  • 1. Data: 2009-04-02 02:46:12
    Temat: Początek Hossy przez duże H
    Od: "wiesław_sz" <w...@i...pl>

    Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

    o inwestowaniu na stronce http://tinylink.pl/inwestycja

    Według wszelkich możliwych danych mamy początek Hossy.

    Dlaczego? Już wyjaśniam.

    Oglądając TV, szczególnie TVN CNBC i czytając tę grupę, osoba nie znająca
    się na inwestowaniu słyszy tylko i wyłącznie same negatywne wiadomości. Ich
    ogrom jest tak wielki, że w psychice słuchacza powstaje także ogromna presja
    do pozbycia się jakichkolwiek papierów wartościowych.

    Strach, przed stratą resztek oszczędności to nie żarty. Będąc początkującym
    inwestorem także ulegałem takiej psychozie strachu. O dziwo, prawie zawsze
    zaraz po sprzedaży akcji zmieniał się trend. Masowe zakupy w euforii i
    sprzedaż w panice, to cała giełda. Co ważne, żeby zostać dobrym inwestorem,
    trzeba kupować w panice, i sprzedawać w euforii. Tylko wtedy zarobisz. Stąd
    w książkach określenia: akumulacja i dystrybucja. Papiery, które jak
    czytałem kilka dni temu ktoś tu nazwał "makulaturą", dziś nic nie warte, za
    kilka lat, będą dla sprzedających dzisiaj, droższe od "złota".

    Wg ostatnich badań przeprowadzanych przez duże instytucje finansowe, od
    przyszłego roku nastąpi zatrzymanie spadku PKB wielu krajów, a za tą
    informacją idzie właśnie Ogromna Hossa.

    Według ww książek giełda o około pół roku wyprzedza zdarzenia gospodarcze,
    więc wzrosty już się zaczęły, lub już za chwilę nastąpią. (Myślę tu o tych
    dłuższych trendach)

    Wszystkie możliwe negatywne informacje są już w cenach. Dlatego ten, kto
    kupił drogo i przetrzymał do teraz, mimo ogromnej presji psychicznej, nie
    powinien się absolutnie pozbywać akcji, a wręcz przeciwnie: DOKUPIĆ!

    Wg książek początkowi Hossy towarzyszy w pierwszym etapie wzrost kursów
    małych spółek, a to ma już miejsce sWIG80 rośnie bardziej od WIG-u20.

    Można tu dużo by jeszcze pisać, ale resztę możecie wyczytać
    http://tinylink.pl/inwestycja

    Rozpisałem się trochę, a kieruję to tylko do tych mniej doświadczonych
    inwestorów.

    Ci z Was starsi doświadczeniem, oczywiście to wiedzą. Ja tę grupę czytam od
    kilkunastu lat (czasami nawet coś napiszę), a piszę teraz pod innym
    pseudonimem, bo nie chcę, żeby ktoś pomyślał o jakimś wywyższaniu.

    Na koniec zróbcie mały test. Spytajcie dziesięć losowo wybranych osób, co
    radzą zrobić w sprawie akcji. Myślę, że przynajmniej 8/10 doradzi sprzedaż,
    a w żadnym wypadku kupno. Znaczyć to będzie tylko jedno. Jeżeli mieli, to
    już sprzedali. Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już sprzedała,
    to kto ma wywoływać spadki?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-02 05:57:22
    Temat: Re: Początek Hossy przez duże H
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "wiesław_sz"
    > już sprzedali. Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już
    > sprzedała, to kto ma wywoływać spadki?

    Kosze szwagra.
    :)

  • 3. Data: 2009-04-02 06:13:12
    Od: iktorn <n...@e...com>

    wiesław_sz pisze:
    > Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek
    >
    > o inwestowaniu na stronce http://tinylink.pl/inwestycja

    Z czym do ludu... podaj linki do konkretnych książek, ja np. inwestuję
    wyłącznie w oparciu o tę pozycję:

    http://www.zlotemysli.pl/publication/show/6257/Runy-
    magia-w-Twoich-rekach.html

    "Z praktyki autora wynika, że w ponad 80% sprawdzają się analizy robione
    z rozkładów run."

    Serio... target docelowy to chyba najgłupsze 2% społeczeństwa.

  • 4. Data: 2009-04-02 06:14:46
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wiesław_sz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

    Wszystko co piszesz mam sens i tak bywa, należało by sie tylko zastanowić
    czy obecna sytuacja i jej podłoże ekonomiczne wpasowuje sie w schematy
    koniunkturalne przez Ciebie opisane. Do tej pory fale hossy i bessy miały
    charakter cykliczny raczej nie spowodowany konkretnymi wydarzeniami. Teraz
    fundamentem bessy stało się załamanie systemu finansowego w usa. Ja
    przeczekuję sytuację - nie sprzedałem paierów i choć mam stratę rzędu 60% to
    sie zbytnio nie martwię - stałem się po prostu "inwestorem długoterminowym"
    he he.
    Wici

  • 5. Data: 2009-04-02 06:29:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >

    > Oglądając TV, szczególnie TVN CNBC i czytając tę grupę, osoba nie znająca
    > się na inwestowaniu słyszy tylko i wyłącznie same negatywne wiadomości.

    Ta sytuacja miała miejsce w lutym, a nie teraz.
    Obecnie połowa ludzi sądzi że znowu mamy hossę. Dlatego hossy nie będzie.

    Podczas głębokiej bessy c/z rynku osiąga znacznie lepsze współczynniki niż
    to, co było w lutym. To co było od 2008, to jeszcze nie jest bessa. Tylko
    spadek z niezwykle przewartościowanych, do bardzo przewartościowanych.

    Jeżeli na tym się ma zakończyć obniżka cen, to ja dziękuję poczekam. Choćby
    nawet 100 lat.

    Znam osobiście paru milionerów. Żaden nie dorobił się na giełdzie.
    Zarabianie na spekulacji, to iluzja, jak w kasynie. Niektórym się myli z
    inwestowaniem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-04-02 06:38:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:gr1mgn$86r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "wiesław_sz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nie mówiąc o tym, że naiwne jest myślenie, że kilkanaście lat błędów
    polegających na udostępnianiu taniego pieniądza zostanie naprawione
    półrocznym kichnięciem.

    Wg piewców hossy działa to tak: przez 10 lat dajemy ludziom tanie kredyty,
    dzięki którym wszyscy się budują. Potem mamy pół roku bessy. Następnie znowu
    10 lat tanie kredyty, bo przecież sytuacja wg propagatorów hossy już się
    oczyściła, prawda?

    Widać, jakie to niedorzeczne?

  • 7. Data: 2009-04-02 08:05:01
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "wiesław_sz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już sprzedała, to kto ma
    > wywoływać spadki?

    Masz oczywiście rację - kupuj. Dawcy są bardzo potrzebni...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2009-04-02 13:20:21
    Od: "mwi" <n...@o...eu>

    Ja osobiście jestem zwolennikiem dywersyfikacji ryzyka, które zapewnia <a
    href="http://www.motte.pl">analiza portfelowa</a>. Fakt, że nie pokazuje ona
    dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje
    zapakować do portfela

    m.

  • 9. Data: 2009-04-02 13:30:38
    Od: "mwi" <n...@o...eu>

> [...]
    > dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje

    coś link się skrzywił:)
    http://www.mojewino.pl

    mwi

  • 10. Data: 2009-04-02 13:33:47