  • 41. Data: 2008-10-05 18:12:59
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Za to kursy wymiany i zwolnienie z opłaty chyba najlepsze ;).

    No i system rat w karcie - najtansze raty do 12 miesiecy na rynku.

  • 42. Data: 2008-10-05 18:13:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    witek pisze:

    > i będzie zrealizowany. Tam nie było napisane kiedy, ani że został
    > zrealizowany. O tym kiedy bedzie znajdziesz w regulaminach banków.

    Witek, nie obraź się, ale nie znasz tematu. Te Typy Tak Mają. Serio. :-)

  • 43. Data: 2008-10-05 18:36:58
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-10-05 08:57 Slavekk napisał/a:

    > W moim banku był zaksiegowany już w sobotę, więc chyba "wyszedł".

    A chciałem nie być niemiły...
    Nie upieraj się w swej głupocie. Nie wyszedł.
    Po prostu nie byłas na tyle "oczytana" by wiedzieć, że NA PEWNO nie
    wyjdzie.
    Dlatego nie zleciłaś przelewu na poniedziałek (bo i tak wyjdzie w
    poniedziałek najwczesniej - -> polecam w googlach hasło "sesja
    elixir").
    Bank oczywiscie skrupulatnie zdjął nalezność z konta, teraz będzie
    procentować na lokacie overnigt u niego nie u ciebie, a zrealizuje w
    poniedziałek.

    Potraktuj to wydarzenie jako potwierdzenie tezy że nauka nie jest
    bezpłatna i wyciagnij wnioski na przyszłość. Zapłaciłaś za pierwszą
    lekcję podstaw bankowości dla opornych.

    Sławek

  • 44. Data: 2008-10-05 18:41:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-05, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > drugi filar, trzeci filar? przecież to giełda i oczywiste jest, że
    > emerytura zależy od tego co na rynkach. W pesymistycznej wersji będzie z
    > tego zero niezalezlnie od tego ile się tam włożyło.

    Trzeci filar to niekoniecznie giełda.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2008-10-05 18:58:57
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    W zeszłym tygodniu złożyłem w oddziale Polbanku wniosek o KK.

    Na stronie www piszą: "Karty kredytowe Komfortowa i Praktyczna wydawane są od
    ręki w oddziałach Polbanku".
    A więc po wypisaniu wniosku zapytałem czy karta będzie wydana od razu. Pani
    wybuchnęła śmiechem i powiedziała że mam czekać ok. 3 dni robocze na weryfikację.

    Czy ja źle rozumiem język polski i określenie "od ręki" czy Polbank kłamie w
    żywe oczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 46. Data: 2008-10-05 19:09:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sinus pisze:
> [...]
    >
    > Czy ja źle rozumiem język polski i określenie "od ręki" czy Polbank kłamie w

    Nie czekasz na przesylke.
    Jak ci przyznaja, to zrobia na miejscu w oddziale.

    Eurobank daje od reki, ale z kolei czekasz na aktywacje - jesli
    zweryfikuja, ze OK.

    Fakt, ze jest to jedna wizyta w banku mniej.

  • 47. Data: 2008-10-05 19:11:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-10-05 17:24, Kinga stwierdził, że:
    > [...] Myślę, że po prostu przelew dotarł, ale nie został zaksiegowany.

    Ja zaś jestem pewien, że zamiast myśleć powinnaś zapoznać się z
    produktami, z których korzystasz.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 48. Data: 2008-10-05 19:13:25
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 18:53 Piotr Hołda napisał/a:

    > Kingo, musisz się nauczyć korzystać z KK a przede wszystkim czytać
    > regulaminy, umowy, TOiP zanim skorzystasz z jakiejś usługi bankowej.

    Czytać umiem, ale nie mogłam tego znaleźć na stronie Polbanku.

    > Szkoda tylko, że do tej nauki wybrałaś sobie chyba najbardziej dziadowski
    > bank, jaki działa na naszym rynku. No... może PKO BP jeszcze jest im w
    > stanie w tej konkurencji zagrozić :)

    Bank jest dobry, tylko z tego co zauważyłam to pracownicy są
    niedoszkoleni i nie potrafią udzielić konkretnej informacji. Każą na
    infolinię dzwonić.
    Przed skończeniem pracy czeka na nich już ładny biały busik i odwozi ich
    na te wiochy, do domciu.

    Kinga

  • 49. Data: 2008-10-05 19:17:23
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 18:36 witek napisał/a:

    > jakie emerytury? kto ma ostrzegać?
    > z zusu? przecież ta instytucja wali się już od lat 20 i to, że z tego
    > będzie 300 zł miesiecznie dotowane z budzetu państwa aż do wygaszenia,
    > to wiadomo od lat 20.
    >
    > drugi filar, trzeci filar?

    Tak to o tym chyba czytałam. AIG Bank (chyba, że nazwę przekręciłam)i inne.
    przecież to giełda i oczywiste jest, że
    > emerytura zależy od tego co na rynkach. W pesymistycznej wersji będzie z
    > tego zero niezalezlnie od tego ile się tam włożyło.

    To tak samo będzie jak z tymi książeczkami mieszkaniowymi albo i gorzej.

    > więc przed jakimi oczywistościami ostrzegać.
    > jedyne o co mam pretensje do rządu, to to, że nie prowadzi żadnej akcji
    > "uświadamiającej" jak to działa.
    > widać ciemnogordem łatwiej sie rządzi.

    Przecież o to chodzi, aby kiedyś tam okiwać masy ludzi.

    Kinga

  • 50. Data: 2008-10-05 19:21:32
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 18:51 Piotr Hołda napisał/a:

    > Otóż to! Niewyedukowanemu ekonomicznie społeczeństwu łatwiej wmówić, że
    > dobre wujki są fajne bo dają wcześniejsze emerytury.
    > W szkole dzieci uczy się wielu niepotrzebnych pierdół a nie uczy się o
    > kredytach, kartach, umowach i wielu rzeczach, które każdy bezwzględnie
    > powinien wiedzieć wkraczając w dorosłe życie.

    Tego uczą chyba dopiero na Wydziałach Bankowości i Zarzadzania :D

    Kinga