  • 31. Data: 2010-09-14 11:47:21
    Temat: Re: Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Clegan pisze:

    > Tylko jakoś nie możesz podać statystyk, które to potwierdzają -
    > przykład BRE dowodzi, że nie potrafisz czytać bilansu bankowego -
    > zapominasz o rynku międzybankowym w swoich wyliczeniach.

    > Rezerwy nie mają znaczenia dla ilości kredytów ? :-))
    >
    > Żartem jest ten artykuł wywodzący "dowodzący", że nowy podatek jest
    > korzystny dla konsumentów.

    A NBP dalej widzi wiecej kredytow jak depozytow.
    Idz im powiedz "A pan tu nie stał"

  • 32. Data: 2010-09-14 18:22:07
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 14 Wrz, 13:47, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > A NBP dalej widzi wiecej kredytow jak depozytow.
    > Idz im powiedz "A pan tu nie stał"
    A ten nadal swoje: patrzysz tylko na statystykę dotyczącą depozytów
    krajowych, w której nie ma pożyczek zaciągniętych za granicą -
    przykładowo duża część kredytów hipotecznych została zaciągnięta we
    frankach szwajcarskich; uważasz że skąd się te franki w bankach
    wzięły, Polacy z ogródków powykopywali i depozyty założyli ?
    Zobacz sobie ile wynoszą pasywa zagraniczne (!) naszych banków [w
    szczególności polecam tabelkę: zobowiązania wobec sektora finansowego]
    i przestań się kompromitować.

  • 33. Data: 2010-09-15 09:32:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > Zobacz sobie ile wynoszą pasywa zagraniczne (!) naszych banków [w
    > szczególności polecam tabelkę: zobowiązania wobec sektora finansowego]

    Szkoda ze znow nie masz pojecia skad zobowiazania i dlaczego ... a
    wystarczyło popatrzec na wlascicieli bankow. Nie chce mi sie dluzej
    gadac, Gadaj se zdrow

  • 34. Data: 2010-09-15 16:44:07
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:32, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Szkoda ze znow nie masz pojecia skad zobowiazania i dlaczego ... a
    > wystarczyło popatrzec na wlascicieli bankow.  Nie chce mi sie dluzej
    > gadac, Gadaj se zdrow
    I zrobiłeś z siebie błazna, panie ekspert.

  • 35. Data: 2010-09-16 13:59:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Clegan pisze:

    > I zrobiłeś z siebie błazna, panie ekspert.

    Fajnie tak udawac ze NBP klamie, leczenie to straszna sprawa

  • 36. Data: 2010-09-16 15:49:28
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Podatek od aktywów o którym pisza media, to coś innego niż podatek od
    różnicy pomiędzy kredytami i lokatami.
    Nazwa używana przez media jest niewłaściwa, albo autor wątku nie rozumie
    istoty podatku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 37. Data: 2010-09-16 16:28:35
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Wrz, 15:59, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Fajnie tak udawac ze NBP klamie,
    Podaj pan, panie ekspert dokładną statystykę - w którym arkuszu które
    tabelki pokazują, że mamy więcej kredytów niż depozytów .
    A co z tym bilansem BRE, który miał początkowo świadczyć o tym, że BRE
    ma więcej kredytów niż depozytów - już tego nie dowodzi ?

  • 38. Data: 2010-09-16 20:15:02
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    On 16 Wrz, 15:59, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    Podaj pan, panie ekspert dokładną statystykę - w którym arkuszu które
    tabelki pokazują, że mamy więcej kredytów niż depozytów .
    ----------

    Jaki jest sens posiadania większej ilości depozytów?
    Przecież to czysta strata.

  • 39. Data: 2010-09-16 20:39:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 16, 10:15 pm, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Jaki jest sens posiadania większej ilości depozytów?
    > Przecież to czysta strata.

    Sensem jest zwykle ograniczanie ryzyka - nie jest przeciez jakas
    specjalnie genialna sztuka wpakowac wszystko w kredyty. Odpowiednie
    kwoty mozna zawsze rozdysponowac inaczej i tez moga przynosic zysk, a
    jednoczesnie pozwalaja ograniczac ryzyko prowadzonej dzialanosci.

  • 40. Data: 2010-09-16 23:15:59
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
> [...]

    kwoty mozna zawsze rozdysponowac inaczej i tez moga przynosic zysk, a
    jednoczesnie pozwalaja ograniczac ryzyko prowadzonej dzialanosci.

    Ograniczają ryzyko przez badanie kredytobiorców i unikanie złych kredytów.
    Ryzyka bank run nie załatwią większą od kredytów ilością depozytów.

    Nie ma sensu.