eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Pocztowy i nowa TOiP
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 62

  • 61. Data: 2010-01-07 14:25:54
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 7 Sty, 15:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
    >
    > <m...@p...pl> wrote:
    > > Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
    > > powinno być.
    > > Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
    > > Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.
    >
    > czekamy na forum pocztowego :))))))))))))

    krzysztofsf - staram się obserwować dyskusje które są tutaj i w razie
    konieczności odzywać.
    Oczywiście jeśli są pytania staram się także na nie odpowiadać.

    Pozdrawiam serdecznie :)


  • 62. Data: 2010-01-08 16:35:33
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
    <m...@p...pl> wrote:

    > Josh01 - sytuacja którą opisałeś ze złożeniem zlecenia stałego nie
    > powinna mieć miejsca i zdaniem naszych informatyków nie mogło się tak
    > stać :)
    > Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
    > powinno być.
    > Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
    > Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.

    No proszę tylko 3 dni (w właściwie 2 dni robocze) od zgłoszenia
    reklamacji przez formularz na www i nastąpił zwrot niesłusznie
    pobranej prowizji. Jestem pod wrażeniem :).

strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1