  • 31. Data: 2009-03-25 07:40:26
    Temat: Re: Podwyżki w bankach, PKO BP rozwiązało worek ...
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 24 Mar, 18:47, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ale z reguły ludzie nie tracą możliwości spłacania kredytu, tylko bank
    > zaczyna robić smrody ludziom którzy sumiennie ów kredyt spłacają. IMHO bank
    > nie powinien mieć ABSOLUTNIE NIC do gadania, jeśli raty kredytu są spłacane.

    Tu wychodzi, jaka jest roznica pomiedzy umowami kredytowymi w Polsce a
    USA.

    W USA, gdy wartosc nieruchomosci spadla i klient mial do splacania
    wiekszy kredyt niz wartosc nieruchomosci, przestawal splacac kredyt,
    oddawal klucze bankowi i bank pozostawal z problemem, ze w zamian za
    udzielony kredyt stal sie wlascicielem nieruchomosci o wartosci na
    polowie jego wysokosci.

    W Polsce klient jest dluzny kwote przewyzszajaca obecnie znacznie
    wartosc posiadanej nieruchomosci i w zwiazku z tym musi DOPLACIC do
    kredytu - czyli mimo, ze zakupione dobro potanialo, bedzie kosztowac
    go jeszcze wiecej - mimo, ze w razie problemow ze splata odpowiada i
    tak calym majatkiem i przyszlymi zarobkami a nie tylko wspomniana
    nieruchomoscia.

  • 32. Data: 2009-03-25 09:35:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A jesteś pewien, że tak jest naprawdę, czy może swoją wiedzę czerpiesz z grup
    dyskusyjnych?
    JaC

    -----

  • 33. Data: 2009-03-25 09:57:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 10:35, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > A jesteś pewien, że tak jest naprawdę, czy może swoją wiedzę czerpiesz z grup
    dyskusyjnych?
    > JaC

    Nie tylko z grup.
    Poszukaj o przyczynach obecnego kryzysu w USA , gdzie miedzy innymi
    przekonasz sie, ze czesc nabywcow tak wlasnie zrezygnowala z kredytow,
    gdy wielkosc kredytu przerosla wartosc nieruchomosci.

  • 34. Data: 2009-03-25 10:54:33
    Od: k...@o...pl

    On 25 Mar, 10:57, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przekonasz sie, ze czesc nabywcow tak wlasnie zrezygnowala z kredytow,
    > gdy wielkosc kredytu przerosla wartosc nieruchomosci.

    Niestety najgorsze w tym jest, że u nas w podobnej sytuacji nie da się
    tak samo.
    Klucze oddać bankowi i do widzenia...

  • 35. Data: 2009-03-25 11:10:07
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Za konta nie podnieśli, ale za to jak napisał szczurwa za linię
    > kredytową już tak.
    Z tym że tylko szczurwa o tym wie i tylko jemu podnieśli, lub tylko mu się
    przyśniło, bo dla innych posiadaczy KO w eKoncie opłaty pozostały bez
    zmian, czyli po staremu 1% za przyznanie i coroczne odnowienie.

  • 36. Data: 2009-03-25 11:27:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Mar, 12:10, "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    wrote:

    > Z tym że tylko szczurwa o tym wie i tylko jemu podnieśli, lub tylko mu się
    > przyśniło, bo dla innych posiadaczy KO w eKoncie  opłaty pozostały bez
    > zmian, czyli po staremu 1%  za przyznanie i  coroczne odnowienie.

    Mam nadzieję, ze mi się przyśniło..;-)

    Info pochodziło z PRNews.

  • 37. Data: 2009-03-25 11:33:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dostałeś licencjat za czytanie redaktorzyn?
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2009-03-25 12:03:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Mar, 12:33, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:

    > Dostałeś licencjat za czytanie redaktorzyn?
    > JaC

    Jak do tej pory raczej nie mijali się z prawdą.

    P.S. Nigdy nie miałem licencjatu.

  • 39. Data: 2009-03-25 12:03:35
    Od: k...@o...pl

    On 24 Mar, 15:24, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Na razie ING ostro gdzie niegdzie pojechało np wypłata gotówki w obcych
    > bankomatach 5% nie mniej niż 5 PLN -
    Gdzie to jest? Przejrzałem nowa TOiP na ich stronie i jest 3% min 5
    PLN.
    Czyli raczej nie będzie nowości na naszym rynku...

  • 40. Data: 2009-03-25 12:16:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To przygotuj sobie miejsce do ROTFL i zacznij czytac np. to, tylko nie pij gorącej
    kawy:
    http://finanse.wp.pl/name,malgorzata-piasecka-sobaki
    ewicz,wid,10927736,czat.html
    JaC