  • 1. Data: 2009-05-16 08:13:14
    Temat: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---

    Polska jest na pierwszym miejscu wśród krajów OECD pod względem
    obniżenia w 2008 r. pozapłacowych kosztów pracy, tzw. klina podatkowego
    - wynika z tegorocznego raportu na ten temat, zamieszczonego na stronie
    internetowej OECD.

    Gorące tematy!

    Pięć lat członkostwa Polski w UE

    Kryzys w Polsce i na świecie

    Ceny ropy i paliw

    Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie

    Klin podatkowy, to pozapłacowe obciążenia powodujące wzrost kosztów
    pracy wskutek doliczenia do płacy otrzymywanej przez pracownika -
    podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenia społeczne płacone
    zarówno przez pracowników, jak i pracodawców.

    ---Koniec----

    Podziękujcie strasznym bliźniakom, bo w przerwach miedzy mlaskaniem i
    snuciem zdradzieckich planów wprowadzenia w Polsce faszyzmu, zdążyli
    obniżyć podatki i składki rentowe. Zrobili to w niecały rok. Co zrobił
    Plusk przez rok , poza dobrym wrażeniem, każdy widzi.

  • 2. Data: 2009-05-16 11:36:30
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na mnie nawet dobrego wrazenia nie zrobil.

    D.

  • 3. Data: 2009-05-16 13:00:48
    Od: x <l...@p...fm>

    i obrzydliwy podatek spadkowy jakos zdolali zlikwidowac, no ale
    wyksztalcona i oswiecona czesc spoleczenstwa klaszcze nadal pozorantom

  • 4. Data: 2009-05-16 15:35:40
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Co zrobił
    > Plusk przez rok , poza dobrym wrażeniem, każdy widzi.

    Zliwkidowal pobor i wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-05-16 15:43:02
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ....wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

    A możesz coś o tym więcej ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-05-16 16:55:57
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A możesz coś o tym więcej ?.

    Poza tym :

    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=3640072
    2&postcount=2081

    Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach:

    Rok ..... A .. S 2x2/2x3 .. S 1x2 .. Ogółem 2x2/2x3 .Ogółem

    2007 .. 55,3 .. 88,2 ....... 6,5 ....... 143,5 ...... 150,0
    2008 . 211,4 .. 99,1 ...... 23,3 ....... 310,5 ...... 333,8
    2009 . 170,7 .. 23,5 ....... 0,0 ....... 194,2 ...... 194,2

    Anatol

  • 7. Data: 2009-05-16 16:57:41
    Od: sorden <s...@w...pl>

    http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

    --
    in

  • 8. Data: 2009-05-16 17:28:50
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Kolego!
    To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i
    wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że nawet otrzymujesz za to
    wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PiS (może inne partie także) posiada
    ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.

    przenieś się na grupę o polityce

    plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 9. Data: 2009-05-16 18:02:02
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    sorden pisze:

    > http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

    No to mamy Cud. Aż jedno ułatwienie dla życia! Pracowali nad tym wiele
    miesięcy. Nawet rok! Cóż za poświęcenie i odwaga.

    No, ale chyba jeden pożyteczny paragraf to za mało, żeby konkurować z
    obniżkami podatków przez Kaczorów.

    Hehehe, ułatwieniem Tuska też są strażacy w każdej firmie.

    J.

  • 10. Data: 2009-05-16 19:05:08
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Joachim wrote:

> [...]
    > miesięcy. Nawet rok! Cóż za poświęcenie i odwaga.
    >
    > No, ale chyba jeden pożyteczny paragraf to za mało, żeby konkurować z

    Podatku liniowego nie obnizyli, a to mnie interesuje.
    Za to zawieszanie dzialanosci w/g mnie ma duzo wieksze znaczenie niz nawet
    1% czy 2% na podatku. To jest duza zaleta, szczegolnie dla nowych
    podmiotow, takich co "probuja sil".
    Pisalem tez o wojsku. Jak dla mnie 2:0 - czysto pragmatycznie.

    --
    in