  • 1. Data: 2009-04-21 11:54:46
    Temat: Podwójna blokada na te samą autoryzacje!!! BZWBK
    Od: " " <b...@g...pl>

    Podwójna blokada na te samą autoryzacje!!! BZWBK

    No i mnie to dopadło!!! Płaciłem poprzez DOTPAY karta kk BZWBK, oczywiście
    sklep przekierował mnie do nich Ci do BZWBK o hasło SMS..
    W haśle się wszystko zgadzało kwota sklep itd.

    A TU DZIŚ!!!
    trzy dni po tym jak pierwsza autoryzacja się ROZLICZYŁA pojawiła się w
    blokadach druga na tę samą kwotę!!!! Skoro BZWBK nie pokazuje od kogo ona
    pochodzi a nie płaciłem karta od tego czasu, kwota się zgadza - to domniemam
    iż to właśnie powtórzona transakcja która się już rozliczyła... SZOK.....

    Co robić??? Poczekać aż blokada "zejdzie"???? Czy składać reklamacje już
    teraz??? Jak mi za to policzą zlikwiduję u nich wszelkie usługi!!!

    Alicja

  • 2. Data: 2009-04-21 12:01:43
    Temat: Re: Podwójna blokada na te samą autoryzacje!!! BZWBK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 11:54:46 +0000, napisał(a):

    > Co robić??? Poczekać aż blokada "zejdzie"???? Czy składać reklamacje już
    > teraz??? Jak mi za to policzą zlikwiduję u nich wszelkie usługi!!!

    Spokojnie, spokojnie, błędy się zdarzają. Czuję, że jeszcze dziś albo
    jutro będzie księgowanie zwrotne. A jeśli nie -- złóż reklamację, sprawa
    na pewno będzie załatwiona pozytywnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-21 12:10:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.04.21.12.01.43@rudak.org

    > Spokojnie, spokojnie, błędy się zdarzają. Czuję, że jeszcze dziś albo
    > jutro będzie księgowanie zwrotne. A jeśli nie -- złóż reklamację, sprawa
    > na pewno będzie załatwiona pozytywnie.

    Otóż to. BZ WBK czasami lubi podwójnie zaksięgować pewne rzeczy, ale raczej
    większych problemów z korektą nie mają.
    Cierpliwie czekać, a jeżeli jednak ktoś da d... udać się do najbliższego
    oddziału i na spokojnie wyjaśnić całą sytuację.

  • 4. Data: 2009-04-21 12:33:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Cierpliwie czekać, a jeżeli jednak ktoś da d... udać się do najbliższego
    > oddziału i na spokojnie wyjaśnić całą sytuację.

    czasem blokują 2x a czasem wcale blokady nie ma albo znika przed
    rozliczeniem...taki bank

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-04-23 10:40:54
    Od: " " <b...@g...pl>

    no bidula nadal wisi... i o dziwo prawidłowa transakcja rozliczyła się 17 a
    uporczywa blokada nadal sobie wisi... no nic pogadam z pszczółką przy kwiatku
    może jak tam poleci to kogoś "ukąsi" i to naprawią...

  • 6. Data: 2009-04-23 21:58:18
    Od: " " <b...@g...pl>

    no i blokada widmo zniknęła :)

  • 7. Data: 2009-04-23 22:03:14
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > no i blokada widmo zniknęła :)

    Stało się tak ponieważ minęło 7 dni roboczych
    co jest maksymalnym czasem istnienia blokady.

  • 8. Data: 2009-04-24 10:53:40
    Od: " " <b...@g...pl>

    Michał Kurowski <m...@g...pl> napisał(a):

    > Stało się tak ponieważ minęło 7 dni roboczych
    > co jest maksymalnym czasem istnienia blokady.

    w sumie i tak i nie bo one maja 7 ale internetowe 14

  • 9. Data: 2009-04-24 15:46:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał Kurowski <m...@g...pl> writes:

    > Stało się tak ponieważ minęło 7 dni roboczych
    > co jest maksymalnym czasem istnienia blokady.

    Chyba zartujesz.
    --
    Krzysztof Halasa