  • 1. Data: 2012-05-16 21:15:32
    Temat: Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
    Od: gral <n...@e...pl>

    Pamiętamy jak to jakiś czas temu opłata za udzielenie/odnowienie kredytu
    w rachunku podskoczyła w mbanku z 1 do 1,8%, minimum 25 zł.

    A teraz:
    - minimum zmienia się na 55 zł (wzrost o 120%)
    - dotyczy to również odnowienia (dotychczas 1,8% bez minimum)

    Mając minimalny dozwolony limit 500 zł zapłacimy jedynie... 11%
    prowizji, czyli wzrost o 511% (55 zł zamiast 9)

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1204,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html

    Ewakuuj się, kto może!

  • 2. Data: 2012-05-16 21:41:30
    Temat: Re: Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-16 21:15, gral pisze:
    > Ewakuuj się, kto może!

    W sumie to zaczyna być śmieszne. Bank bez oddziałów i placówek, z
    wybitnie średnią ofertą (kilka produktów fajnych inne tragiczne) zaczyna
    być droższy niż większość banków "marmurowych" (teraz to raczej
    plastikowych).

    Mr. Owl.

  • 3. Data: 2012-05-16 21:44:38
    Od: gral <n...@e...pl>

    Pan Sowa napisał(a):

> [...]
    > wybitnie średnią ofertą (kilka produktów fajnych inne tragiczne) zaczyna
    > być droższy niż większość banków "marmurowych" (teraz to raczej

    Ano. Nadaje się zupełnie do niczego. Może do przelewania drobnych sum
    online między kolegami. W sumie to trzymam z przyzwyczajenia :)

  • 4. Data: 2012-05-16 22:06:49
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-16 21:44, gral pisze:
    > Ano. Nadaje się zupełnie do niczego. Może do przelewania drobnych sum
    > online między kolegami. W sumie to trzymam z przyzwyczajenia :)

    Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

  • 5. Data: 2012-05-16 22:16:37
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

    A też tak macie, że jak tylko przelejecie na jakiekolwiek konto w mBanku
    jakąkolwiek kwotę, np. 10 groszy, to od razu pojawiają się Wam oferty dla
    ciebie na setki tysięcy złotych? Bo mnie to bawi za każdym razem.

  • 6. Data: 2012-05-16 22:20:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    > Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

    50 zł??
    Nasrałaś sobie "osa" sama do głowy czy jakiś pasożyt z TVP ci nasrał?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2012-05-16 22:41:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-16 22:16, Konfabulator pisze:

    > A też tak macie, że jak tylko przelejecie na jakiekolwiek konto w mBanku
    > jakąkolwiek kwotę, np. 10 groszy, to od razu pojawiają się Wam oferty dla
    > ciebie na setki tysięcy złotych? Bo mnie to bawi za każdym razem.

    Mamy, takie same oferty i takie same odczucia ;) Widać wg mbanku klient
    który ma OdC na 100k na każdy z produktów kredytowych to klient
    dopieszczony, który nie odejdzie do konkurencji ;)

  • 8. Data: 2012-05-16 22:58:10
    Od: Independent <i...@g...com>

    Moze bysmy tak przestali wylewac zale na forum, a w zamina tego... np. w ciagu doby,
    wycofali z 500 mln swoich depozytow ? Co Wy na to ? ...

  • 9. Data: 2012-05-16 23:20:29
    Od: gral <n...@e...pl>

    Independent napisał(a):
    > Moze bysmy tak przestali wylewac zale na forum, a w zamina tego... np. w ciagu
    doby, wycofali z 500 mln swoich depozytow ? Co Wy na to ? ...

    ale kto ma depozyty w mbanku? trzeba by raczej zamknac kredyty w
    rachunku na 500 mln :)

  • 10. Data: 2012-05-17 08:38:38
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

> [...]
    >
    > A teraz:
    > - minimum zmienia się na 55 zł (wzrost o 120%)
    > - dotyczy to również odnowienia (dotychczas 1,8% bez minimum)

    Ufff.. dobrze, że zrezygnowałem w kwietniu z kredytu w koncie w tym
    zacnym banku "bez opłat". ;-)))

    Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą
    minimalne wpływy dające darmowość?

    --
    L.