  • 1. Data: 2003-08-18 14:16:41
    Temat: Podpisanie umowy na dostawę ZSI dla PKO Banku Polskiego
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Informacja prasowa:
    Podpisanie 18 bm. umowy pomiędzy PKO Bankiem Polskim a konsorcjum
    składającym się z firm: Accenture, Alnova Technologies Corp. i Softbank S.A.
    kończy trwający od grudnia ub. roku proces wyboru dostawcy Zintegrowanego
    Systemu Informatycznego. Jest to ważne rozstrzygnięcie dla zrealizowania
    przyjętej na lata 2003 - 2005 strategii modernizacji banku.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3071

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-18 15:27:33
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Podpisanie 18 bm. umowy pomiędzy PKO Bankiem Polskim a konsorcjum
    > składającym się z firm: Accenture, Alnova Technologies Corp. i
    Softbank S.A.
    (...........)
    > calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3071

    ale jak całe PKOBP bedzie miało to co mBank to kiepsko widze losy
    Inteligo
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-08-18 21:21:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@b...pl> napisał:
    > ale jak całe PKOBP bedzie miało to co mBank to kiepsko widze losy
    > Inteligo

    A w inteligo jest coś ciekawego ? ;-) IMO skok technologiczny w pkobp będzie
    naprawdę imponujący - szczególnie przy tak rozwiniętej infrastrukturze. Poza tym
    przecież inteligo to jakiaś drobna ilość klientów przy tym co ma pkobp ;) Ja nie
    będę płakał za Inteligo ;)
    BTW co z e-pko ??? Czy będą klientów przenosić do Inteligo, czy od razu na
    Altamirę ??

  • 4. Data: 2003-08-18 21:24:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Mon, 18 Aug 2003 23:21:00 +0200, Witek pisze:

    > A w inteligo jest coś ciekawego ? ;-) IMO skok technologiczny w pkobp
    > będzie naprawdę imponujący - szczególnie przy tak rozwiniętej
    > infrastrukturze. Poza tym

    Pewnie zdrapki zastąpią kartkami z kodami jednorazowymi ;-)

    --
    Wojtek

    Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE 0D92 710B EC75 46F2 0982
    PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
    or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp

  • 5. Data: 2003-08-22 09:43:53

    Zobaczymy co z tego wyjdzie, system ktory dziala w mbanku niekoniecznie musi
    sie prawdzic w PKO, roznica w ilosci rachunkow jest w koncu kolosalna. Jedno
    jest pewne - pozwoli to prztrwac nastepne kilka lat firmie Softbank, ktora w
    innym przypadku bylaby juz praktycznie bankrutem.