  • 71. Data: 2012-02-25 11:22:18
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co to jest dusza? Kto to taki demon? Czym opętał? Jak do tego doszło?

    Zapytaj syna, co tam się dowiedział od katechetki na religii ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 72. Data: 2012-02-25 11:25:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No właśnie. Czysto inkwizycyjne podejście. W duchu zrozumienia i
    > miłosierdzia moje poglądy trzeba wypalić żelazem.

    Czemu żelazem ?. Egzorcyzmem ....

    http://www.wojskogedeona.pl/egzorcyzmy.php

    Ksiądz Natanek Egzorcyzmy
    http://www.youtube.com/watch?v=3MCHLiwooiw

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 73. Data: 2012-02-25 11:39:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Zapytaj syna, co tam się dowiedział od katechetki na religii ....

    Ja się Ciebie pytam. Tutaj Ty jesteś katechetka. Znów zwalasz coś na innych.
    Zawsze masz jakieś wymagania i chcesz by inni to naprawiali. Sam się w końcu
    weź do roboty.

  • 74. Data: 2012-02-25 12:12:22
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > innych.
    > Zawsze masz jakieś wymagania i chcesz by inni to naprawiali. Sam się w

    Sławek XXL mnie goni do roboty, chce żebym zakładał partię, ty też nie
    dajesz mi spokoju i chcesz żebym tłumaczył ci stary i nowy testament, a tu o
    grupa o giełdzie jest.

    Przejedź się od ojca Piotra Natanka do Grzechyni, to ci to wszystko
    wytłumaczy jak dziecku (jak będziesz grzeczny, i niezbyt upierdliwy jak twój
    syn, który dał swego czasu popalić katechetce).

    Ja nie mam talentu do tłumaczenia, ale doskonale zdaję sobie sprawę, że duch
    święty podczas przemówienia JPII w 1979 roku...:

    http://www.youtube.com/watch?v=fU02v-3TSFw

    ...zstąpił i "odmienił oblicze tej ziemi", co w efekcie skutkowało
    wyprowadzeniem wojsk radzieckich z mojej ojczyzny, i tym że 300 tyś
    SB-ków...

    Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-bezpieka-walczy
    la-w-obroni,2,ID325045277,n

    "[...] Proszę zdać sobie sprawę z potęgi aparatu bezpieki, który w ciągu
    kilku dni, dysponując środkami masowego przekazu i siecią 300.000 TW zrobił
    z p. Wałęsy IDOLA MAS. [...]".

    .... którzy swego czasu "przyłączyli się do stada po to aby nie zostać
    ofiarą" zrozumieli, że to jednak nie tędy droga ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 75. Data: 2012-02-25 12:58:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > .... którzy swego czasu "przyłączyli się do stada po to aby nie zostać
    > ofiarą" zrozumieli, że to jednak nie tędy droga ...

    Bleblebleble. I jeszcze
    raz z dużej litery. Bleblebleble

  • 76. Data: 2012-02-25 13:29:33
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2012-02-23 21:41, zbyszek wrote:

    > typowy bias analityków = trend trwa wiecznie. Takie przewidywanie nic
    > nie kosztuje, bo za 40 lat połowa analityków będzie na emeryturze, a
    > druga na tamtym świecie.
    > Demografia jest w miarę przewidywalna max 1 pokolenie. Ja pamiętam,
    > jak mnie w szkole uczono, że wkrótce będzie nas 42 mln...

    Ale nie można też, wszystkiego uznać za niewiadome. Bo wtedy nie da się
    przeprowadzić żadnych dowodów.

    A przecież można wziąć dane wg których oni liczą i udowodnić, że ich
    wyliczenie są kompletnie do bani.

    Mroziu

  • 77. Data: 2012-02-25 14:22:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Bleblebleble. I jeszcze
    > raz z dużej litery. Bleblebleble

    I tu jest ten problem totus, że możesz nie dostać znaków potwierdzających,
    bo takie znaki dostaja z reguły ludzie o głębokiej wierze (w wspólnotach
    katolickich gdzie ludzie dużo i gorliwie się modlą). Ale czasami bywa tak,
    że nie tylko wątpiący ale i najwięksi grzesznicy...:

    DROGA DO DAMASZKU, DROGĄ PRZEZNACZENIA?
    <http://www.vismaya-maitreya.pl/kryzys_ducha_droga_d
    o_damaszku_droga_przeznaczenia.html>

    .... dostają znaki, więc kto wie co tam komu będzie pisane ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 78. Data: 2012-02-25 14:46:50
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś mnie. Moja nauka z giełdy jest taka. Nie należy walczyć z
    > trendem. Czyli jeżeli większość, znakomita większość, nie widzi możliwości
    > życia bez państwa i podatków to nie należy z tym walczyć. Trend sam się
    > wyczerpie.

    OK, teraz rozumiem. Jak ten trend się wyczerpie to będziemy świadkami
    koszmarnej katastrofy ( zamieszki, rozboje, może jakaś rewolucja ... ).
    Ja chyba jednak trochę walczę z tym trendem, bo jak inaczej nazwać
    uporczywe głosowanie na liberałów, którzy nie wygrali jeszcze żadnych
    wyborów. Do innej walki nie jestem predysponowany, ale szanuję tych,
    którzy w całej tej beznadziejności rozpowszechniają poglądy liberalne.

