  • 21. Data: 2012-02-21 13:49:59
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Ponad inflację?
    > Jak nie, to popraw obliczenia, uwzględniając ten parametr.

    Nie ma znaczenia czy z inflacja czy bez. Myśl była taka, że największą wagę
    maja początkowe wpłaty bo najdłużej podlegają oprocentowaniu. Leżą na koncie
    40 lat i 40 razy podlegały procentowi składanemu. Ostatnie 2 lata nie maja
    znaczenia. Słuszna uwaga. Tylko przy założeniu, że jest jakieś konto i na
    tym koncie są pieniądze i konto jest oprocentowane. Wszystkie te założenia
    są fałszywe. Nie ma konta z pieniędzmi. W ZUS są konta ewidencyjne gdzie
    notowana jest kwota wpłat, a sam ZUS, a dokładnie jego część emerytalna ma
    długi i co rok trzeba do tego dopłacać. Cały zabieg z oszczędzaniem i
    procentami to teatr. Kończy się na tym, że każdy żąda godnej emerytury i
    budżet ma to zapewnić. Każdy emeryt gdy już bierze emeryturę to przestaje
    pamiętać ile wpłacił tylko żąda godnej emerytury. Każdy oczywiście wycenia
    swoja godność sam w zupełnym oderwaniu od składek jakie wpłacił. Wszystkie
    te dane są jawne. Co roku w ustawie budżetowej można wszystko znaleźć.
    Wiadomo dokładnie na co poszła każda złotówka z lawinowo narastającego
    polskiego długu. Ale dyskutowanie w oparciu o wyobrażenia nic nie kosztuje.
    Zawsze można powiedzieć coś mądrego w oparciu o własne wyobrażenia
    rzeczywistości. Wraca pytanie jak bumerang. Jeżeli wszyscy dookoła są tacy
    mądrzy i znają właściwe rozwiązania to dlaczego na własnego premiera i
    ministra finansów wybrali największych głupków i złodziei w kraju?

  • 22. Data: 2012-02-21 14:41:32
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Jeżeli wszyscy dookoła są tacy mądrzy i znają właściwe rozwiązania to dlaczego
    na własnego premiera i ministra finansów wybrali największych głupków i
    złodziei w kraju?
    A kogo mieli do wyboru Polacy w 2011r zamiast PO ? Oszołomów z PIS-u ?
    Bujającego od ponad 20 lat w obłokach publicystę i felietonistę K.Mikke ? Czy
    może Ruch Palikota, który definiuje się jako partia lewicowa ?

  • 23. Data: 2012-02-21 14:51:28
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jeżeli wszyscy dookoła są tacy mądrzy i znają właściwe rozwiązania to
    > dlaczego na własnego premiera > i ministra finansów wybrali największych
    > głupków i złodziei w kraju?

    Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy .....

    Falsification of elections in the European Union.
    <http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&list=UUKmP9ctb5WbzBgZata-X_3A&v=3sIkChnzGfg>

    "Piczki Putina" a "Wpadka Donka"Oj tam, oj tam - oszustwa wyborcze...
    http://dakowski.pl/images/pdfy/Oj_tam_oszustwa_wybor
    cze2011.pdf

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2012-02-21 15:32:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > Bujającego od ponad 20 lat w obłokach publicystę i felietonistę K.Mikke ?
    > Czy może Ruch Palikota, który definiuje się jako partia lewicowa ?

    Endriu nie miał czasu? Emeryt gdzie wtedy był? A Ty co zrobiłeś dla swojej
    ukochanej Ojczyzny i jej cierpiących Obywateli? Czarli.delta wszystko wie o
    rynkach. Wie gdzie będą jutro i za 100 lat. Nie chce mu się zająć funduszami
    emerytalnymi?. Przecież przy jego wiadomościach moglibyśmy sobie kupić
    Szwajcarię po pierwszym tygodniu jego pracy. A fiordy to by nam z ręki
    jadły.

  • 25. Data: 2012-02-21 15:33:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy .....

    To dlaczego Ty nie liczysz? Na rowerze byłeś? Trzeba było liczyć z tymi co
    liczą tak samo dobrze jak Ty.

  • 26. Data: 2012-02-21 15:54:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 21 Feb 2012 10:06:21 +0100, "Emeryt" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak, tak a my mamy uwierzyć w te prognozy.
    >Ciekawe że zmieniaja sie przy każdym aktualnym trendzie rządowym.

    O? Rzuć trochę więcej szczegółów.

    --
    Maciej Bójko

  • 27. Data: 2012-02-21 15:57:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To dlaczego Ty nie liczysz? Na rowerze byłeś? Trzeba było liczyć z tymi co
    > liczą tak samo dobrze jak Ty.

    A od czego jest wymiar sprawiedliwości ?. Nie od tego żeby badać tego typu
    szwindle ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2012-02-21 16:00:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czarli.delta wszystko wie o
    > rynkach. Wie gdzie będą jutro i za 100 lat. Nie chce mu się zająć
    > funduszami
    > emerytalnymi?.

    Widocznie jak się ma już kase to odchodzi ochota na zakładanie funduszy
    ....:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2012-02-21 16:04:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 20 Feb 2012 22:59:40 +0100, Mroziu <m...@h...pl> wrote:

    >Zatem dla wysokości przyszłej emerytury nie będzie miało znaczenia jaki
    >system emerytalny mamy, a to ile przyszłe pokolenia będą chciały płacić
    >podatków na nasze emerytury.

    Bo oczywiście wysokość i okres pobierania składek, wysokość i okres
    wypłacania świadczeń nie mają najmniejszego wpływu na wysokość
    zadłużenia, ergo na rozmiar obciążenia tychże przyszłych pokoleń.
    Wszystkie liczby ujemne są sobie równe.

    --
    Maciej Bójko

  • 30. Data: 2012-02-21 16:05:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A od czego jest wymiar sprawiedliwości ?. Nie od tego żeby badać tego typu
    > szwindle ?.

    Już zgłosiłeś? Czy najpierw nas informujesz? Ja nic nie będę badał ani za
    ciebie nie zgłoszę szwindli przy wyborach. Rusz się od tej klawiatury i zrób
    coś dla swojej rannej Ojczyzny jak Prawdziwy Patriota.