  • 51. Data: 2010-11-05 08:29:46
    Temat: Re: Podatek i kombinacje
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 04-11-2010 19:57, Gonzo pisze:
    > O tym jak nie placic podatkow pisalem u siebie na blogu:
    > http://pokonacrynek.blogspot.com/2010/06/jak-nie-pac
    ic-podatku.html

    A po kilku latach podatek wzrośnie do wielkości którą będzie trudno zapłacić

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 52. Data: 2010-11-06 13:33:08
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    On 04/11/2010 22:10, Delfino Delphis wrote:
    > Delfino Delphis wrote:
    > myślałem, że na tej
    > grupie nie znajdzie się nic wartościowego :)

    Dziekuje.
    Czasem trzeba wiele scierwa przeczytac aby dokopac sie do czegos
    wartosciowego raz na pare miesiecy.

    http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy
    i przemyślenia.

  • 53. Data: 2010-11-06 13:34:05
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    On 05/11/2010 07:50, Zbyszek wrote:

    ic-podatku.html

    > hm,
    > a co jesli kontrakty będą miały te same notowania po pol roku?
    > Nie mówiąc o mrożeniu pół roku gotówki.

    Gotowka to nie problem - depozyty na przeciwstawne sa male. A co do
    pierwszego pytania to pomysl, jest rozwiazanie.