  • 1. Data: 2006-04-24 08:49:55
    Temat: Podwyższenie kwoty kredytu hipotecznego
    Od: "custeau" <c...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś trenował taka operację w Banku Millennium? Bo od trzech różnych
    osób z banku otrzymałem trzy różne odpowiedzi i teraz juz nie wiem czy
    taka operacja jest mozliwa, czy nie i ile to może kosztować (czy
    potrzebny nowy wpis do hipoteki?)
    Pozdrawiam
    C.

  • 2. Data: 2006-04-24 09:18:37
    Temat: Re: Podwyższenie kwoty kredytu hipotecznego
    Od: " " <r...@g...pl>

    custeau <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > osób z banku otrzymałem trzy różne odpowiedzi i teraz juz nie wiem czy
    > taka operacja jest mozliwa, czy nie i ile to może kosztować (czy
    ja trenowałem co prawda nie miałem jeszcze wtedy aktu
    - kobieta naopowiadała mi bzdur jakich mało
    - długo to trwało i w międzyczasie wygasła mi ważność dokumentów
    - niepotrzebnie płaciłem za opinie o rachunkach, mogłem pójść do centrum i
    zrobić wydruk z kompa
    - ponieważ liczona jest wartość początkowa kredytu a nie bieżąca więc wpadłem
    w ubezp. niskiego wkładu własnego + opłata za aneks 100 zł
    - nie podpisałem na miejscu umowy tylko wziąłem sobie do domu - mimo że na
    ostatniej stronie boldem było że mam 30 dni na jej dostarczenie kobieta bardzo
    nięchętnie mi ją dała jeszcze pytając koleżanki czy może

    ogółem były za duże koszty początkowe > 10% i za długo to trwało (prawie 3
    m-ce) więc sobie odpuściłem. zamiast tego to teraz biorę osobny/drugi trochę
    większy kredyt na lepszych warunkach. Zobaczymy jak będzie