  • 11. Data: 2010-06-27 19:21:30
    Temat: Re: Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matką
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Nie oceniajmy ludzi w ten sposób. Osoba, o której mówimy, może nawet nie
    > wiedzieć, że jej życiorys napisano zdaniami najprostszymi z możliwych.
    > Wykluczam, możliwość, że sama to umieściła w internecie. Dowód: życiorys

    Zwróć uwagę, że użyła pierwszej osoby liczby pojedynczej: "skończyłam",
    "Ukończyłam", "Urodziłam się".

    Jeśli nie ona to pisała, to kto? Ktoś od niej mądrzejszy?

    J.

  • 12. Data: 2010-06-28 07:39:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z Ciebie natomiast zrobil sie straszny malkontent. Kazda wypowiedz jest na
    NIE. Poczytaj siebie. Zrobiles sie jak stara baba.

    D.

  • 13. Data: 2010-06-28 10:05:03
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    >Z Ciebie natomiast zrobil sie straszny malkontent. Kazda wypowiedz jest na
    >NIE. Poczytaj siebie. Zrobiles sie jak stara baba.
    >
    > D.

    Równa redystrybucja dóbr.
    Dobrobyt równy dla wszystkich.
    Umacnianie roli państwa w życiu obywatela.

    Skąd my to znamy, Dieter.