  • 21. Data: 2009-10-12 09:24:32
    Temat: Re: Pogadajmy o gieldzie
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Ale po co Ci takie zgadywanki?
    Przecież widzisz, że astrologia finansowa zawiodła Cię kompletnie !!!
    Według poprzedniej prognozy górka miała być w okolicach 10 września a lokalny
    dołek pod koniec grudnia.
    Teraz mamy diametralnie różną prognozę: dalsze wzrosty do końca grudnia, a
    później spadki do marca 2010r.

    Zbyt duża rozbieżność w prognozach. Wartość tych zgadywanek jest dość kiepska.

  • 22. Data: 2009-10-12 09:25:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Juz podalem kilka dni temu.

    Podaj linka...

    --
    marfi

  • 23. Data: 2009-10-12 10:36:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dlaczego powolujesz sie tylko na moje nietrafione prognozy, a pomijasz te
    dobre?

    Ekonomisci nie stosuja astrologii finansowej, maja doktoraty z Ekonomii, a i
    tak zawsze sie myla, czesciej od Dieter'a.

    No i w koncu, dlaczego nadal nie podales swojej prognozy tylko klepiesz te
    swoje farmazony?

    D.

  • 24. Data: 2009-10-12 10:37:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Poszukaj sobie leniu.

    D.

  • 25. Data: 2009-10-12 10:40:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Poszukaj sobie leniu.

    Myślisz, że nie mam ważniejszego zajęcia niż poszukiwanie wróżb?

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-10-12 10:52:39
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Dlaczego powolujesz sie tylko na moje nietrafione prognozy, a pomijasz te
    > dobre?

    Bo Dieter tak jest zawsze dobre info sie zapomina szybko.....
    a nietrafione bedzie długo leżało w pamięci......
    juz tak jest :) Ale nie wiem czy tylko u nas w Polsce czy tak jest wszedzie
    ?

    pzdr
    Dars

  • 27. Data: 2009-10-12 10:57:39
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe
    wkrótce cd.

  • 28. Data: 2009-10-12 12:02:25
    Od: " spekulant" <o...@N...gazeta.pl>

    http://spekulant.blox.pl/resource/elliott.jpg

  • 29. Data: 2009-10-12 13:28:53
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > http://spekulant.blox.pl/resource/elliott.jpg

    Bardzo fajny wykres. Szkoda tylko, ze brak dat na osi czasu i zupelnie
    niezachowane sa proporcje na osi pionowej.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 30. Data: 2009-10-12 13:43:15
    Od: " spekulant" <o...@N...gazeta.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bardzo fajny wykres. Szkoda tylko, ze brak dat na osi czasu i zupelnie
    > niezachowane sa proporcje na osi pionowej.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    to jest tylko schemat sciagniety z neta, na pewno nie mozna sie sugerowac
    ukladem tych falek bo przeciez 1 z C moze siegnac prawie szczytow fali B co
    nie wynika z wykresu - chodzi mi o ogolny obraz a ten sie sprawdza.

    czyli krotko mowiac teraz konczymy fale B pewnie jeszcze na nowych szczytach a
    pozniej powolne wykrwawianie, coraz nizsze dolki przecinane paroma korektami.
    czyli koncowka 2007 do 02.2008 ale bardziej rozlozone w czasie.