  • 11. Data: 2009-03-07 17:52:58
    Temat: Re: [Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    xbartx wrote:
    > Wchodzę na stronę a tu brak info o używaniu only IE, hmmmm, mocno
    > podejżane. Nowy interface wygląda naprawdę nieźle, szybki dostęp do
    > najważniejszych rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę,
    > no nie można się za bardzo do czegoś przyczepić.

    A sprawdź czy przelew zlecony po 20:00 na dzień następny zostanie wykonany.
    Jeżeli tak to zemdleję z wrażenia ;-)

  • 12. Data: 2009-03-07 18:15:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 18:52:58 +0100
    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > A sprawdź czy przelew zlecony po 20:00 na dzień następny zostanie
    > wykonany. Jeżeli tak to zemdleję z wrażenia ;-)

    Jak kliknąłem w przelewy między własnymi rachunkami to na dole była
    adnotacja, że zrealizowany zostanie w pierwszy dzień roboczy czyli
    09.03.2009 r. jednak nie mam kasy na koncie aby się przekonać.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-03-07 18:55:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    xbartx wrote:

    > Jak kliknąłem w przelewy między własnymi rachunkami to na dole była
    > adnotacja, że zrealizowany zostanie w pierwszy dzień roboczy czyli
    > 09.03.2009 r. jednak nie mam kasy na koncie aby się przekonać.

    Adnotacja "przesłany do realizacji" (czy też podobna) nic nie znaczy.
    Uwierzę, jeżeli taki przelew się wykona, nawet jeżeli to 0,01 zł.

  • 14. Data: 2009-03-07 19:15:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Radzik napisał(a):
    > próbowałem wykonać przelew Firefoxem i o ile certyfikat zostaje wydany
    > bez problemu to podczas wybierania certyfikatu do zatwierdzenia przelewu
    > wyskakuje błąd i na tym koniec :-(

    nic sie nie martw, mi blad wyskakuje nawet w IE :D
    po prostu przyjalem ze net jest tylko do podgladu salda i mam swiety
    spokoj :)

    PG

  • 15. Data: 2009-03-08 09:31:46
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    Czy ktoś może sprawdzić czy nowy system w polbanku działa pod Vistą ?
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 16. Data: 2009-03-08 09:44:00
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    krzymek pisze:
    > Czy ktoś może sprawdzić czy nowy system w polbanku działa pod Vistą ?
    pod vistą już działa już chyba od jakiegoś czasu

  • 17. Data: 2009-03-08 11:07:24
    Temat: Re: Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: k...@o...pl

    On 8 Mar, 10:44, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > pod vistą już działa już chyba od jakiegoś czasu

    Potwierdzam, robiłem przelewy pod Vista i było ok.

    Także pod linuxem(ale ze wspomaganiem się crossover) działały mi
    przelewy na IE6 skonfigurowanym pod pseudo win98 i z zainstalowaną
    developerską wersją nowszej(niż ta dostępna standardowa dla win98)
    javy.

    ciekawe czy teraz coś się zmieni pod linuxem, jeśli certyfikat można
    zainstalować, to może i przelewy niedługo będą działać:P
    No i ciekawe ile lat zajmie likwidacja błędu 20+. a może już go nie
    ma?

  • 18. Data: 2009-03-09 10:38:26
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    xbartx pisze:
    > Tak patrzę na grupę a tu nie ma żadnych informacji o nowy www Polbanku.
    > No to chciałbym donieść zainteresowanym.
    [...]

    No to za długo się nie nacieszyliśmy, chciałem zobaczyć jak to cudo
    wygląda i przy próbie logowania:

    Szanowni Państwo,
    Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
    prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
    godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
    Z poważaniem,
    Polbank EFG

    Prace serwisowe w poniedziałek o 11:30?
    Grecy to luzacy, sjesta dzisiaj wcześniej :)

    Sebastian

  • 19. Data: 2009-03-09 11:02:18
    Temat: Re: [Polbank] - Niestety dziś nie działa :(
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Niestety dziś od rana serwis nie działa.
    Wygląda na to, że po wejście w tryb dziłania transakcyjnego w dzień roboczy
    system nie dał rady.
    Raz po zalogowaniu nawet udało mi się wyświetlic pierwszys ekran (po jakiś 5
    minutach), ale potem były juz komunikaty o pracach serwisiwych.
    Buła, bo przelew miałem do wykonania...
    Trochę się obawiałem systemu po przeróbce i nie pomyliłem się.
    A już ten stary zaczynał w miarę chodzić...
    Pozdrawiam
    Bartnick