  • 1. Data: 2009-08-22 17:59:05
    Temat: Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Matka bez mojej wiedzy założyła sobie konto w takim tworze jak PBS.
    Jakiś czas temu wpłaciła tam większą kwotę, która na 100% dalej jest na
    koncie. Dziś próba wypłaty z bankomatu - komunikat - "brak środków na
    koncie". W dwóch bankomatach to samo. Wydruk salda - 0zł dostępne. WTF?
    Karty wcześniej nie używała, dopiero dziś. Kilka dni temu wypłacała
    pieniądze w kasie i wszystko było ok. Świetny bank! Oczywiście nie
    posiada infolinii, na której można uzyskać jakiekolwiek informacje w
    weekend. Co skłania ludzi do zakładania kont w takich nibybankach?
    Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

  • 2. Data: 2009-08-22 18:21:42
    Temat: Re: Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
    Od: k...@o...pl

    > Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

    kiedyś jakiś pan zapłacił mi za aukcję allegro internetowym przelewem
    z podkarpackiego banku spółdzielczego a zatem napewno istnieje
    podgląd (skoro netowe przelewy są to i podgląd musi być) ale
    być może pracownicy nie udostępnili tego tej klientce (bo to
    zapewne "aż" minuta pracy a może i dwie).

  • 3. Data: 2009-08-22 18:45:08
    Od: bartekk <k...@g...com>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > być może pracownicy nie udostępnili tego tej klientce (bo to
    > zapewne "aż" minuta pracy a może i dwie).

    Owszem, jest to osobna usługa. Osobny wniosek i osobne wszystko. Pewnie
    jeszcze opłata dodatkowa.
    A jak to fajnie napisane:
    "Nowoczesna usługa bankowości internetowej dla Klientów detalicznych
    oraz małych przedsiębiorstw. Pozwala na dokonywanie poprzez przeglądarkę
    internetową standardowych operacji na rachunkach bankowych."

    ROTFL. U nich chyba dalej XIX wiek jest i bankowość elektroniczna to
    rarytas.

  • 4. Data: 2009-08-22 19:02:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bartekk" news:h6pbmm$8v5$1@news.onet.pl

> [...]
    > koncie. Dziś próba wypłaty z bankomatu - komunikat - "brak środków na
    > koncie". W dwóch bankomatach to samo. Wydruk salda - 0zł dostępne.

    Czy pieniądze napewno są na koncie powiązanym z kartą a nie na jakiejś
    lokacie?

    > Karty wcześniej nie używała, dopiero dziś. Kilka dni temu wypłacała
    > pieniądze w kasie i wszystko było ok. Świetny bank!

    Może to głupio zabrzmi, ale czy nie wypłaciła z tej kasy tyle, że na koncie
    została np. taka kwota, której nie da się wypłacić z bankomatu?

    > Oczywiście nie posiada infolinii, na której można uzyskać jakiekolwiek
    informacje w
    > weekend.

    To standard w większości banków spółdzielczych.

    > Co skłania ludzi do zakładania kont w takich nibybankach?

    Jedno pytanie, wiele odpowiedzi:
    1. Przeświadczenie, że to co polskie będzie mniej dymało w tyłek niż to co
    zagraniczne
    2. Lokalny patryiotyzm
    3. Niekiedy w miejscu gdzie mieszkają ludziska nie uświadczysz niczego
    innego po za bankiem spółdzielczym
    4. Brak wiedzy jak i również niechęc do jej zdobywania - wiedzy nt. ofert i
    tego co można dostać na szeroko pojętym bankowym rynku dla klientów
    indywidualnych
    5. itp.

    > Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

    Napisałem to kilka liniek wyżej - rzecz powszechna w większości banków
    spółdzielczych.

  • 5. Data: 2009-08-22 19:13:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekk pisze:
    > Owszem, jest to osobna usługa. Osobny wniosek i osobne wszystko. Pewnie
    > jeszcze opłata dodatkowa.

    Ty się śmiejesz. A w PKO BP przecież też wymaga to osobnego wniosku i
    opłata jest również dodatkowa.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-22 19:31:54
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Mithos pisze:

    > Ty się śmiejesz. A w PKO BP przecież też wymaga to osobnego wniosku i
    > opłata jest również dodatkowa.

    Sprawdziłem w TOiP. Opłata za bankowość elektroniczną - 5zł
    miesięcznie... i jeszcze "Za sporządzenie umowy dostępu do Centrum Usług
    Internetowych" - 10zł...

  • 7. Data: 2009-08-23 11:08:13
    Od: GoldFinger <g...@s...poczta.onet.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Napisałem to kilka liniek wyżej - rzecz powszechna w większości banków
    > spółdzielczych.

    Jeśli chodzi o PBS to był jednym z pierwszych banków, który uruchomił
    bankowość internetową w Polsce.

    --
    *^*^*^*^*^*^*^*^ GoldFinger *^*^*^*^*^*^*^*^
    Jest Lezajsk, jest dobrze. Byl Lezajsk, jest mi niedobrze.

  • 8. Data: 2009-08-23 11:10:39
    Od: GoldFinger <g...@s...poczta.onet.pl>

    bartekk pisze:
    > Matka bez mojej wiedzy założyła sobie konto...

    ROTFL ;)

  • 9. Data: 2009-08-23 12:01:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "GoldFinger" news:h6r6ok$li5$1@news.interia.pl

    > Jeśli chodzi o PBS to był jednym z pierwszych banków, który uruchomił
    > bankowość internetową w Polsce.

    A czy coś z tego wynika? A no nie wynika. Polbank też ma bankowość
    internetową ale jej jakość pozostawia wiele do życzenia. Podobnie
    przedstawia się to w przypadku banków spółdzielczych - a ha, że by była
    jasność, piszę to jako osoba, która miała "przyjemność" korzystać z
    zaawansowanych technologii bankowości internetowej w bankach spółdzielczych
    (np. krakowski bank spółdzielczy - no comment) :)

  • 10. Data: 2009-08-23 12:34:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Sie, 14:01, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > zaawansowanych technologii bankowości internetowej w bankach spółdzielczych
    > (np. krakowski bank spółdzielczy - no comment) :)

    Ale czego Panowie wymagacie od bankowosci spoledzielczej gdzie
    najmniejsze z tych bankow zatrudniaja doslownie 15 osob?

    To male i biedne banki bez szans na konkretne inwestycje w nowoczesne
    technologie - maja swoje wady/zalety jak wszystko na tym swiecie.

    Jak ktos szuka nowoczesnych technologi to niech nie korzysta z bs'ow i
    po sprawie.