  • 31. Data: 2009-05-19 10:09:52
    Temat: Re: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Drogi Olobie.
    >
    > Przyhamuj ździebko , bo chyba przekraczasz cienką linię między poglądami
    > a sianiem złych owoców.

    a kim ty jesteś żeby oceniać innych o czym powinni pisać a o czym nie
    powinni może komunistyczny cenzor z ciebie, wyluzuj dziecinko jak się nie
    zgadzasz z moją wypowiedzą to napisz argumenty a nie jak dzieci w
    przedszkolu udowadniaj że masz rację (tak bo tak)
    a czy sianiem złych owoców jest uzależnianie ludzi od kredytów, wciskanie im
    że je spłacą czy obiecanie że rząd pomoże na wszystkie problemy kryzysowe, a
    może to że banki mają się dobrze a tym czasem PKObp rozmawia z MFW o
    kredycie dla kredytowania przedsiębiorstw (banki zagiągają pożyczki do czego
    to doszło) a może że gospodarka polska jest w dobrej kondycji a tymczasem
    rząd musi zaciągnąć kredyty w MFW na wzięcie unijnych dotacji na inwestycje
    a może to że rolnikowi oferuje się cenę tzw. rynkową za jego towary
    szantażując że jak nie sprzeda to i tak rząd kupi płody rolne za granicą a
    rolnik polski zdechnie i płody mu robale zeżrą :)
    złe owoce sieją ludzie przez swoje zachowanie nie przez wypowiedzi
    przedszkolaczku :)

  • 32. Data: 2009-05-19 10:09:59
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

  • 33. Data: 2009-05-19 10:16:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    olob kowalski pisze:
> [...]
    > rolnik polski zdechnie i płody mu robale zeżrą :)
    > złe owoce sieją ludzie przez swoje zachowanie nie przez wypowiedzi

    Rozumiem powody Twojego rozgoryczenia.

    Potraktuj to co napisałem jedynie jako radę. Zrobisz jak będziesz chciał.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-05-19 10:24:18
    Temat: Podziekujcie wspanialemu Kaczorzyno
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Dwa lata czekał, że to moze się samo jakos zawali.
    No ale przynajmniej najlepszy polski businessman ojciec troche na tym zgolił
    kasiorki.

  • 35. Data: 2009-05-19 11:42:42
    Temat: Re: Podziekujcie wspanialemu Kaczorzyno
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Dwa lata czekał, że to moze się samo jakos zawali.
    > No ale przynajmniej najlepszy polski businessman ojciec troche na tym zgolił
    > kasiorki.

    NTG :)

  • 36. Data: 2009-05-19 16:24:01
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Rozumiem powody Twojego rozgoryczenia.
    >
    > Potraktuj to co napisałem jedynie jako radę. Zrobisz jak będziesz chciał.
    >
    > Pozdrawiam

    czy rozgoryczenia nie śmieszy mnie ta sytuacja kto sieje wiatr ten zbiera
    burzę kto tworzy fikcję choćby tą finansową ten zbierze owoce swojego
    oszustwa
    doradców takich jak ty spotkałem w życiu wielu i srałem na ich rady i wcale
    źle na tym nie wyszedłem :)
    pozdrawiam

  • 37. Data: 2009-05-19 16:37:35
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > oszustwa
    > doradców takich jak ty spotkałem w życiu wielu i srałem na ich rady i wcale

    olob, pogięło cię? Jerzy gra w twojej drużynie, tak jak ty kocha kaczorów...
    wchodzicie już na ten etap że się zaczynacie naparzac ze sobą?... zresztą to
    było do przewidzenia... a rudemu to możesz laskę zrobic... gostek zrozumiał że
    polityka to taki sam biznes jak każdy inny, po prostu trzeba swój towar dobrze
    sprzedac jak to mawia Dieter plebsowi... i robi to dobrze...