  • 11. Data: 2002-11-22 15:25:39
    Temat: Re: Pobieranie kartą Inteligo w bankomatach PKO BP
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arlgsn$c0h$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > To ja Wam może zapodam moje obserwacje.
    >
    > Pierwsza jest data operacji, następna data rozliczenia.
    uzupełnię o dni tygodnia :)

    czw 7-11, wt 12-11 (ale pn byl wolny!)
    pt 15-11, pn 18-11
    pn 18-11, sr 20-11
    sr 20-11 czw 21-11

    OK, tylko ten ostatni niepokojacy :)

    Wszystko ten sam bankomat? Czy w srode jakos wczesniej rano pobierales?

  • 12. Data: 2002-11-22 15:29:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6dad.00000dab.3dde4802@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Po, bo chciałam sprawdzić, czy w ogóle będzie blokada. W Euronecie
    > poszło online.

    A jakie ma praktyczne dla nas znaczenie, czy jest blokada, czy rozliczenie
    od razu?

    > Tyż mam. Może jakie ArtB założymy ;-)))))))?
    Tylko że Lukas już rozlicza pobrania tego samego dnia, nawet z BZWBK - tu
    się podciągnęli.
    Ale można pobierać Inteligo z PKO BP i wpłacać w Lukasie, żeby na pewno
    szybko zaksięgowali :)

    > BZWBK
    Bankomat były WBK? Bo byłe BZ chyba drukują bez logo?
    Jeszcze nie rozpuszczalem tego logo, spróbuje przy okazji, bo czesto
    pobieram karta Lukasa, no ale teraz to kurcze nie wiadomo czym i skąd
    pobierać - za duży wybór ;) W dodatku jeszcze prawie wszędzie kartą płacić
    już można, ech... Dobrze, że chociaż nie mam Fortisa ;)

  • 13. Data: 2002-11-22 15:31:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6dad.00000db4.3dde4a35@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Pytanie brzmi, czy aby na pewno odsetki liczone są z datami
    > rozliczenia, a nie operacji. Ale wygląda na to, że tak.

    data: dostępne stan konta
    21/11: 2494,78 2794,78 11,29
    22/11: 2494,78 2794,78 11,70

    41 groszy to odsetki dobowe od 2794,78

    A więc tak, no chyba że będzie jakaś korekta, ale nie sądzę.

  • 14. Data: 2002-11-22 15:57:33
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > A jakie ma praktyczne dla nas znaczenie, czy jest blokada, czy rozliczenie
    > od razu?

    Oj ma praktyczne ma, bo praktycznie uniemozliwia zrobienie oscylatorka. Pieniądze
    pobrane np. 21.11, zaksięgowane 21.11. No i nie ma dodatkowych odsetek :((

    > Bankomat były WBK? Bo byłe BZ chyba drukują bez logo?
    BZ. Jak sobie przypominam, to było już chyba na papierze. Ale szminka zrobiła swoje
    ;P
    > Jeszcze nie rozpuszczalem tego logo, spróbuje przy okazji
    Miłych testów życzę.

    >Dobrze, że chociaż nie mam Fortisa ;)
    Ja się właśnie zastanawiam, czy nie zamknąć. Nie mogę się zdecydować :(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2002-11-22 16:18:14
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Ja się właśnie zastanawiam, czy nie zamknąć. Nie mogę się zdecydować :(

    A czemu chciałabyś ew. zamknąć?

  • 16. Data: 2002-11-22 16:24:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6dad.00000dd0.3dde53ec@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Oj ma praktyczne ma, bo praktycznie uniemozliwia zrobienie
    > oscylatorka. Pieniądze pobrane np. 21.11, zaksięgowane 21.11. No i
    > nie ma dodatkowych odsetek :((
    No to przestałem Cię rozumieć :(
    Właśnie zakładałem, że znaczenie ma odstęp ile dni od operacji do
    księgowania. Jeśli rozliczenie tego samego dnia, to nic nam nie daje
    blokada. No i dlatego się zdziwiłem, że test uznałaś zakończony w momencie
    zauważenia, że jest blokada - no to wyjaśnij mi please :)

    > BZ. Jak sobie przypominam, to było już chyba na papierze. Ale szminka
    > zrobiła swoje ;P
    Taki papier z logo (kolorowym) widziałem w bankomatach byłych-WBK, w BZ był
    taki byle jaki bez niczego. Ale może we Wrocławiu wymienili na ładny, a w
    Poznaniu skąpią i czekają, aż brzydki się wyczerpie ;)
    Jeśli logo było na papierze, to gratuluję mocy szminki!

    > Miłych testów życzę.
    A dziękuję, wyobrażam sobie milsze ;P

    > Ja się właśnie zastanawiam, czy nie zamknąć. Nie mogę się zdecydować
    > :(

    A co masz jeszcze? mBank, Lukas, LGnet i Inteligo?
    I ile kosztuje Cię utrzymanie Fortisa?

