  • 11. Data: 2009-04-06 14:16:17
    Temat: Re: Polbank
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:40:54 +0200, animka napisał(a):

    > Tak ustalilam z bankiem.

    Znaczy co ustaliłaś z bankiem? Bo standardowo ustala się w umowie dzień
    wystawienia wyciągu czyli koniec okresu rozliczeniowego. Do tego dolicza
    się grace period i to dopiero jest data spłaty.

    A jak przelew wpłynął po tygodniu to reklamuj w banku.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-04-06 17:16:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Kois pisze:

    > Znaczy co ustaliłaś z bankiem? Bo standardowo ustala się w umowie dzień
    > wystawienia wyciągu czyli koniec okresu rozliczeniowego. Do tego dolicza
    > się grace period i to dopiero jest data spłaty.

    Ok, później sprawdzę.

    > A jak przelew wpłynął po tygodniu to reklamuj w banku.

    Jutro zadzwonię na infolinię i zapytam kiedy wpłynął przelew i którego
    dnia go zaksięgowali.
    Na stronie Polbanku w karcie kredytowej zauważyłam, że zaksięgowali
    dopiero 3 czy 4-go, a od dnia 25 to trochę sporo tych dni upłynęło.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-04-06 17:19:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Olgierd pisze:

    > Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie
    > chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc
    > opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.

    Pewnie masz rację, ale każdy ma prawo widzieć rzetelne operacje i
    informacje. Nawet na stronie internetowej swojej karty.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-04-06 17:25:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Ale tam jest też przecież saldo z ostatniego wyciągu pokazane.

    Jest. I co z tego jak dopiero w sobotę zobaczylam, że mi jakieś odsetki
    doliczyli. Musiałam dzisiaj jechać do Polbanku i dopłacać, żeby się nie
    denerwować.

    --
    animka