.

  • 17. Data: 2012-11-09 07:49:55
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 08.11.2012 o 21:44 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > tak,

    Czy możesz podać więcej szczegółów?
    [sas]

  • 18. Data: 2012-11-09 15:07:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    [sas] pisze:

    > przy potwierdzeniu PIN-em coś takiego może mieć miejsce, tj. offline?

    Może. Chip zna pin.

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2012-11-09 15:40:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:

    > Czy możesz podać więcej szczegółów?
    > [sas]

    niewiele wiecej tych szczegolow jest.
    poszedlem to tesco, kupilem choinke, bombki, lampki, prezenty,
    zaplacilem kilkaset zlotych karta w kasie.
    I nigdy jej na wyciągu nie zobaczylem.

    Inne razy to ewidentnie wina systemu bialkowego.

    Wypozyczalem samochod. Zrobili blokade, blokada po dwoch tygodniach
    spadła, oddałem samochód, ale nigdy nie obciązyli karty.

    Nie bylo prądu, zostawilem facetowi nr karty na odwrocie paragonu, zeby
    sobie obciążył później, ale nigdy tego najwyrazniej nie zrobił. Knajpa.
    Darmowy obiad na 4 osoby :)

    Innym razem, podawalem nr karty przez telefon, towar przyszedl, ale
    karty nigdy nie obciązli. Kilkaset złotych.

    W tym samym sklepie czegos tam w zamowieniu nie bylo, wiec mieli mi na
    karte zwrocic roznice. Z racji tego, ze ktos matematyki nie skonczyl,
    oddali to co mieli zostawic dla siebie, a sobie zostawili tą malutką
    różnicę. Znowu kilkaset zl.

  • 20. Data: 2012-11-09 16:20:04
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 15:40:27 UTC+1 użytkownik witek napisał:

> [...]
    >
    > karte zwrocic roznice. Z racji tego, ze ktos matematyki nie skonczyl,
    >
    > oddali to co mieli zostawic dla siebie, a sobie zostawili tą malutką

    Jesteś wyjątkowym szczęściarzem, tyle przypadków jednej osobie to aż niemożliwe. Ja
    używam kart kilka razy dziennie od kilku lat a jeszcze nie zdarzyły mi się takie
    sytuacje.

    Życząc więcej takich przypadków Pozdrawiam K