  • 1. Data: 2007-11-20 10:51:36
    Temat: Polbank 13.11 awaria systemu
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    Witam
    Zajrzałem wczoraj do swojego konta w Polbanku i okazało się że
    przelewy wewnętrzne między kontem oszczędzającym i gotówkowym z dnia
    13.11 i 16.11 wiszą ze statusem "Transakcja przesłana do realizacji".
    Ponieważ na liście przelewów znalazłem jeszcze taki oto kwiatek:
    Status przelewu: ODWRÓCONY
    :) (Capslock mój) a nie jest to literówka bo jest też status"
    Transakcja odrzucona" to postanowiłem zadzwonić do oddziału. Pani nie
    dała mi nawet do końca wyłuszczyć o co mi chodzi. Jak tylko usłyszała
    że chodzi o 13.11 to powiedziała o awarii systemu oraz że jak się
    zgłoszę do oddziału to postarają się przyspieszyć sprawę, tak by
    zaległe przelewy poszły (ciekawe po co). Co do daty 16.11 a także
    "odwróconego" przelewu nie potrafiła mi już niestety nic powiedzieć.
    Jak również tego, czy można jakoś te "wiszące" przelewy anulować.
    Doszedłem do wniosku że to już koniec mojej współpracy z tym bankiem.
    Rozumiem toporny interfejs systemu transakcyjnego ale wolę nie musieć
    się zastanawiać czy wykonany przeze mnie przelew poszedł czy nie.

    Pozdrawiam

    MM

  • 2. Data: 2007-11-20 11:35:29
    Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 11:51, MM <m...@k...chip.pl> wrote:
> [...]
    > przelewy wewnętrzne między kontem oszczędzającym i gotówkowym z dnia
    > 13.11 i 16.11 wiszą ze statusem "Transakcja przesłana do realizacji".

    Jak dlugo normalnie trwa, zanim zobaczysz na koncie realizacje
    przelewu wewnatrzbankowego pomiedzy wlasnymi kontami?
    W mBank praktycznie natychmiast a u nich?
    Podaj w godzinach czy dniach (pomijam sprawe awarii)

    W jakich godzinach mieli awarie?
    jeszcze nie korzystalem z konta, dlatego sie dopytuje o szczegoly.

  • 3. Data: 2007-11-20 12:01:22
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    a ktoś tu narzekał na systemy internetowe millennium, citi czy ING. grecka
    bankowość to specyficzna bankowość. po prostu nie każdy naród do tejże się
    nadaje tak jak nie każdy naród do demokracji :). też im podziękowałem jak
    zobaczyłem to toporne polbank(niby)24. jak próbowałem zrobić przelew z
    rachunku oszczędnościowego na rachunek KK odechciało mi się wszystkiego i
    stwierdziłem, że prościej jest przelać to z konta w innym banku. jakieś
    certyfikaty cuda hasła , które muszą się składać ze ściśle wymaganej liczby i
    rodzaju znaków. na połączenie z konsultantem czeka się minimum 10 minut i
    najczęściej tylko po to żeby się dowiedzieć, że można to tylko w oddziale
    załatwić i to najlepiej w tym gdzie dany produkt się brało bo jak pójdzie się
    do dowolnego to pracownik załatwiający ją zachowuje się jakby spotkała go
    mega-kara. za to kanapy w oddziałach są luksusowe a wszystkie wyciągi i inna
    korespondencja na kredowym papierze. zgniłe jabłuszko w złotym papierku.

  • 4. Data: 2007-11-20 12:04:38
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 20 Lis, 12:35, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > W mBank praktycznie natychmiast a u nich?
    > Podaj w godzinach czy dniach (pomijam sprawe awarii)

    Pomijając tę awarię zawsze było online, tj po wykonaniu przelewu
    wewnętrznego i otwarciu strony z lista rachunków saldo już bylo
    zaktualizowane. Nie wiem czy jest tak 24h/dobę, jakoś nigdy nie
    robiłem przelewów w okolicach północy.

    > W jakich godzinach mieli awarie?
    13.11 robiłem przelewy około 22.

    Pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2007-11-20 12:25:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 13:04, MM <m...@k...chip.pl> wrote:

    > 13.11 robiłem przelewy około 22.

    Dzieki za szczegoly.

  • 6. Data: 2007-11-20 12:34:05
    Od: "mevis" <...@...pl>

    Użytkownik " mar" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inna
    > korespondencja na kredowym papierze. zgniłe jabłuszko w złotym papierku.

    Interfejs faktycznie nie zachwyca ale jest i nawet dziala :)
    najbardziej mi brakuje dokladnych opisow dokonanych tranzakcji w mbanku czy
    inteligo jest duzo lepiej w polbanku czasem przychodzacy przelew zagraniczny
    jest mizernie opisny i musze sie zastanawiac co to

    Obsluga w odzialach nie zachwyca i ciagle sa czyms zaskoczeni :)
    i to ich odsylanie tam gdzie sie cos bralo tam trzeba zmieniac dana usluge
    itp zenada

    Certyfikat hmm lepszy sms ale to tez wygodne ale czy bezpieczne...

    Praktycznie nic nie da sie zalatwic telefonicznie wszystko w odzialach ehh

    Na plus to mozliwosc placenia kartami w necie + darmowe przelewy +5% konto
    oszczedzajace + 2 rachunki i 2 karty bankomaty euronet i to wszystko za 0zl

    Generalnie moze byc nic nie kosztuje wiec kazdy kto ma male wymagania moze
    sam zobaczyc jak to u nich jest

  • 7. Data: 2007-11-20 12:36:00
    Od: "mevis" <...@...pl>

    i jeszcze jedno o ile pamietam to w nocy nie da sie zrobic przelewu
    wewnetrznego
    miedzy wlasnymi rachunkami

  • 8. Data: 2007-11-21 01:09:25
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Tue, 20 Nov 2007 13:34:05 +0100
    "mevis" <...@...pl> wrote:

    > Na plus to mozliwosc placenia kartami w necie + darmowe przelewy +5%
    > konto oszczedzajace + 2 rachunki i 2 karty bankomaty euronet i to
    > wszystko za 0zl

    Na bankomaty Euronet trzeba uważać w Polbanku, bo jeżeli jest w
    oddziale innego banku to płaci się tak jak z obcego czyli 4zł. Ja
    ostatnio się naciąłem, bo wypłaciłem z Euronetu w Multi. Ciekawe jakby
    było w Lukasie, bo tam bankomat jest na ścianie na zewnątrz banku :)

    Xenocide

  • 9. Data: 2007-11-21 07:43:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 02:09:25 +0100, Bartosz 'xbartx, Nowakowski
    napisał(a):

    > Ciekawe jakby
    > było w Lukasie, bo tam bankomat jest na ścianie na zewnątrz banku :)

    Też liczy sie jako oddział.
    Listę (dość aktualną) bezpłatnych Euronetów masz na stronie Polbanku.

  • 10. Data: 2007-11-21 17:51:33
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > wewnętrznego i otwarciu strony z lista rachunków saldo już bylo
    > zaktualizowane. Nie wiem czy jest tak 24h/dobę, jakoś nigdy nie

    Zdarzylo mi sie juz przynajmniej 2krotnie robic przelewy miedzy wlasnymi
    rachunkami, a saldo aktualizowane bylo dopiero nastepnego dnia.

    Potwierdzam niestety interfejs polbanku tylko dla klientow z mocnymi
    nerwami.

    Z.