  • 61. Data: 2012-02-25 08:55:32
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A drugie zdanie o tym by jak najszybciej być po właściwej stronie
    > to w tym wypadku znaczy by jak najszybciej przestać być ofiarą i
    > przyłączyć
    > się do złodziei.

    Tym się właśnie to wszystko gdy człowiek nie ma fundamentów w postaci wiary
    katolickiej. Gdy człowiek nie bierze na poważnie słów dekalaogu i
    przykazania nie kradnij. Masz spaczone sumienie Totusie, które nie mówi ci,
    że robisz źle. Nie masz tego wewnętrznego głosu który każe powiedzieć stop,
    tego robić ci nie wolno bo jest to wbrew zasadom.

    Ja w zyciu by nie mógł czegoś takiego napisać. Nie chcę żyć w takim świecie
    w którym ludziom z łatwością przychodzi pisanie czegoś takiego.

    Ty piszesz taki rzeczy w kwesti emerytur, inny w kwesti aborcji, a inny w
    kwestii międzynarodowych wojen. Przyłączyć się do stada które masowo będzie
    rabować zabijać i gwałcić - tylko po to aby nie zostać ofiarą - szatańskie
    myśli masz kolego Totus ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2012-02-25 08:57:03
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ja w zyciu by nie mógł czegoś takiego napisać. Nie chcę żyć w takim
    > świecie w którym ludziom z łatwością przychodzi pisanie czegoś

    Wyszła ci inna wersja Leninowskiego "opium dla mas".

  • 63. Data: 2012-02-25 09:31:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > ci, że robisz źle. Nie masz tego wewnętrznego głosu który każe powiedzieć
    > stop, tego robić ci nie wolno bo jest to wbrew zasadom.

    Co Ty za bzdury opowiadasz. Wykorzystuję tylko zasady, które stworzyło to
    społeczeństwo w 98% katolickie. Trzeba zabierać bogatym i dawać biednym. Co
    z tego za wniosek? Nie można być bogatym tylko trzeba być biednym. Jak mnie
    społeczeństwo uzna za biednego to nie będę musiał pracować tylko
    sprawiedliwość społeczna i miłosierdzie katolickie zadba o to bym mógł żyć
    na koszt innych. Ja to w duchu nazywam złodziejstwem i mówię głośno tylko
    tu, miedzy przyjaciółmi ale oficjalnie kiwam głową z aprobatą dla tych
    rozwiązań i zrozumieniem dla niedoli biednych dzieci w Afryce i wyciągam
    rękę. A Twój monopol na racje już zadba o to by zabrać komuś pieniądze siłą
    i przekazać je mnie. Wtedy będziesz taki szlachetny i wspaniałomyślny na
    koszt innych.

    > Ja w zyciu by nie mógł czegoś takiego napisać. Nie chcę żyć w takim
    > świecie w którym ludziom z łatwością przychodzi pisanie czegoś takiego.

    Spodziewam się. Jesteś zakłamany i kołtuński jak całe to społeczeństwo i
    jego wiara. Wystarczy popatrzyć na deklaracje i idee katolickie i potem to
    przyłożyć do poziomu życia i postępowania hierarchii kościelnej.

  • 64. Data: 2012-02-25 09:48:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A Twój monopol na racje już zadba o to by zabrać komuś pieniądze siłą
    > i przekazać je mnie.

    To nie jest mój monopol. Przegrałem do tej pory wszystkie wybory od 1993
    roku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 65. Data: 2012-02-25 09:55:31
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie marudź tylko tez się dostań. Zrób tak jak ONI. Zabierz ze sobą swoich
    > kolesiów i zmień świat po swojemu. Przestań tu skamleć tylko rusz wreszcie
    > dupę.

    Ostatni marsz JOW był oznaczony numerem VI i być może za niedługo już nie
    będzie po co maszerować :)....

    http://www.jow.pl/blog/jerzyprzystawa/vi-marsz-o-jow
    -6102011.html
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=sAExVmtZRkg

    W senacie już nie ma tak źle(gdzie są JOW-y) , i aby się do niego dostać
    trzeba było uzyskac co najmniej 26 tys głosów....

    http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html#tabs
    -2

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2012-02-25 10:38:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > To nie jest mój monopol. Przegrałem do tej pory wszystkie wybory od 1993
    > roku.

    Nie pisze o tym co wygrałeś, a co przegrałeś. Piszę o tym, że sadzisz, że
    Twoja moralność i Twoje poczucie sprawiedliwości powinny być obowiązujące
    powszechnie. Myślisz tak? Przecież tak myślisz. To właśnie jest monopol na
    rację. Czy nie sadzisz, że bogaci powinni wspomagać biednych? Tak właśnie
    myślisz. Z pierwszego wynika, że jak ktoś się z drugim nie zgadza to trzeba
    go zmusić siłą. Oczywiście z tego wynika trzecie, o czym mówić już nie
    chcesz. Jesteś krańcowo nieodpowiedzialny. Odpowiedzialność finansową za
    własne poglądy zrzucasz siła na innych. Ja? A cóż ja. Chcę tylko byś kradł
    dla mnie. Oczywiście akceptuję, że o sobie nie zapomnisz.

  • 67. Data: 2012-02-25 10:48:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > własne poglądy zrzucasz siła na innych. Ja? A cóż ja. Chcę tylko byś kradł
    > dla mnie. Oczywiście akceptuję, że o sobie nie zapomnisz.

    Iści szatańskie teksty totusie. z tekstu

  • 68. Data: 2012-02-25 11:00:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A cóż ja. Chcę tylko byś kradł dla mnie. Oczywiście akceptuję, że o sobie
    > nie zapomnisz.

    Iście szatańskie teksty totusie. Przejść od:

    "[...] A drugie zdanie o tym by jak najszybciej być po właściwej stronie
    to w tym wypadku znaczy by jak najszybciej przestać być ofiarą i przyłączyć
    się do złodziei. [...]".

    do...

    "[...] Chcę tylko byś kradł dla mnie. [...]".

    Zastanów się czy twojej duszy czasami nie opętał demon ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 69. Data: 2012-02-25 11:04:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Iści szatańskie teksty totusie. z tekstu

    No właśnie. Czysto inkwizycyjne podejście. W duchu zrozumienia i
    miłosierdzia moje poglądy trzeba wypalić żelazem. Macie w tym doświadczenie.
    Jesteście niedościgłym wzorem dla innych.

  • 70. Data: 2012-02-25 11:07:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Zastanów się czy twojej duszy czasami nie opętał demon ....

    Bezsprzecznie opętał. Co Ty możesz w tej sprawie zrobić?

    PS
    Co to jest dusza? Kto to taki demon? Czym opętał? Jak do tego doszło?