  • 11. Data: 2012-05-22 15:54:36
    Temat: Re: Podwyzki w Multibanku - odnowienie kredytu taryfa Classic/ Inten
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    >> http://tinyurl.com/d44r89l
    >> http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    > A to co jest na stronie w HTMLu to dla kogo niby, dla nieklientów? I w
    > czym "lepszość" PDFa nad HTMLem?

    Autor wątku nie podał na początku źródła.
    Moje źródło (też Multibankowe), pokazuje co innego więc zapytałem
    grzecznie z której tabelki wyciągnął takie informacje. Jak podał skąd
    on ma ja podałem skąd ja mam. Tylko tyle i aż tyle.

    > W sensie - z czego wnosisz że to akurat to co stoi w PDFie jest
    > poprawnie a nie to co stoi w HTMLu?

    A z czego wnosisz, że w HTMLu jest poprawnie, a nie w PDFie?
    Skoro są dwie wersje, to są dwie wersje. Należy raczej zaczekać
    aż bank sobie posprząta i naprostuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2012-05-22 15:55:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m <m...@g...com> writes:

    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    > A to co jest na stronie w HTMLu to dla kogo niby, dla nieklientów? I w
    > czym "lepszość" PDFa nad HTMLem?

    Ja myślę, że on chciał tylko powiedzieć na czym się opierał. I przy
    okazji wskazał burdel w Multibanku (bo te 2 źródła powinny być takie
    same)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 13. Data: 2012-05-23 00:45:51
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    MultiKonto Aquarius
    taryfa Classic/ Intensive
    Wzrost opłat o MINIMUM 100 % (dotyczy kredytu odnawialnego)

    BYŁO
    Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
    0,80%

    mi na szczęście pobrali w kwietniu 1% za odnowienie (Multikonto My), ale za
    rok będzie trzeba pomyśleć o likwidacji...
    Ciekawe czy likwidacja to zmniejszenie do zera?

  • 14. Data: 2012-05-23 08:08:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, Multi_Ewakuacja <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > Gdzie mozna w miare bezproblemowo przeneisc limit ?
    > bezproblemowo = przy wyliczaniu zdolnosci i mozliwosci przeniesienia, aby nie
    > brali pod uwage posiadanego

    wKF: się wyjaśniło:

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=589
    05
    1,6% - 1,8% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych do 15.02.2009
    r."
    1,6% - 5,0% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych od 16.02.2009
    r."

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2012-05-23 09:56:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    r."
    > 1,6% - 5,0% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych od 16.02.2009

    To 1.6 czy 5.0? Od czego to zależy?

    MJ

  • 16. Data: 2012-05-23 10:13:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-23, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > To 1.6 czy 5.0? Od czego to zależy?

    Dla umów zawartych do 15.02.2009 jest 1,6% (Aquarius) lub 1.8% (pozostałe) - ja się
    łapię, stąd dostałem wiadomość tylko z tym oprocentowaniem.

    Dla tych nowszych jest przedział "od 1,6/1,8% do 5%".

    To "ile" zapewne będzie to kwestia indywidualnie negocjowana w zależności od ilości
    posiadanych produktów dodatkowych. Nie wiem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl