  • 81. Data: 2012-02-25 15:54:14
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Twierdzenie, że jest inaczej to IMHO wciskanie owieczkom
    > przez teologów "intelektualnego" kitu.

    Ja mam raczej zdanie przeciwne, i z swoich obserwacji wydaje mi się, że
    najwięcej burd, rozrób, awantur i policyjnych interwencji jest w rodzinach
    które od paru pokoleń zerwały z zasadami dekalogu. W rodzinach bogobojnych z
    reguły jest spokój, aczkolwiek wiadomo - licho nie śpi ....

    Ojciec Madzi nie przyjął komunii na pogrzebie maleństwa
    http://www.fakt.pl/Ojciec-Madzi-nie-przyjal-komunii-
    na-pogrzebie-malenstwa,artykuly,145987,1.html

    "[...] Tymczasem ojciec Madzi najwyraźniej we własnym sumieniu uznał, że nie
    chce, nie powinien lub nie może przystąpić do komunii. Bo tego, że jest
    osobą niezwykle religijną nikt nie może mu odmówić. Wszak z Katarzyną W.
    należeli do kilku wspólnot religijnych - szczególnie aktywnymi będąc w tej o
    nazwie "Tebah".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 82. Data: 2012-02-25 16:06:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Te kwoty też chcę odzyskać. Nie za bardzo mi się widzi gdy moje
    > pieniądze są wyrzucane jak przy budowie korwety czy budowie stadionu
    > narodowego czy tez innych stadionów. Dla mnie jest jasne, że stadion
    > narodowy nie jest prywatny bo jest nieopłacalny. Jest deficytowy to jest
    > państwowy. Nie dbanie o własne pieniądze to nie dbanie o własne życie i
    > przejaw braku szacunku do samego siebie. Mnie to nie odpowiada.

    Nie rozumiem. Przecież popierałeś w ostatnich wyborach Palikota czyli jakby
    to nazwać "zbrojne ramię" Donka. A budowa stadionów finansowanch przez
    państwo (stadion dla ITI od "Hani naszej kochanej)" i organizacja EURO 2012
    to ostatni "hit transefowy" pookrągłostołowej ekipy (z której to Palikot się
    wywodzi) po którym społeczeństwo i rząd wiele sobie obiecuje (mamy jako kraj
    bardzo dużo zarobić na kibicach przyjeżdżających na mecze). Jak ty chcesz
    jednocześnie te "hity" popierać a z drugiej strony na nie utyskiwać ?.

    Kolejny przykład w którym to jesteś "za a nawet przeciw" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 83. Data: 2012-02-25 16:18:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie rozumiem

    nie musisz. Weź to na wiarę. W tym masz doświadczenie.

  • 84. Data: 2012-02-25 16:25:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > I tu jest ten problem totus, że możesz nie dostać znaków potwierdzających,
    > bo takie znaki dostaja z reguły ludzie o głębokiej wierze (w wspólnotach
    > katolickich gdzie ludzie dużo i gorliwie się modlą). Ale czasami bywa tak,
    > że nie tylko wątpiący ale i najwięksi grzesznicy...:
    >
    > DROGA DO DAMASZKU, DROGĄ PRZEZNACZENIA?
    > <http://www.vismaya-maitreya.pl/kryzys_ducha_droga_d
    o_damaszku_droga_przeznaczenia.html>

    > .... dostają znaki, więc kto wie co tam komu będzie pisane ....

    Dostajesz jakieś znaki na temat zachowania się GPW w najbliższej
    przyszłości?

    --
    marfi

  • 85. Data: 2012-02-25 16:39:05
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dostajesz jakieś znaki na temat zachowania się GPW w najbliższej
    > przyszłości?

    Nie, ale cały czas mam na uwadze jeden z akapitów egzorcyzmu który to tutaj
    wrzuciłem:

    http://www.wojskogedeona.pl/egzorcyzmy.php

    "[...] W imię Jezusa Chrystusa, duchy chciwości, bogacenia sie ziemskiego i
    zaborczości, ODDALCIE SIĘ OD NAS, OD NASZYCH BRACI I SIÓSTR! [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 86. Data: 2012-02-25 16:55:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    >
    > "[...] W imię Jezusa Chrystusa, duchy chciwości, bogacenia sie ziemskiego
    > i zaborczości, ODDALCIE SIĘ OD NAS, OD NASZYCH BRACI I SIÓSTR! [...]".

    Chyba Ci nie pomogło wyzwolić z opętania przez GPW :)
    Zresztą tzw. Komisja majątkowa też o tym nie słyszała...

    --
    marfi

  • 87. Data: 2012-02-25 17:02:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zresztą tzw. Komisja majątkowa też o tym nie słyszała...

    Komisj komisją ale na jej szczycie jak zwykle "sami swoi" ...

    "Zegar Balcerowicza" odmierza czas

    "[...] Ponieważ prowokacja z krzyżem przed Pałacem Namiestnikowskim
    niezupełnie się udała, sięgnięto po tzw. środki administracyjne i CBA
    zatrzymało niejakiego Marka P., byłego oficera SB, który kręcił się przy
    różnych zakonach i parafiach jako pełnomocnik przy odzyskiwaniu
    nieruchomości zabranych Kościołowi w czasach stalinowskich. Dlaczego parafie
    i zakony wynalazły w korcu maku akurat ubeka i właśnie jemu zaufały - oto
    pytanie, na które pewne światło rzuca obecność zarówno w Episkopacie, jak i
    szeregach niższego duchowieństwa pewnej liczby "bez swojej wiedzy i zgody"
    konfidentów SB. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2012-02-25 17:15:07
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On 25 Lut, 14:29, Mroziu <m...@h...pl> wrote:

    > Ale nie można też, wszystkiego uznać za niewiadome. Bo wtedy nie da się
    > przeprowadzić żadnych dowodów.
    >
    > A przecież można wziąć dane wg których oni liczą i udowodnić, że ich
    > wyliczenie są kompletnie do bani.

    nie można z prostej przyczyny - wyliczenie pewnie jest poprawne.
    Problem leży w założeniach.
    To trochę jak z funduszami, które pokazują, jaki super bogaty będziesz
    inwestując regularnie.
    Liczą one kwoty opierając się o powiedzmy 3 lata hossy. Rzeczywistość
    te plany koryguje.
    W demografii okresy są dłuższe, ale tym trudniej przewidywać trendy.
    Nie można uznać wszystkiego za niewiadome ?
    A co jest wiadome o roku 2050 ?

    Im dalej, tym prawdopodobieństwo czegokolwiek bardziej rozmyte i
    znikome. Nikt nie przewidział w roku 1994 fali emigracji 10 lat
    później. Trudne lata 80-te sprzyjały demografii. A teraz mówi się, że
    młodzi nie mają dzieci, bo trudne czasy. Zupełnie inaczej to odbieram.

  • 89. Data: 2012-02-25 18:26:31
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Aktualna "klasa polityczna" doprowadzi Polskę do ruiny, dlatego nie głosuję
    na PO, PiS, SLD ... To są ugrupowania lewicowe ( uwielbiane
    przez głupi tłum ), a socjalizm prowadzi do katastrofy. Dla każdego
    przyzwoitego człowieka ( który nie żyje z pasożytnictwa na innych ludziach )
    liberalizm jest jedynym możliwym do zaakceptowania ustrojem ... no ale Ty
    zapewne masz inne kryteria przyzwoitości.

    To kto ma Ci zapewnić ten ultraliberalny raj skoro jedyna partia w Polsce,
    która ma program zbliżony do Twoich ideałów czyli Nowa Prawica założona przez
    publicystę i felietonistę Korwina-Mikke uzyskała 1% poparcia w wyborach 2011?
    Nie chrzań głupot, że 99% procent tych którzy poszli na wybory to "głupi tłum"
    a 1% to inteligentni i mądrzy wyborcy.

    Już Ci kiedyś pisałem, jesteś dojrzałym facetem, któremu z racji wieku już
    nie wypada bujać w obłokach jak smarkaczowi.

  • 90. Data: 2012-02-25 21:03:18
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    2011?
    > Nie chrzań głupot, że 99% procent tych którzy poszli na wybory to "głupi

    Znowu mnie rozśmieszyłeś :-) Po pierwsze UPR nie jest aż tak bliski moim
    ideałom, jak Ci się wydaje. Denerwuje mnie ich pobłażliwość dla
    uprzywilejowanej pozycji KK w Polsce. Mnie wszystkie religie po prostu
    śmieszą i nie mogę pojąć jak np. znakomity felietonista S.Michalkiewicz -
    człowiek bardzo racjonalny - nie radzi sobie z religijnymi bajkami. Ze
    strony UPR nie słyszałem protestów przeciwko nauczaniu religii w szkołach. A
    przecież jest to żerowanie na podatnikach ( katecheci dostają wynagrodzenie
    z kasy państwowej ) i do tego cyniczna indoktrynacja młodych ludzi. JKM nie
    cierpię - już Ci kiedyś pisałem z jakiego powodu. ... I pomimo tych
    zastrzeżeń głosuję na nich, bo nie widzę formacji bardziej liberalnej ...
    i nie patrzę na to, że mają małe poparcie.
    Po drugie mam prawo uważać, że większość ludzi to głupole. Rozumiem, że
    bardzo chciałbyś mi zabronić tak myśleć. Dla was socjalistów kontrola
    myślenia obywateli jest jak jakiś imperatyw. Aktualnie w Korei Płn. świetnie
    to opanowali - wszyscy są jednomyślni. A tak dla ścisłości, to nie uważam,
    że większość populacji to kompletne durnie. Myślę, że oprócz niewątpliwych
    ciemniaków społeczeństwa składają się przede wszystkim z ludzi naiwnych. W
    Polsce akurat naiwność polityczna polega na czynieniu rozróżnienia pomiędzy
    PO, PiS czy SLD. Tymczasem, kiedy te partie sprawowały rządy: rosła
    biurokracja ( 100% od 2000r.), rósł dług publiczny, zwiększano
    koncesjonowanie w gospodarce, zaniechano reformy emerytalnej, kwitło
    marnotrawstwo ... Jedyna różnica polegała na sposobie pajacowania w TV.
    Jedni pozowali na patriotów inni na przyjaciół gejów jeszcze inni na
    liberałów ... i naiwniacy kupowali i dalej kupują ten kit, a cwaniaczki
    kręcą lody.
    Po trzecie bez sensu powtarzasz mantrę o bujaniu w obłokach. Odpowiem Ci na
    ten "zarzut" adekwatnym debilizmem - Ty bujasz w "realiach politycznych".

    > Już Ci kiedyś pisałem, jesteś dojrzałym facetem, któremu z racji wieku już
    > nie wypada bujać w obłokach jak smarkaczowi.

    To ostatnie Twoje zdanie jest zwyczajnie komiczne. Za kogo Ty się uważasz ?
    Za autorytet moralny ? Pouczasz mnie co mi wypada, a co nie wypada ?
    Naprawdę myślisz, że zechcę skorzystać z Twoich "dobrych rad" ? Takich
    mentorów jak Ty, którzy "już mi kiedyś coś pisali" mam po dziurki w nosie.
    Nie istnieją dla mnie żadne autorytety moralne, a na tych, którzy próbują
    mnie pouczać patrzę z politowaniem.

    pozdr.
    sys29