  • 17. Data: 2002-11-22 16:55:55
    Od: g...@p...gazeta.pl

> [...]
    > blokada. No i dlatego się zdziwiłem, że test uznałaś zakończony w momencie
    > zauważenia, że jest blokada - no to wyjaśnij mi please :)

    Nie "dogadaliśmy" się, ale chodzi nam o to samo. W sumie masz rację-test się jeszcze
    nie skończył. Tyle, że chciałam sprawdzić, czy to w ogóle jest możliwe i pojawienie
    się blokady po wypłacie w bankomacie PKO uznałam za dobry objaw (dla potencjanego
    oscylatorowania? oscylowania? ;-))). Po wypłacie w Euronecie w ogóle nie było
    blokady i transakcja pojawiła sie w historii od razu (skutek: oscylator leży).

    > Taki papier z logo (kolorowym) widziałem w bankomatach byłych-WBK, w BZ był
    > taki byle jaki bez niczego. Ale może we Wrocławiu wymienili na ładny, a w
    > Poznaniu skąpią i czekają, aż brzydki się wyczerpie ;)
    Niewykluczone, że chcieli w ten sposób zachęcić nas do fuzji z Pyrlandią ;-)))

    > Jeśli logo było na papierze, to gratuluję mocy szminki!
    A dziekuję, dziękuję ;-))) I vice versa.

    > A dziękuję, wyobrażam sobie milsze ;P

    Szminkowe, czy bankomatowe ;P ?

    > A co masz jeszcze? mBank, Lukas, LGnet i Inteligo?
    Tak. No i Fortis ;-) No i jak już mam to Inteligo, to można powiedzieć, że PKO BP SA
    też ;-)))) (takie 2 w jednym)
    > I ile kosztuje Cię utrzymanie Fortisa?
    8 PLN monthly

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2002-11-22 17:08:21
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > A czemu chciałabyś ew. zamknąć?

    A bo założyłam go ze względu na wypłaty z bankomatów, a teraz Inteligo+Lukas+mBank
    daje mi prawie taką samą funkcjonalność za mniejsze pieniądze. Poza tym nie dali
    Amrze VC i ich wizerunek ucierpiał w moich oczach ;-))))

  • 19. Data: 2002-11-22 17:23:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6dad.00000df9.3dde619b@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Nie "dogadaliśmy" się, ale chodzi nam o to samo.
    W sumie chyba tak. Tylko przez chwilę zwątpiłem, ale już się wyjaśniło.

    > Niewykluczone, że chcieli w ten sposób zachęcić nas do fuzji z
    > Pyrlandią ;-)))
    Możliwe :)

    > Szminkowe, czy bankomatowe ;P ?
    NTG ;) (wiem, to ja zbaczam z tematu grupy: już się poprawiam)

    > 8 PLN monthly

    Hmm... No to pytanie, jakie musisz sobie postawić jest takie: czy
    zaprzestanie korzystania z bankomatów innych niż Euronet, PKO BP, BZWBK i
    LGnet stanowi dla Ciebie uciążliwość, za której usunięcie jesteś skłonna
    zapłacić 8 PLN miesięcznie.

    Pewnie niewiele Ci doradziłem, bo to jest właśnie Twój dylemat.

    To może spróbuj przez miesiąc korzystać tylko z tych bankomatów i zobacz,
    jak się z tym czujesz i potem postanów.

    (Z tym że dochodzi jeszcze kwestia zagranicy - bo jeśli wyjeżdżasz za
    granicę, to tam karta Fortisa też zdaje się jest bezprowizyjna przy
    wypłatach gotówkowych. Niemniej jeśli nie wyjeżdżasz za często i nie
    pobierasz gotówki za często, to też 96 złotych rocznie nie zaoszczędzisz na
    tych prowizjach.)

    Ja tam bym zlikwidował. Ostatnio zlikwidowałem konto w BZWBK zostawiając
    sobie taki dokładnie zestaw banków jak Twój (bez Fortisa) i samopoczucie po
    zamknięciu drogiego konta jest przyjemne.

  • 20. Data: 2002-11-22 17:42:53
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > LGnet stanowi dla Ciebie uciążliwość, za której usunięcie jesteś skłonna

    Dokładnie nad tym właśnie się zastanawiam.

    > Ja tam bym zlikwidował. Ostatnio zlikwidowałem konto w BZWBK zostawiając
    > sobie taki dokładnie zestaw banków jak Twój (bez Fortisa) i samopoczucie >po
    zamknięciu drogiego konta jest przyjemne.

    Zamykanie konta w marmurze to sama przyjemność. Też swego czasu zamykałam w BZWBK i
    było tak fajnie, że chyba sobie tam z powrotem założę, żeby móc zamknąć ;-))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn