-
11. Data: 2007-11-22 19:16:16
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: "Darek" <d...@w...info>
Tak sobie czytam wypowiedzi apropos Polbanku i co mi się nasuwa...
Otóż zawsze są jakieś "ale" i problemy...
Zważmy na to że jest to stosunkowo młody bank w Polsce i błagam nie mówcie
że to wszystko przez to że to grecki bank itp. W grecji są zupełnie inne
systemy, w Polsce inne. Kto inny tworzył grecki system Eurobanku EFG a w
Polsce kto inny.
Najlepsze jest to że "Ojcem" polskiej informatyzacji Polbanku była osoba,
która stworzyła od początku INteligo i która zajmowała się systemem Banku
BPH.
Jak widać nie do końca udał się projekt systemu w Polbanku, być może to
wpływ Greków i ich ograniczenia.
Ja mam konto w Polbanku i narazie nie narzekam, konto za darmo, karta
również.
Mam nadzieję, że z czasem wszystko będzie szło w dobrym kierunku tak jak to
idzie teraz.
Nie wiem czy pamiętacie początki w Polbanku, system internetowy działał 2
może 3 dni w tygodniu, reszta to awarię, teraz awaria zdarza się raz na
jakiś czas.
Co do obsługi w oddziałach to pls nie mówcie że jest fatalna bo i tak jest o
niebo lepsza niż w innych bankach. Praca z klientami jest ciężka i
uwierzcie, że pracownicy naprawdę się starają ale połowa ludzi idzie do
doradców z nastawieniem fatalnym, wiecznie niezadowoleni, robiący awantury
itp.
Pamiętajmy żeby traktować pracowników banków jak sami chcielibyśmy być
traktowani.
Ja pracowałem w banku i teraz idąc do banku wiem że można wszystko załatwić
wystarczy tylko z kulturą i uśmiechem na twarzy o coś poprosić.
Każdy z nas "zlał" by klienta z góry na dół jakby ten przyszedł i od drzwi
był chamem.
Wiem ktoś powie, nasz klient nasz Pan ale w bankach też pracują ludzie z
uczuciami.
Fakt zdarza się, że jakiś doradca (nie tylko w Polbanku) nie ma odpowiedniej
wiedzy (może nowy pracownik) ale nie upoważnia nas to do tego żeby się na
nim wyżywać.
Przecież idac z problemem chcemy go rozwiazac, a jesli akurat pracownik nie
potrafi go rozwiazac ww danej chwili to mozemy mu przeciez powiedziec z
usmiechem: w porządku, proszę się dowiedzieć co i jak rozwiązać i proszę się
ze mną skontaktować, będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. Napewno taki
pracownik stanie na głowie i rozwiąże problem, bo poczuje się potrzebny, nie
będzie złem koniecznym i nasz problem przestanie byc problemem.
I nie dziwcie się jak przychodzicie z pretensjami do pracowwnika i od razu
opieprzacie go z góry że nic wam nie załatwi. Taki pracownik od razu
pomysli, taki jestes gnojek, to sie wypachaj i albo skieruje nas na
infolinie albo oleje.
pozdrawiam i proszę o więcej zrozumienia dla ludzi :)
odpowiednie podejście naprawdę dużo daje.
-
12. Data: 2007-12-13 16:46:06
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: MarcinD <d...@o...pl>
Co Ty wypisujesz??
System internetowy nie tyle toporny co totalnie prymitywny - mam u
nich konto od miesiąca i jeszcze w tym miesiącu zamierzam zamknąć.
Nigdy więcej Polbanku.
Do tej pory miałem w BPH - ale mnie przenieśli do tego bydła - więc
się postanowiłem wynieść.
Co do obsługi - nie ważne czy klient to wymagający cham czy potulny i
kulturalny. Każdy zasługuje na taką samą obsługę. I gwarantuję Ci że z
każdego klienta można zrobić potulnego baranka. W Polbanku pracują
matołki.
Sto razy lepszy jest klient który Cię zjedzie - nawet po chamsku ale
powie o co mu chodzi, niż kulturalny i miły - który po prostu
przychodzi i zamyka konto - przy pierwszym wiesz co poprawić a
drugiego po prostu tracisz. Wiem co pisze bo sam jestem pracownikiem
banku. Ja osobiście 75% z nich nie pozwolił bym usiąść na obsłudze. Są
to osoby nie przygotowane do obsługi - zwłaszcza do obsługi czegoś co
nie działa.
Ale szacunek i współczucie należy się ich infolinii. Przy takiej
obsłudze w oddziałach i tak działającej bankowości internetowej (tzn.
niedziałającej i prymitywnej) to rzeczywiście trzeba mieć samozaparcie
(albo rewelacyjne zarobki) żeby tam pracować. Sam w ciągu tygodnia
zjechałem ich z 10 razy - ale to moje pieniądze i mam prawo do nich
mieć dostęp.
Każdemu odradzam Polbank. Teraz wiem że lepiej płacić i mieć dostęp do
konta niż nie płacić i nie mieć. Powinni zmienić nazwę na Poldramat.
Nigdy więcej Polbanku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
13. Data: 2007-12-13 21:29:18
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 13 Gru, 17:46, MarcinD <d...@o...pl> wrote:
> Co Ty wypisujesz??
> System internetowy nie tyle toporny co totalnie prymitywny - mam u
> nich konto od miesiąca i jeszcze w tym miesiącu zamierzam zamknąć.
> Nigdy więcej Polbanku.
Pani w szkole pyta sie dzieci, gdzie pracuja ich ojcowie.
Gdy przyszla pora na Jasia, ten odpowiada: " Tata tanczy przy rurze w
barze dla gejow"
Pani sie zmieszala i przrwala wypytywanie.
Na przerwie podchodzi do Jasia kolega i sie pyta:
- Dlaczego powiedziales, ze twoj tata tanczy w barze dla gejow?
Przeciez to nieprawda.
- A co?! mialem sie przyznac, ze jest informatykiem w Polbanku???!!!
-------------------------------
Mam u nich karte niespodzianke i korzystam z konta oszczednosciowego
na ktore wrzucam drobne pod wyplaty z Euronetow
W sumie jestem zadowolony, ze Linux uniemozliwil mi powazniejsze
eksperymenty z ich systemem :))
-
14. Data: 2007-12-14 09:05:36
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: " mar" <y...@g...pl>
skoro to grecki dramat to może się nazywać pol-odyseja lub pol-iliada.
zamknąłem kartę, wpłaciłem kwotę spłaty specjalnie podobno dokładnie na
konkretny dzień obliczoną i co? okazało się, że mam 1 grosz nadpłaty. w
związku z tym wyciągi na super-kredowym papierze przychodzą nadal bo rachunek
się nie zamknął. na infolinii oczywiście nic nie mogą więc pozostaje oddział
żeby ten grosz wypłacić lub się go oficjalnie i pewnie znowu na kredowym
papierze zrzec. rewelacja. a ich infolinia to ewenement bo jak dzwoni się bez
logowania to odbierają od razu a jak zalogowany lub w sprawie kart i rachunków
to tradycyjne greckie 10 minut co najmniej.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/