  • 11. Data: 2010-10-23 11:57:01
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie czytasz uważnie. Nie ja tylko ABW ....

    Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW i Ty uwierzyłeś
    bo to dla Ciebie wiarygodne źródło informacji, a dla mnie nie.

  • 12. Data: 2010-10-23 12:11:23
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW

    I FBI ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-10-23 13:43:04
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    >Kto ogranicza wolności Kowina i jak?

    Szkoda czasu .... Z głupkami się nie dyskutuje.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-10-23 13:51:23
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    >Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW i Ty
    >uwierzyłeś bo to dla Ciebie wiarygodne źródło informacji, a dla mnie nie.

    Wiem wiem ty ufasz głównmie GW,TVN-owi i RMF-owi w którym to główny ton
    nadają byli członkowie PZPR ....

    Leszek Miller: Zgodziłem się na ochronę, z BOR-em się nie dyskutuje
    http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/przesluchanie/new
    s-leszek-miller-zgodzilem-sie-na-ochrone-z-bor-em-si
    e,nId,303934

    "[...] Ja uważam, że w tym sporze między PO a PiS-em jednak więcej winy jest
    po stronie PiS-u. To się zaczęło od katastrofy pod Smoleńskiem, gdzie od
    razu pojawiła się teza, że nie jest to tragiczna katastrofa lotnicza, tylko
    zamach. I to jeszcze w dodatku z udziałem premiera Putina i premiera Tuska.
    To jest niedopuszczalne według mnie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-10-23 13:56:47
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > tylko zamach. I to jeszcze w dodatku z udziałem premiera Putina i premiera
    > Tuska. To jest niedopuszczalne według mnie. [...]".

    Poczas gdy prawda jest taka, jest taka a nie inna:

    Smoleńsk strzały ! (Napisy)
    http://www.youtube.com/watch?v=4naCQn5pJ2k&feature=r
    elated

    (0,51) "Nie zabijajcie nas..."

    ....tylko, że w czerownej Michnikowsko Solorzowskiej TV publicznej nie można
    o tym pisnąć ani słowa.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-10-23 16:09:12
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Smoleńsk strzały ! (Napisy)
    > http://www.youtube.com/watch?v=4naCQn5pJ2k&feature=r
    elated

    > (0,51) "Nie zabijajcie nas..."

    Jak ty tu słyszysz takie słowa to znaczy, że masz omamy słuchowe :))))

    Uczestniczyłeś kiedykolwiek w wypadku samochodowym?
    Ja po zderzeniu przy prędkości 60km/h miałem pręgę od pasa przez tydzień,
    a ty widzisz człowieka w jasnym garniturze wychodzącego z kupy złomu,
    rozbitej przy zderzeniu z ziemią z prędkością min. 250km/h...?

    Jesteś śmieszny jak ten wasz prezesik...

  • 17. Data: 2010-10-23 20:36:10
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Jesteś śmieszny jak ten wasz prezesik...

    Sam jesteś smieszny, stawiając teze jakoby to był "nasz" prezesik. Nie wiem
    czyj on jest ale na pewno nie mój.

    Niemniej wkurwia mnie, że banda Ryżego zrobiła wszystko żeby wystawić brata
    Lecha Putinowi na tacy do odstrzału. Możemy się kłócić ale w swojej własnej
    piaskownicy. Jak ktoś idzie po mocniejszych kolegów z sąsiedniej dzielnicy,
    to już jest najzwyklejsza zdrada.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-10-23 23:06:25
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazujš tego co wybadała
    > ABW ?.
    >
    > Smoleńsk. Historia amatorskiego wideo
    > http://www.nczas.com/?height=768
    >
    > "[...] Równolegle œcišgnięty z internetu zapis nagrania trafił do
    > techników wykonujšcych zlecenia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i
    > Agencji Wywiadu. W lipcu opracowali oni wstępnš wersję zapisu filmu, która
    > pokrywa się z tym, co odczytali specjaliœci z FBI...

    Zaciekawiło mnie to, ale wyglada po prostu na publicystyke.

    Piszesz "wybadała ABW" a cytujesz "techników wykonujacych zlecenia".
    Uzycie w tekście skrótu "ABW" ma cos udowodnić?

    Zarazem autor dla tych mądrzejszych ma zasłone, ze nic nie wie z ABW, bo to
    jacyś technicy wyk zlecenia (zewnetrzni) se paplali po pijaku pewnie.

    I gdzie opinia FBI???

    Jakieś linki do tych rzeczy, to bedzie zajebiste, a nie teoretyzowanie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-10-24 09:32:27
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > własnej piaskownicy. Jak ktoś idzie po mocniejszych kolegów z sąsiedniej
    > dzielnicy, to już jest najzwyklejsza zdrada.

    Ok, twoja opinia... ale nie wciskaj kitu o tych dobijaniach rannych, głosach
    i innych duperelach.
    Takiej katastrofy nie miał prawa nikt przeżyć i tyle.

  • 20. Data: 2010-10-24 09:39:34
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ok, twoja opinia... ale nie wciskaj kitu o tych dobijaniach rannych,
    > głosach i innych duperelach.
    > Takiej katastrofy nie miał prawa nikt przeżyć i tyle.

    symulacja w mikroskali
    http://www.fakt.pl/Masakra-18-osob-zginelo-w-wypadku
    -pod-Nowym-Miastem,artykuly,84873,1.html

    wg mnie to niemozliwe, żeby wszyscy zgineli
    popatrz, bus nawet cały
    coś tu nie gra