  • 21. Data: 2012-05-18 00:17:28
    Temat: Re: Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Thu, 17 May 2012 16:23:15 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o oprocentowanie był prawie że najtańszy ze wszystkich jakie
    > miałem (12,45%). Ale od 11 czerwca oprocentowanie ma wynosić 15,60%, co już
    > atrakcyjne w żaden sposób nie jest. Na jakieś specjalne oferty się nie
    > zanosi w tej chwili, no to trzeba będzie wyzerować saldo, a w odpowiednim
    > terminie zamknąć.

    Jeżeli miałeś 12,45% to będzie 12,70%, taką przynajmniej do mnie informację
    mailem dziś wysłali.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 22. Data: 2012-05-18 08:18:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pawlak" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Jeżeli miałeś 12,45% to będzie 12,70%, taką przynajmniej do mnie
    > informację
    > mailem dziś wysłali.

    U mnie na to niestety nie wygląda:

    http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3B.pdf

  • 23. Data: 2012-05-18 08:22:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    e.net...

    > Jeżeli miałeś 12,45% to będzie 12,70%, taką przynajmniej do mnie

    Tzn. zdaję sobie sprawę, że istnieje także ten link:

    http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3C.pdf

    Ale akurat do mnie przysłali ten z B a nie z C. :)

  • 24. Data: 2012-05-18 17:59:07
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    MarekZ pisze:
    > Tzn. zdaję sobie sprawę, że istnieje także ten link:
    >
    > http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3C.pdf
    >
    > Ale akurat do mnie przysłali ten z B a nie z C. :)

    oraz ten:
    http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3i4.pdf :)

  • 25. Data: 2012-05-18 19:22:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

    > oraz ten:
    > http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3i4.pdf :)

    Świetnie się składa, że akurat pod koniec czerwca miałbym pobranie opłaty
    rocznej. Dziś złożyłem dyspozycję zmiany oferty oprocentowania na 12,70%.
    bank ma się ustosunkować w ciągu max 14 dni. Mnie się nie spieszy.

  • 26. Data: 2012-05-19 11:21:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    gral <n...@e...pl> wrote:
    > Pamiętamy jak to jakiś czas temu opłata za udzielenie/odnowienie kredytu
    > w rachunku podskoczyła w mbanku z 1 do 1,8%, minimum 25 zł.

    Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
    i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
    tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

    a.

  • 27. Data: 2012-05-19 12:23:09
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-19 11:21, Wemif pisze:
    > Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
    > i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
    > tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

    Może dlatego ta podwyżka :)

  • 28. Data: 2012-05-20 09:32:47
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jp7onk$ajl$1@host.amsnet.pl>
    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
    > i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
    > tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

    Za to (przynajmniej u mnie) najprawdopodobniej zmienił się też moment
    kapitalizacji odsetek od kredytu.

    Tylko ehmmmBank zapomniał o tym wspomnieć...
    (nawet w odpowiedzi na reklamację z konkretnym pytaniem co to za
    transakcja, a jeśli to "prawomocne" odsetki, to dlaczego zostały
    naliczone w takim, a nie innym terminie -- stąd mówię, że
    _najprawdopodobniej_ zmienił się ten moment)

    Wyobraźmy sobie teraz kredyt wykorzystany "pod korek" i zmienioną datę
    obciążenia odsetkami. Piękne niedozwolone saldo debetowe. :->

    --
    Jacek Politowski

  • 29. Data: 2012-05-21 16:41:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 1...@p...goo
    glegroups.com

    : Zamowilem i dostalem kredyt odnawialny bez
    : prowizji - taki jeden tysiac na wszelki wypadek.

    : Zanim dotarly do mnie dokumenty (10 dni stal na tym ststusie)
    : zapoznalem sie z nowa TOiP i zamknalem wniosek na infolinii.

    : poszly juz kolejno karta debetowa, kredytowa,
    : niedoszly kredyt odnawialny...

    Gdy to czytam, przybył SMS z wieścią taką:

    mBank: Podnies limit swojej karty kredytowej i ciesz sie
    wiosennymi zakupami z rabatami nawet 50%. Zaloguj sie
    i sprawdz Oferte dla Ciebie lub zadzwon 426300800

    A kartę tę zamknąłem miesiąc temu, po czym jeszcze zastrzegłem dla
    pewności, gdyż mBank zwlekał z przysłaniem potwierdzenia złozenia
    zlecenia zamknięcia tejże karty.

    AXP 063827412 <-- wypowiedzenie karty kredytowej
    42 6 300 800 dzwoniłem dnia 21 kwietnia około godziny 18:25
    Zastrzegłem 22 kwietnia około godziny 01:20

    W ,,systemie'' zaś wiszą takie oto propozycje:

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    specjalną ofertę: Podwyższenie limitu karty do 6500 PLN - oferta
    ważna do 2012-05-04 - Wypełnij wniosek i zyskaj więcej dodatkowych środków...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-05-21 22:01:08
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > mBank: Podnies limit swojej karty kredytowej i ciesz sie
    > wiosennymi zakupami z rabatami nawet 50%. Zaloguj sie
    > i sprawdz Oferte dla Ciebie lub zadzwon 426300800

    Też dostałem takiego smsa, a godzinę później wyjąłem ze skrzynki
    pocztowej podpisany przez bank aneks obniżający limit na KK do
    najniższego dostępnego dla tego typu KK ;)