  • 61. Data: 2009-05-21 13:10:05
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@g...com

    On May 21, 8:13 am, "MariuszM"
    <m...@T...onet.pl> wrote:
    > Tak myślałem, nikt nie potrafi odpowiedzieć na to proste pytanie.
    > Jak są zawody w opluwaniu Kaczek, to się wszystkie XXLy i inne take
    > Werbińskie wyrywają na wyścigi, ale jak już chodzi o konkrety to cisza.
    >
    > To jak z tą KE i zabezpieczeniami kredytów? Powinny stocznie to oddawać?
    > Jaką kwotę mają oddać? Równowartość poręczenia za spłacony już kredyt, czy
    > może tylko jakiś procent?

    a czego oczekujesz od osob, ktore tak jak XXL wypisuja ewidentne
    klamstwa tak jak za komuny, bo ciolek
    chyba wie, ze ludziom nie chce sie sprawdzic nawet tego co moga
    znalezc w sieci. W wiekszosc spoleczenstwa w ogole nie ma dostepu do
    sieci. Oni wierza w to co im TV gada, a pseudopolskie gazety wmawiaja.
    Najbardziej rozbawil mnie Werbinski ktory chce kupowac akcje, ale nie
    wie jak zdobyc na to pieniadze?;) ...spekulant cala geba:)))

  • 62. Data: 2009-05-21 15:51:18
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Jaką kwotę mają oddać? Równowartość poręczenia za spłacony już kredyt, czy

    facet, ty jakiś niepełnosprytny jesteś... a nie przyszło ci do małej główki, że
    może nikt nie odpowiada dlatego że pytanie jest debilne?.. po kiego takie
    pytania zadajesz... jakie to ma znaczenie... wchodząc do UE zgodziliśmy się na
    dyktat KE i w tej chwili kompeltnie nie ma znaczenia czy to ma sens czy nie...
    tak nam każe Bruksela i koniec tematu... czy nam się to podoba czy nie tak
    będzie i kropka... jak mawiał klasyk są plusy dodatnie i plusy ujemne... a jak
    do PE wejdą geniusze z pisu tacy jak Szczypińkska Sobecka czy nie potrafiący
    mimo rozpaczliwej nauki wystękac zdania po angielsku Ziobro to nic się nie
    zmieni...

  • 63. Data: 2009-05-21 19:12:22
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > się na
    > dyktat KE i w tej chwili kompeltnie nie ma znaczenia czy to ma sens czy

    Ja się nie zgadziłem, i do dzisiaj się nie zgadzam ....
    W mojej opini zgoda na wejście do Unii Europejskiej była katastrofalnym
    błędem moich rodaków.

    P.S. Dlatego też uważam że demokracja prowadzi do nikąd....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2009-05-21 19:23:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > P.S. Dlatego też uważam że demokracja prowadzi do nikąd....

    Ja też olewam wybory :)

    --
    marfi

  • 65. Data: 2009-05-21 19:32:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja też olewam wybory :)

    Źle mnie zrozumiałeś Marfi.
    Do tej pory nie "olałem" ani jednych wyborów.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2009-05-22 05:59:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Źle mnie zrozumiałeś Marfi.
    He, he, zastawiałem pułapkę :)

    > Do tej pory nie "olałem" ani jednych wyborów.

    No to również zmierzasz "do nikąd" :)

    --
    marfi

  • 67. Data: 2009-05-22 07:25:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > He, he, zastawiałem pułapkę :)

    > No to również zmierzasz "do nikąd" :)

    Chciałbym aby Polska szła w dokładnie odwrotnym kierunku niż robi to od 1992
    roku....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 68. Data: 2009-05-22 07:32:46
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > facet, ty jakiś niepełnosprytny jesteś... a nie przyszło ci do małej
    > główki, że

    Typowy platfus, od nazywania innych niepełnosprawnymi wcale nie robisz się
    mądrzejszy. To typowe dla Was nazwać innych głupkami i od razu macie lepsze
    samopoczucie.

> [...]
    > będzie i kropka... jak mawiał klasyk są plusy dodatnie i plusy ujemne... a

    Gówno z tego wszystkiego rozumiesz, jedyne co nam grozi jak się wypniemy to
    odcięcie dotacji.
    Poza tym jak się zgadzasz z tym co wyżej napisałeś to tylko potwierdza moją
    opinię o pseudointelektualistach z PO, wydaje im się że są najmądrzejsi, a
    zachowują się jak stado baranów sterowanych z TV. Zero własnej woli, nie
    mówiąc już o jakiejkolwiek inicjatywie.
    Mierzysz już wielkość ogórka i krzywiznę banana przed zjedzeniem? Pewnie też
    uważasz, że marchewka to owoc?

    > do PE wejdą geniusze z pisu tacy jak Szczypińkska Sobecka czy nie
    > potrafiący
    > mimo rozpaczliwej nauki wystękac zdania po angielsku Ziobro to nic się nie
    > zmieni...

    Czy geniusze z PO coś w tej kwestii w PE zmienili?
    Znowu gówno rozumiesz. PE nie ma nic do gadania, decyzje zapadają zupełnie
    gdzie indziej i to nie jest spiskowa teoria, tylko stan prawny w UE.
    Może Cię oświecę: UE jest tak niedemokratyczna, że sama siebie by nie
    przyjęła. Jedyny demokratycznie wybierany organ UE - PE nie ma żadnej
    władzy, ani realnej, ani kontrolnej. To nic innego jak klub dyskusyjny. Więc
    nie ma się co aż tak podpalać tymi wyborami. Jak już mają tam siedzieć i
    pierdzieć w stołki, to niech chociaż Sobecka założy tam kółko różańcowe :)

    Szkoda mi takich ludzi, jak Ty, którzy beza oporu przyjmują nawet
    najbardziej idiotyczne decyzje i godzą się na dyktat głupoty nad zdrowym
    rozsądkiem.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 69. Data: 2009-05-22 07:37:06
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Może dodam jeszcze tylko jedno.
    Jakoś Niemcy, Francuzi czy Anglicy potrafią mieć własne zdanie i bronić
    interesów swojego kraju.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 70. Data: 2009-05-22 07:43:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Chciałbym aby Polska szła w dokładnie odwrotnym kierunku niż robi to od
    > 1992 roku....

    Czyli wolałbyś to co było przed 1992???

    --
    marfi