  • 51. Data: 2010-01-06 19:39:45
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 6 Sty, 20:33, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:

    > Jak u nich z prowizja dla listonosza za sprzedaz kont?
    > Nie wiem, czy "robic dobrze" mojemu listonoszowi i lapac z nim kontakt,
    > zeby zalozyc konto stsndard bez karty, czy nie zawracac sobie tym glowy
    > i przy okazji wpasc na poczte.

    Wygodniejsze niż wizyta na poczcie będzie chyba założenie rachunku
    przez www?
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/centrum_wnioskow
    /index.html
    Gotowę już umowę trzeba będzie podpisać jednak już na poczcie (która
    prowizję za to dostanie od spółki-córki).

  • 52. Data: 2010-01-06 19:49:10
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Josh01 pisze:

    > Wygodniejsze niż wizyta na poczcie będzie chyba założenie rachunku
    > przez www?
    > http://www.pocztowy.pl/indywidualni/centrum_wnioskow
    /index.html

    Wole zalatwic wszystko za jedna wizyta.
    Natomiast ewentualnie moge sie poswiecic dla listonosza, jesli moze
    czlowiek cos na tym zarobic, lub po prostu miec punkt do planu sprzedazy.

  • 53. Data: 2010-01-06 19:51:41
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 6 Sty, 20:49, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:

    w/index.html

    > Wole zalatwic wszystko za jedna wizyta.
    > Natomiast ewentualnie moge sie poswiecic dla listonosza, jesli moze
    > czlowiek cos na tym zarobic, lub po prostu miec punkt do planu sprzedazy.

    Proszę bardzo:
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/nestor/#ta
    bs=2
    (hint: ostatni punkt, ale tylko dla konta Nestor :))

  • 54. Data: 2010-01-06 20:07:30
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Josh01 pisze:

    > Proszę bardzo:
    > http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/nestor/#ta
    bs=2
    > (hint: ostatni punkt, ale tylko dla konta Nestor :))

    Czyli nie ma co kontaktowac sie z listonoszem, bo nie ma w "sprzedazy"
    tego produktu.

    Zajrze na poczte gdy system juz bedzie dzialal prawidlowo, o czym
    zapewne przeczytam na grupie :)

  • 55. Data: 2010-01-06 20:10:33
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 6 Sty, 21:07, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > tego produktu.
    >
    > Zajrze na poczte gdy system juz bedzie dzialal prawidlowo, o czym

    O tym czy system działa to chyba nikt nigdy nie napisze :). Jak
    historia pokazuje, to nie za bardzo wiadomo czy na 100% ten system
    działa tak jak powinien, aż go jakiś user nie wytestuje w tych
    opcjach, których nikt nigdy wcześniej nie testował ;). Proponuję albo
    podjąć ryzyko albo poszukać innego banku :D

  • 56. Data: 2010-01-06 20:12:29
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Josh01 pisze:
    > Proponuję albo
    > podjąć ryzyko albo poszukać innego banku :D

    "bankow ci u mnie dostatek" :))))

    Sadze, ze do konca miesiaca system dotrze im sie z TOiP :)

  • 57. Data: 2010-01-06 20:58:01
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Tak swoja droga, mi sie tak nigdy nie wydawalo. Ale sposob zaplaty nie
    > ma na to zadnego wplywu.

    Skoro nie ma wpływu- niezależnie od tego jak definiujemy potrzeby- to
    naprawdę szacunek. Stąd też moje stwierdzenie, że "śmietanka" tej grupy
    umie korzystać z KK :)

    > Bardzo niskiej to nie, bo wtedy nie zmiescilbys sie w GP.
    > Raczej dosc plynnych, tyle ze nie az tak bardzo jak rachunek biezacy.

    I kolejny raz na moją psychikę lepiej działa nawet 1 dniowe
    przygotowanie się do wydatku (lub też kilkunasto sekundowe- zalogować
    się, przelać, przygotować) i po prostu wyjęcie KK "bo mam". Tyle, że mój
    tryb i styl życia rzadko kiedy (jeśli w ogóle) przewiduje takie właśnie
    "spontaniczne" wydatki KK. Tam, gdzie coś naprawdę ma znaczenie dla
    zdrowia/życia i tak jest umożliwiona odroczona płatność...

    > Zupelnie niewielki, wazne ze chodzi o nieplanowane zakupy.
    > To nawet nie musza byc oszczednosci, wystarczy ze splata bedzie
    > z nastepnej pensji.

    No i właśnie dochodzimy do punktu wyjścia ;)

    --
    Michał

  • 58. Data: 2010-01-07 09:42:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Sty, 19:34, Josh01 <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > nie pokazuje.
    > A przy okazji system informatyczny całkiem im sfiksował po zmianie
    > TOiP. Założenie zlecenia stałego przez pocztowy24.pl potraktowano jako
    > albo założenie zlecenia stałego w placówce, albo jako założenie
    > Polecenia Zapłaty, bo system automatycznie skasował za tę operację 4zł
    > (czyli opłatę przewidzianą dla przypadku założenia zlecenia stałego w
    > placówce). Jako tytuł operacji napisał: założenie ZS (a zatem ktoś z
    > informatyków postanowił "pomóc" firmie i pozwolił jej na obciążanie za
    > operacje, które na papierze są darmowe).

    O problemie wiedzą w Pocztowym. Mnie pani na infolinii powiedziała, że
    wszystkie transakcje zlecane w godzinach nocnych i w wolne dni tak
    mogą być zaksięgowane, jako zlecenie płatności.
    Moja reklamacja niesłusznie pobranej prowizji 10 zł została załatwiona
    pozytywnie zaraz następnego dnia.

  • 59. Data: 2010-01-07 12:25:03
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

> [...]
    > informatyków postanowił "pomóc" firmie i pozwolił jej na obciążanie za
    > operacje, które na papierze są darmowe).

    Josh01 - sytuacja którą opisałeś ze złożeniem zlecenia stałego nie
    powinna mieć miejsca i zdaniem naszych informatyków nie mogło się tak
    stać :)
    Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
    powinno być.
    Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
    Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • 60. Data: 2010-01-07 14:16:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
    <m...@p...pl> wrote:

    > Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
    > powinno być.
    > Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
    > Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.

    czekamy na forum pocztowego :))))))))))))