  • 71. Data: 2006-03-25 22:47:04
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:e04e68$6um$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co widzę, to raptem jedna osoba wypowiedziała się o zamiarze
    > likwidacji rachunku.

    No to moze byc teraz druga.
    A zebym zalozyl konto przekonali mnie dajac 100 pln - promocja w Bankier.pl.
    Zalozylem na probe, spodobalo sie, VC wygodniejsza od plaszczaka z mB
    bo mozna w necie placic i nie trzeba ladowac jak eKarte.

    A juz im w prowizjach prawie
    ta stowe zwrocilem - miesiecznie 4PLN (multikonto ja + ubezpiecznie karty)
    oraz debetowa VC 30 PLN. Widocznie tak im sie bardziej oplaca.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 72. Data: 2006-03-25 23:14:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Mar 2006 21:54:16 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisała:

    > Z tego co widzę, to raptem jedna osoba wypowiedziała się o zamiarze
    > likwidacji rachunku.
    > Spróbuj przeczytać jeszcze raz wypowiedzi - tym razem może pójdzie Ci
    > lepiej.

    fajnie. Tylko ja np. rozglądam się za kredytem hipotecznym, mBank i
    Multi dały podobne warunki. Prawie na pewno wziąłbm w Multi (o ile
    zdecydowałbym się na któryś z tych 2 oczywiście), teraz nie jest to
    takie pewne.

    Tak na marginesie. Czy ja dobrze rozumiem, że możliwości wpłaty do
    marmurkowego "Multibanku" są w tej chwili gorsze niż do wirtualnego
    mBanku (bo nie mam karty)
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 73. Data: 2006-03-26 07:18:25
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Tak na marginesie. Czy ja dobrze rozumiem, że możliwości wpłaty do
    > marmurkowego "Multibanku" są w tej chwili gorsze niż do wirtualnego
    > mBanku (bo nie mam karty)

    No właśnie? A swoją drogą - jakie są teraz opłaty za wpłatę w oddziale ?
    Wprawdzie był to jeden z powodów, dla których założyłem konto, ale sam nie
    wpłacałem...
    Pozdrawiam
    owp

  • 74. Data: 2006-03-26 09:15:39
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > Ps. Zwykłe konto kosztuje teraz 5+2+1(ubezpieczenie karty). To tylko 50gr
    > różnicy pomiędzy pekaosa ;) Co za czasy ;)

    Jeśli dla Ciebie podstawowym kryterium jest cena to dziwię się, że jeszcze
    nie masz wszystkiego w mBanku albo innym dyskoncie? Jakoś dziwnie się
    podniecasz, jak bys miał jakieś osobiste urazy?

    ps. z kimś mnie chyba mylisz?

  • 75. Data: 2006-03-26 09:17:03
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    "owp" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > No właśnie? A swoją drogą - jakie są teraz opłaty za wpłatę w oddziale ?
    > Wprawdzie był to jeden z powodów, dla których założyłem konto, ale sam nie
    > wpłacałem...

    afair w multi są wpłatomaty - chyba bezpłatne?

  • 76. Data: 2006-03-26 09:29:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    juzer7 napisał(a):

    > afair w multi są wpłatomaty - chyba bezpłatne?

    Równie bezpłatne są atrakcje z późniejszym poszukiwaniem wpłaconych
    pieniędzy i 30-dniowym okresem reklamacji

    M.

  • 77. Data: 2006-03-26 09:50:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 11:17:03 +0200,
    osoba podpisana: juzer7 <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>
    napisała:
    [..]

    > afair w multi są wpłatomaty - chyba bezpłatne?

    Trzba mieć kartę. (+2 PLN ekstra) i niepostrzeżenie jest 7PLN
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 78. Data: 2006-03-26 10:46:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    juzer7 wrote:

    > afair w multi są wpłatomaty - chyba bezpłatne?

    Nie we wszystkich oddziałach. To może być różnica - kilka km do oddziału, a
    kilkadziesiąt do wpłatomatu.

  • 79. Data: 2006-03-26 10:49:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    juzer7 napisał(a):

    > afair w multi są wpłatomaty - chyba bezpłatne?

    Tyle, ze ja czasem przyjmuje na konto wplaty od innych osob niz ja sam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 80. Data: 2006-03-26 14:40:34
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Tyle, ze ja czasem przyjmuje na konto wplaty od innych osob niz ja sam.

    Właśnie. Ja też, stąd moje pytanie - teraz (przed zmianami) wpłaty są
    bezpłatne ?
    Swoją drogą nie mam też VE.
    owp