    A drugie zdanie o tym by jak najszybciej być po właściwej stronie
    > to w tym wypadku znaczy by jak najszybciej przestać być ofiarą i
    przyłączyć
    > się do złodziei. Dlatego jestem za tym bym jak najszybciej mógł przejść na
    > emeryturę. Teraz dużo "choruje" i być może zostanę rencistą. Ja nie mam
    > wyrzutów sumienia. Głupków trzeba wykorzystywać tym bardziej, że sami się
    > proszą i maja w tym przyjemność. Na tym polega sprawiedliwość społeczna
    żeby
    > doić głupich.

    Hm ... Ja bym tak nie mógł. Z kilku powodów. Świadomość, że jestem w jednej
    bandzie ze złodziejami źle by wpływała na moje samopoczucie. Na giełdzie
    zarabiam na tyle dużo, że nie chciałoby mi się tracić czasu na wyrywanie
    jeszcze jakiejś kasy z budżetu ( choć szanuję każdy grosz ). "Chorować"
    bym nie mógł, bo jestem zdrowy jak rekin i bardzo sprawny fizycznie
    ( mam ponad 50 lat ).
    W 100% zgadzam się z Twoim poglądem, że głupków należy doić. Jednak w dojeniu
    za pośrednictwem budżetu istnieje dla mnie pewien problem. Otóż państwo
    rabuje swoich obywateli nie patrząc na to, czy są przyzwoitymi liberałami,
    czy lewicowymi głupkami ( tych jest zdecydowana większość ). Kiedy już kasa
    z budżetu popłynie na Twój rachunek, to pewien jej ułamek będzie pochodził
    od niewinnych, porządnych ludzi.
    Twoja postawa kojarzy mi się z poglądami Herberta Spencera :-)

    pozdr.
    sys29

  • 79. Data: 2012-02-25 15:26:06
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Tym się właśnie to wszystko gdy człowiek nie ma fundamentów w postaci
    wiary
    > katolickiej. Gdy człowiek nie bierze na poważnie słów dekalaogu i
    > przykazania nie kradnij. Masz spaczone sumienie Totusie, które nie mówi
    ci,
    > że robisz źle. Nie masz tego wewnętrznego głosu który każe powiedzieć
    stop,
    > tego robić ci nie wolno bo jest to wbrew zasadom.

    Endriu, jako ateista muszę zaprotestować !!!
    Teza, że wiara stanowi "fundament moralności" jest wątpliwa w obliczu faktów.
    Po pierwsze świadczą o tym wyniki badań osób skazanych za różne przestępstwa
    ( chyba w USA - źródło jest w książce Dawkinsa ). Odsetek przestępców
    deklarujących wiarę okazał się taki sam jak w całej populacji. Po drugie
    istnieją w obrębie podobnej kultury społeczeństwa "religijne" ( Polska,
    Irlandia ) i "niereligijne" ( Holandia, Dania, Czechy ... ). Przestępczość
    w krajach, gdzie ludzie powszechnie deklarują wiarę powinna być mniejsza
    niż w krajach ateistycznych - a nie jest.
    Prawdziwa wydaje się być teza, że wiara w dekalog nie ma żadnego przełożenia
    na życie ludzi. Twierdzenie, że jest inaczej to IMHO wciskanie owieczkom
    przez teologów "intelektualnego" kitu.

    pozdr.
    sys29

  • 80. Data: 2012-02-25 15:42:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > wyrywanie jeszcze jakiejś kasy z budżetu ( choć szanuję każdy grosz ).
    > "Chorować" bym nie mógł, bo jestem zdrowy jak rekin i bardzo sprawny

    Podobnie jak ja. Mam 58 lat i zdrowie jak dzwon. Ale nie lubię być robiony w
    wała. 19% podatku od dochodów z giełdy nie sposób uniknąć wiec kompensuje
    sobie jak mogę. Podatków zawartych w bieżącej konsumpcji tez nie sposób
    uniknąć. Te kwoty też chcę odzyskać. Nie za bardzo mi się widzi gdy moje
    pieniądze są wyrzucane jak przy budowie korwety czy budowie stadionu
    narodowego czy tez innych stadionów. Dla mnie jest jasne, że stadion
    narodowy nie jest prywatny bo jest nieopłacalny. Jest deficytowy to jest
    państwowy. Nie dbanie o własne pieniądze to nie dbanie o własne życie i
    przejaw braku szacunku do samego siebie. Mnie to nie odpowiada.

> [...]
    > Kiedy już kasa z budżetu popłynie na Twój rachunek, to pewien jej ułamek
    > będzie pochodził od niewinnych, porządnych ludzi.

    Każdy powinien dbać o siebie sam. O mnie nikt nie myśli. Nikt się nie
    zastanawia czy chcę, czy mogę pomagać panu "jak Żyć". Zabierają mi pieniądze
    i przelewają na jego konto. Nie przejmują się mną gdy płacą moje pieniądze
    jakiemuś pijaczkowi. Ja tym samym nie mam zobowiązań wobec nieuważnych
    porządnych ludzi. Mam sąsiada, który ma własna firmę. Zachorował i leczył
    się przez rok na własny koszt. Nie brał zwolnień lekarskich nie zawiesił
    działalności i płacił składki przez ten cały rok. To porządny człowiek. Nie
    będę się na takich oglądał. Jest dużo odpowiednio głupich i bogatych na tym
    świecie. Ja źle się czuje w tym towarzystwie.