  • 21. Data: 2004-05-16 09:20:16
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2004 23:11:29 +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Sugerujesz, że Notatnik jest trudniejszy od Corela? ;)

    Ja sugeruje, ze przedstawianie podrobionego komputerowo czy tez
    mechanicznie dowodu wplaty jest takim samym przestepstwem. Ale bawcie sie
    dobrze.
    --
    vpw (2004-05-16 11:19:19)

  • 22. Data: 2004-05-16 10:45:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 16 May 2004 11:20:16 +0200, w <1...@4...net>,
    vpw <v...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja sugeruje, ze przedstawianie podrobionego komputerowo czy tez
    > mechanicznie dowodu wplaty jest takim samym przestepstwem. Ale bawcie sie
    > dobrze.

    Ameryki raczej nie odkryłeś.
    Ale, ale... czyżby dyskusja była o czymś innym?

  • 23. Data: 2004-05-16 19:28:03
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Ale, ale... czyżby dyskusja była o czymś innym?

    Była ;-)

  • 24. Data: 2004-05-17 10:34:07
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Radosław Popławski wrote:

> [...]

    dlaczego akurat Notepada? vima nie mozna?

    > Sugerujesz, że Notatnik jest trudniejszy od Corela? ;)

    Na pewno glupszy.
    --
    A.

  • 25. Data: 2004-05-19 10:55:21
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.

    PDF'a zahasłowanego jakimkolwiek hasłem z dowolnie długim kluczem kodującym
    (40-, 128 bit) łamie się w przeciągu sekundy. Wtedy edycja i korekta wpisów
    czy wartości jest banalnie prosta. Oczywiście, dla chcącego nic trudnego.

    JK