  • 21. Data: 2002-11-22 17:50:52
    Temat: Re: Pobieranie kartą Inteligo w bankomatach PKO BP
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arlqat$6d5$1@news.gazeta.pl, Glenn wrote:

    > Zamykanie konta w marmurze to sama przyjemność. Też swego czasu
    > zamykałam w BZWBK i było tak fajnie, że chyba sobie tam z powrotem
    > założę, żeby móc zamknąć ;-))))))

    A spróbuj zamknąć bez zakładania - nie powinni się zorientować, bo to jest
    BZWBK ;)

    To był żart, ale przestaje mnie śmieszyć, bo sporo ostatnio było sygnałów,
    że ludziom czasowo znikały konta z systemu...

    Więc możesz zrobić tak: idziesz do Opiekuna Klienta: chcę zamknąć konto, a
    moje 10.000 proszę przelać na ten rachunek: tu dla zmyły podajesz rachunek w
    PKO BP Inteligo ;)

    Opiekun klepie jednym palcem w klawisze - nie widać już Pani rachunku w
    systemie!

    A Ty: Dziękuję, to będzie wszystko na dzisiaj - muszę pochwalić, że sprawnie
    to Panu poszło. Miłego dnia! I wychodzisz.
    :)))

  • 22. Data: 2002-11-22 18:50:21
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

    > A spróbuj zamknąć bez zakładania - nie powinni się zorientować, bo to jest
    > BZWBK ;)
    Trzeba zrobić eksperyment ;-)

> [...]
    BP Inteligo ;)
    > Opiekun klepie jednym palcem w klawisze - nie widać już Pani rachunku w

    A ja na to, że składam reklamację, że mi konto bez mojej dyspozycji zlikwidowali ;)))

    > I wychodzisz.
    I wychodzę ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2002-11-22 19:00:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arlu9d$ilq$1@news.gazeta.pl, Glenn wrote:

    > A ja na to, że składam reklamację, że mi konto bez mojej dyspozycji
    > zlikwidowali ;)))

    A nie, na to się nie nabiorą: zapominasz, że w BZWBK wszelkie reklamacje jak
    i inne zlecenia trzeba napisać odręcznie na papierze.
    Z tym że przed fuzją w WBK dawali czystą kartkę jak się ładnie poprosiło,
    natomiast po fuzji już nie - trzeba iść po własną.*

    No chyba że Twój oddział jest były BZ i obowiązują inne "procedury".

    * Opis na podstawie VI Oddz. (BZ)WBK w Poznaniu.

  • 24. Data: 2002-11-22 21:43:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A dzięki, dzięki. Testy wraz z każdą kolejną osobą testującą zyskują na
    reprezentatywności ;-))))

    > Pytanie brzmi, czy aby na pewno odsetki liczone są z datami rozliczenia, a
    nie operacji. Ale wygląda na to, że tak.

    Na 100% tak.
    Jednak obawiam się, że w związku z tym, że łatwo i bez żadnych kosztów można
    teraz zrobić oscylatorek - zostanie to zmienione... :-|

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 25. Data: 2002-11-22 22:19:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > uzupełnię o dni tygodnia :)
    >
    > czw 7-11, wt 12-11 (ale pn byl wolny!)
    > pt 15-11, pn 18-11
    > pn 18-11, sr 20-11
    > sr 20-11 czw 21-11
    >
    > OK, tylko ten ostatni niepokojacy :)
    >
    > Wszystko ten sam bankomat? Czy w srode jakos wczesniej rano pobierales?

    Różne bankomaty. Z reguły Ruda Śląska. Ten ostatni w Gliwicach rano koło 10.

    BTW w Rudzie Śląskiej zawsze dostaję nowe banknoty. Z kolejnymi numerami
    nawet. A w Gliwicach dostałem stary wymięty banknot. ;-(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 26. Data: 2002-11-22 22:29:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arm9kt$cbe$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Jednak obawiam się, że w związku z tym, że łatwo i bez żadnych
    > kosztów można teraz zrobić oscylatorek - zostanie to zmienione... :-|

    Hmm... może jak będziemy głośno i dużo o tym pisać, to zostawią? ;))

    Pewnie najsensowniej będzie im przyspieszyć rozliczenia pobrań z bankomatów
    PKO BP.

    W Lukasie-BZWBK tak było dość długo i tak to zostało rozwiązane właśnie.

  • 27. Data: 2002-11-22 23:16:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Hmm... może jak będziemy głośno i dużo o tym pisać, to zostawią? ;))
    >
    > Pewnie najsensowniej będzie im przyspieszyć rozliczenia pobrań z
    bankomatów
    > PKO BP.

    Pewnie tak właśnie będzie...

    A naliczanie to mogą i tak zmienić z racji tego, że to w końcu PKO. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 28. Data: 2002-11-25 15:44:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dziś rozliczone pobranie 300zł:
    pobranie 21-11 (czwartek) ok. godz. 15:32, rozliczenie 25-11 (poniedziałek).

    dla przypomnienia, z testów Wojtka:

  • 29. Data: 2002-11-25 15:52:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Dziś rozliczone pobranie 300zł:
    > pobranie 21-11 (czwartek) ok. godz. 15:32, rozliczenie 25-11
    (poniedziałek).

    > dla przypomnienia, z testów Wojtka:

    I u mnie też dzisiaj rozliczyli czwartkowe pobranie z PKO BP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782