  • 1. Data: 2009-10-11 20:45:18
    Temat: Pogadajmy o gieldzie
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.

    Jakie macie prognozy na kolejny rok? Ten kto ma jaja niech podaje swoja
    wersje.

    D.

  • 2. Data: 2009-10-11 20:50:50
    Temat: Re: Pogadajmy o gieldzie
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Na caly rok?
    1 Stycznia - Long
    26 Kwietnia - Short

  • 3. Data: 2009-10-11 20:51:37
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.
    >
    > Jakie macie prognozy na kolejny rok? Ten kto ma jaja niech podaje swoja
    > wersje.
    >
    > D.

    Chętnie. Up, bo Tusk podał się do dymisji:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,83914,title,Tusk-nie-bed
    e-kandydowal-na-
    prezydenta,wid,11583351,wiadomosc_prasa.html
    "Tusk: nie będę kandydował na prezydenta"
    :)
    kc

  • 4. Data: 2009-10-11 20:52:41
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.
    >
    > Jakie macie prognozy na kolejny rok? Ten kto ma jaja niech podaje swoja
    > wersje.
    >
    > D.

    NTG he he

  • 5. Data: 2009-10-11 20:54:23
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Aha, jeszcze nie zakończyła się poprzednia edycja twojego konkursu, w którym
    chyba sam nie brałeś udziału?

    pozdrawiam

    kc

  • 6. Data: 2009-10-11 20:55:02
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Na najbliższy rok nie potrafię, ale patrząc na średnie spółki, to w 9-10
    tygodni 2800 dla mWIG40 jeśli wybijemy się nad ~2350 w ciągu dwóch
    najbliższych tygodni.

    Oczywiście to tylko fusy, nerki pod to nie zastawię, choć parę groszy
    przyłożyć można ;-)

    DJ

  • 7. Data: 2009-10-11 21:01:38
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 11-10-2009 o 22:54:23 kc <k...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Aha, jeszcze nie zakończyła się poprzednia edycja twojego konkursu, w
    > którym
    > chyba sam nie brałeś udziału?

    ano właśnie może jakieś rozliczenie za np. 3 tygodnie ?
    A co do przyszłego roku - ja jeszcze tego nie jestem pewny.
    Może choćby prognoze na jutro? Powiedzmy up. A za miesiac ?

    Z.

  • 8. Data: 2009-10-11 21:21:14
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.

    Jakie macie prognozy na kolejny rok? Ten kto ma jaja niech podaje swoja
    wersje.

    A ja Ci zaproponuję: gaj sobie spokój i z polityką i z prognozami giełdowymi.
    Polityki i makroekonomii nie rozumiesz i dlatego bujasz w obłokach.
    Myślisz, że da się wprowadzić rozwiązania, które popiera 5% wyborców a 95%
    jest przeciw?
    Tak politykę rozumie UPR i dlatego ma 1% poparcia.

    Jeśli chodzi o prognozy giełdowe to też lepiej nie rób po raz kolejny z gęby
    cholewy.
    Już raz nie wywiązałeś się ze swojej obietnicy dlatego po co po raz kolejny
    się wygłupiasz? Przecież widzisz, że astrologia finansowa to ściema?

  • 9. Data: 2009-10-11 21:40:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dawaj swoja prognoze zamiast pierdolic w kolko to samo. Przypominam, ze to
    watek dla facetow co maja jaja. O Balcerowiczu, Orlowskim i Walesie pisz w
    innych watkach.

    D.

  • 10. Data: 2009-10-12 06:15:38
    Od: " templariusz" <t...@N...gazeta.pl>

    czekają nas 2-3 tygodnie dużych wzrostów