  • 1. Data: 2007-01-09 06:16:32
    Temat: Podatek od odsetek bankowych
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Coś mi się obiło o uszy, że w 2007 nie będzie podatku Belki,
    czyli od odsetek na koncie? Czy to prawda?

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 2. Data: 2007-01-09 08:38:19
    Temat: Re: Podatek od odsetek bankowych
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    ab <a...@i...wroc.pl> napisał(a):

    > Coś mi się obiło o uszy, że w 2007 nie będzie podatku Belki,
    > czyli od odsetek na koncie? Czy to prawda?

    Niestety, to nieprawda.

    platini

  • 3. Data: 2007-01-09 11:46:33
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    >Coś mi się obiło o uszy, że w 2007 nie będzie podatku Belki,
    >czyli od odsetek na koncie? Czy to prawda?

    A z czegoniby ma się utrzymać "tanie " i "solidarne" państwo? Raczej
    oczekiwałbym podwyższenia tego podatku. Albo wprowadzenia nowego podatku
    od naliczonych odsetek bankowych (kredytu hipotecznego) które płaciłby
    kredytobiorca...
    To zyskałoby poklask u plebsu ponieważ jak wiadomo kredyty hip. biorą
    bogaci i powinni się "solidarnie" podzielić swoją kasą. Możnaby w ten
    sposób podreperować sondaże...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-09 13:16:47
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jan 2007 06:16:32 +0000 (UTC), ab <a...@i...wroc.pl>
    wrote:

    >Coś mi się obiło o uszy, że w 2007 nie będzie podatku Belki,
    >czyli od odsetek na koncie? Czy to prawda?

    Zapewne obiło ci się o uszy podczas kampani wyborczej, kiedy to
    pisuary zapowiadały likwidację tego podatku. Po wyborach zmieniły
    zdanie.

    PG

    PS. Głosujcie na irasiad
    http://wiadomosci.onet.pl/1461692,135,item.html
    :)

  • 5. Data: 2007-01-10 05:32:13
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Niestety, to nieprawda.

    A to w takim razie z innej beczki. Czy odsetki od zysków z
    funduszy inwestycyjnych traktowane są tak samo jak z
    kont bankowych? Czy samemu trzeba to potem z fiskusem rozliczyć?

  • 6. Data: 2007-01-10 05:33:11
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > kiedy to pisuary zapowiadały ...

    Piękne określenie :-))
    Takiego jeszcze nie znałem.

  • 7. Data: 2007-01-10 06:31:31
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Piękne określenie :-))
    > Takiego jeszcze nie znałem.

    To wejdź na pl.pręgierz, tam są bardziej soczyste np. PISdy
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2007-01-10 06:32:30
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > A to w takim razie z innej beczki. Czy odsetki od zysków z
    > funduszy inwestycyjnych traktowane są tak samo jak z
    > kont bankowych? Czy samemu trzeba to potem z fiskusem rozliczyć?

    Fundusz sam odejmuje "belkę".

    --
    pozdrawiam
    P.