  • 11. Data: 2010-03-12 17:36:15
    Temat: Re: Pół grosika w Eurobanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > W Polbanku to chyba szkoda półgrosikowac, przecież wielu miłośników Grecji ma
    > trzy razy po 6,5% i warto trzymac pełne :)

    W Polbanku jest ponoć niebezpiecznie z uwagi na ogólną sytuację Grecji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-03-12 17:53:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Krzysiek" c...@3...goog
    legroups.com

    > A w innych bankach jest to dostępne?

    : W każdym, ale najlepiej stosowac tam gdzie naliczaja odsetki
    : codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    : Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

    W Alior dają tak mało, że nie warto tam trzymać nawet półgroszówek.
    (ja chyba trzymam -- chyba 73 złote)

    Polbank nie jest pewnym bankiem.

    W EB jest 15 kont, więc ponad 2 dodatkowe złote miesięcznie. :)
    EB wspiera rodzinność. ;) Dwie osoby mogą mieć już prawie 7 złotych.
    Najlepiej dogadać się ze ,,społeczeństwem'' i założyć tych podkont tysiące. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-03-12 23:32:40
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-03-12 09:53, Krzysztof pisze:

    > "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > W każdym, ale najlepiej stosowac tam gdzie naliczaja odsetki
    > codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    > Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)
    >
    > Ze znanych mi bankow BZWBK i ING nie stosuja zaokraglania zgodnie z
    > zasadami matematyki, czyli np. 1.239 zaokraglaja do 1.23 (obcinaja
    > 3-miejsce). Co ciekawe przy prowizjach zaokraglanie jest zgodne z
    > zasadami i np. 1.235 juz daje 1.24.

    Uuu szkoda, bo właśnie w ING mam konto :/

  • 14. Data: 2010-03-12 23:35:26
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-03-12 08:58, Krzysiek pisze:

    > W każdym, ale najlepiej stosowac tam gdzie naliczaja odsetki
    > codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    > Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

    Z tego co widzę to wybór za nieciekawy :/
    Na początek Polbank odpada ze względu na ich bankowość internetową
    EB z tego co widzę trzeba korzystać by był darmowy (czyli coś na tym
    zarobić).

    Tak więc zostaje tylko Alior, tylko bez karty. Ale tu jest haczyk, bo na
    nocnej 5% do grosza trzeba 36,5. Ale na koncie trzeba trzymać 2x czyli 73zł

  • 15. Data: 2010-03-13 09:49:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SpeX" news:c1.01.3KT4V0$I8R@mike.oldfield.org.pl

    > Z tego co widzę to wybór za nieciekawy :/

    Nie przesadzajmy, nie jesteśmy przecież ogrodnikami :)

    > Na początek Polbank odpada ze względu na ich bankowość internetową

    jak wpłacasz i zapominasz o tym banku jest podmiotem możliwym do
    zaakceptowania.

    > EB z tego co widzę trzeba korzystać by był darmowy (czyli coś na tym
    > zarobić).

    robienie czegoś tam ogranicza się dla leniwych do wpłacenia na konto 10
    klocków.

    > Tak więc zostaje tylko Alior, tylko bez karty. Ale tu jest haczyk, bo na
    > nocnej 5% do grosza trzeba 36,5. Ale na koncie trzeba trzymać 2x czyli
    73zł

    IMHO lepiej zainteresować się dwoma pierwszymi podmiotami.

  • 16. Data: 2010-03-13 10:02:36
    Od: g...@o...pl

    > robienie czegoś tam ogranicza się dla leniwych do wpłacenia na konto 10
    > klocków.

    Nie ma sensu wpłacac im 10 klocków, trzymając je gdzie indziej zapłacisz za
    konto w EB i jeszcze zostanie ci całe sześc złotych ;)

    Większy sens ma wysłac im 800 złotych na chwilę.

  • 17. Data: 2010-03-13 13:10:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > Większy sens ma wysłac im 800 złotych na chwilę.

    Potrafisz rozebrać gramatycznie swoje zdanie?
    Co w nim jest orzeczeniem -- 'ma' czy 'wysyłać'? ;)
    No i co jest podmiotem? Chyba nie 'sens'?...

    A może jednak to konstrukcja ,,ma zrobić'', czyli ,,powinien''?
    Wówczas ,,sens powinien''?

    Większy sens powinien wysłać pieniądze a mniejszy sens powinien odebrać tę
    przesyłkę?

    Gdzie tu (w Twoim zdaniu) są dopełnienia, czym (gramatycznie) jest chwila?...

    O pomoc poproszę też ludzi z polszczyzny...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-03-13 13:56:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hng2sr$71$...@i...gazeta.pl

    > <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    Na chwile obecną wysyłanie ma większy sens niż mruczenie.

    Większy Sens powinien wysłać pieniądze na Chwilę.
    Chwila jest córką Większego Sensa i studiuje za granicą. :)
    No i Sens ów (Większy) ma jej wysyłać co miesiąc 800 złotych. :)

    Ale... Czy Indianie (a raczej Większy Sens pochodzi z Ameryki,
    czyli jest Indianinem, bo w Indiach żyją Hindusi a w Ameryce
    żyją Indianie) posyłają już swoje pociechy na naukę do Polski?

    A... Może dolar amerykański stracił wiarygodność z uwagi na kryzys
    amerykański i ludziska całego świata obrali sobie polską złotówkę
    na uniwersalną walutę? -- toż Polsce kryzysu nie ma....

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-03-13 21:30:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Valdi" hnfleb$fp4$...@n...interia.pl

    > Nie przesadzajmy, nie jesteśmy przecież ogrodnikami :)

    Dzieci w klasie też można przesadzać -- na przykład
    w czasie klasówki, aby nie ściągały z inetrnetu...

    > jak wpłacasz i zapominasz o tym banku jest podmiotem możliwym do
    > zaakceptowania.

    Największym bólem Polbanku jest Grecja.

    > robienie czegoś tam ogranicza się dla
    > leniwych do wpłacenia na konto 10 klocków.

    > 73zł

    > IMHO lepiej zainteresować się dwoma pierwszymi podmiotami.

    Znacznie lepiej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'